Sivut

Kommentit (235)

mitä opimme tästä?

possukeiton ilmaisjakelu on laitonta.

Odotan mielenkiinnolla milloin hindut kieltävät pyhien lehmien tapon lihaksi...

tämä se on sitä suvaitsevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Järki käteen tässäkin !

Joudut pakolaisena Kiinaan ja joku on syöttämässä sinulle koiraa tai käärmettä,
niin luulen, että syöt ennemmin kynsiäsi kuin herttaista puudelia, vai

Tietysti ihminen syö pakon edessä vaikka lajitoverinsa kylkiluita, jos muuta
ei ole tarjolla, mutta kiinalaisen oikeistolaisen mielestä pakolaisen ei auta nirsoilla,
syöväthän nämä itsekin antaumuksella koiraa, söisitkö sinä pakolaisena hauvaa ?

Shadow
Järki käteen tässäkin !

ei ole tarjolla, mutta kiinalaisen oikeistolaisen mielestä pakolaisen ei auta nirsoilla,

ilman muuta. itse asiassa minua on jo pitempään pohdituttanut miltä koiran maistuu.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Shadow

Koiran liha on ihan hyvää - ainakin grillattuna. Kannattaa maistaa. Liha on hyvää, vain hieman suolaa ja pippuria kaipaa. Chili+korianteri -marinointi toimii myös hyvin. Koiran tulisi olla nuori - täysikasvuisten liha on sitkeämpää.

Koirakebab:

1 keskenkasvuinen puudeli
10 rkl oliiviöljyä
1 rkl mustapippuria
2 rkl suolaa
1 chilipippuri (Dutch) pieneksi leikattuna (1x1 mm)
2 isoa sipulia leikattuna ja sitten sauvasekoittimella mehustettuna
1 rkl juustokuminaa

Teurasta koira. Valuta veret ja leikkaa lihat irti. Leikkaa lihat ohuiksi viipaleiksi poikkisyin ja nuiji kelmun välissä ohuiksi. Levitä joka väliin marinadia. Anna marinoitua yön yli.

Lado lihat vartaaseen, mutta lisää väliin hieman ohueksi nuijittua sianrasvaa, koska koiran liha on muuten liian kuivaa.

Grillaa vartaat ja nauti.

Kerran rappukäytävässä hissistä tuli vastaan pariskunta, jolla oli talutushihnassa omituisen näköinen pikkukoira. Olin auttamassa tuttua muutossa ja tuli sanottua ääneen mitä ajattelin: "Tuollaista ei olekaan vielä grillattu". Naisen ilme oli näkemisen arvoinen!

http://en.wikipedia.org/wiki/Dog_meat

Myös käärmeet ovat hyviä.

Ei pidä olla liian ennakkoluuloinen. Koirat eivät ole kuolemassa sukupuuttoon.

Ei taida kovin eläinrakkaita olla tiedepalstalaiset.

Käärmettä on tullu syötyä monesti, koiraakin on tarjottu, mutta syömättä olen jättänyt.

Jos taas nälkä olis niin kai se koirakin menee.

EDIT: Oikeus teki päätöksen joka generoi nälkäisiä suita.
Oikeus on näköjään jakaa kurjuutta tasan, ei ruokkia muutamaa suuta.
Veikkaan homo kaupunginjohtajalle nopeeta ulospääsyä virastaan.

Itse vastusta koiria, koska pilaavat ympäristän paskaamalla jokaisen kadunkulmaan., ja sitten niiden välinpitämättömät omistajat jättävät kaiken siivoomatta, vaikka pitäisi.

suuremmat sakot tuollaisesta!

Maukka Perusjatka
Ei taida kovin eläinrakkaita olla tiedepalstalaiset. EDIT: Oikeus teki päätöksen joka generoi nälkäisiä suita.

Katson ihmisrakkauden olevan tärkeämpää. Luin muutaman ranskalaisen lehtijutun ja filantropiasta ei ole kyse tässä. On totaalisen perverssiä heilutella keittoa, jota ei voi syödä, nälkäisten suiden edessä. Samaa rasistikeittomiekkaria on ylläpidetty myös Nizzassa ja lehtitietojen mukaan UMP:sta (oikeistopuolue) peräisin oleva pormestari on "sietänyt toimintaa toistaiseksi". Mutta Strassbourgissa vastaava toiminta kiellettiin jo aiemmin. Siellä sikakeiton rinnalla tarjottiin sikavapaata keittoa vastamielenosoittajien toimesta.

Keittoa olisivat varmaan saaneet jakaa ilman sen äänekästä liittämistä siirtolaisvastaiseen materiaaliin. Sitäpaitsi: voiko joku tosissaan väittää että näillä sikakeittomiehillä olisi joku humaani intressi tässä takana? Kodittomat ovat tässä väline.

Maukan ei tarvinne olla huolissaan Pariisin pormestarin kannatuksesta 20 % kaupungin asukkaista on ulkomaalaistaustaisia. Valtaosa maghrebiineja, kuten siellä sanotaan, pohjoisafrikkalaisia. Pormestari on nyt sankari.

Shadow
Järki käteen tässäkin !

Minä söisin koiraa, vaikka en olekaan pakolainen. Koiran syönti on ollut jo vuosia tavoitelistallani.

Maukka Perusjatka
Ei taida kovin eläinrakkaita olla tiedepalstalaiset. EDIT: Oikeus teki päätöksen joka generoi nälkäisiä suita.

acedia
Keittoa olisivat varmaan saaneet jakaa ilman sen äänekästä liittämistä siirtolaisvastaiseen materiaaliin. Sitäpaitsi: voiko joku tosissaan väittää että näillä sikakeittomiehillä olisi joku humaani intressi tässä takana? Kodittomat ovat tässä väline.

Toi nyt kai on typerämmällekkin selvää.

acedia
Maukan ei tarvinne olla huolissaan Pariisin pormestarin kannatuksesta 20 % kaupungin asukkaista on ulkomaalaistaustaisia. Valtaosa maghrebiineja, kuten siellä sanotaan, pohjoisafrikkalaisia. Pormestari on nyt sankari.

Eikö siis ole oikein, että joku yrittää havahduttaa?

Jos Pariisin asukkaista jo 20% on ulkomaalaistaustaisia luulisi olevan jo korkea aika jonkun havahduttaa. Havahduttaminen on myöhäistä siinä vaiheessa, kun prosentti on 60. Useimmissa Euroopan maissa tuo prosentti tuntuu olevan noin 10. Ja Muhammed on eri variaatioineen suosituin poikien nimi jo Suomessakin. Eurooppalaisten täytyy alkaa tosissaan miettimään aikovatko he ryhtyä asumaan muslimimaanosassa vai ei.

Ranskantuntemus tällä palstalla? Riittääkö se kellään mielenkiinnon kanssa analysoimaan mistä tuossa oli kysymys.
Onko vaalit tulossa ja onko Pormestarin vaalipiirissä merkittävä määrä muslimeja jotka onvat vaa'ankieliasemassa?
Mikä on tuon possukiistan historia. Jospa tuo järjestö oli jopa altavastaajana. Ehkä tietyn kulttuurinosan edustajien oikeutta syödä possuaan oli loukattu, vedoten muslimien ja juutalaisten haluttomuuteen syödä sitä? Sehän taisi edustaa jotain maakuntaa?
Ranskalaiset ovat indivitualisteja ja oikeuksiaan puolustetaan ärhäkkäämmin kuin täällä. Samoin katuelämä on vilkkaampaa, siis perinnetavat näkyvät selvemmin.
Kärjistyikö tilanne vain sattumien kautta että siitä tehtiin oikeusjuttu? Poliittinen kiihkoilu leimahtelee täälläkin, vaikkei täällä ole tämän asian osapuolia lainkaan edustettuna. Tosin eräiden kärkkäys hyökkäillä viittaa johonkin kytkentään niihin.

Arnold Goyakla
Jos Pariisin asukkaista jo 20% on ulkomaalaistaustaisia luulisi olevan jo korkea aika jonkun havahduttaa.

Katsoin fransmannien tilastoja. Tarkka luku Pariisiin on 19.4 %, toisaalta olen nähnyt korkeampiakin arvioita, eron selittänee se että maassa tilastoidaan entisten siirtomaiden asukkaat ranskalaisina, tuo luku on syntymämaan mukaan kuitenkin. Hieman yllättäen suurimmaksi ulkomaalaisryhmäksi Ranskassa ilmoitetaan portugalilaiset. Toinen yllättänyt tieto on että 26 % ranskalaisista ilmoittaa uskonnokseen non-religion. 6 % sanoo että musulman.

tietää
Ranskantuntemus tällä palstalla? Riittääkö se kellään mielenkiinnon kanssa analysoimaan mistä tuossa oli kysymys.
Onko vaalit tulossa ja onko Pormestarin vaalipiirissä merkittävä määrä muslimeja jotka onvat vaa'ankieliasemassa?
Mikä on tuon possukiistan historia.
Kärjistyikö tilanne vain sattumien kautta että siitä tehtiin oikeusjuttu?

Minä tunnen jotain. Olen jo tuossa edellä selostanut taustoja ja historiaa. Lisättäkööt vielä että Pariisi on perinteisesti varsin liberaali ja monikansallinen, siis vuosisatojen perinne kyseessä. Rasismia ei ennen tunnettu juurikaan.

Ulkomaalaistaustaiset keskittyvät Ranskassa ja Pariisissa, se saattaa olla ongelman taustalla. Toisen polven maghrebienit ovat huomanneet että millainen osa on pedattu heille. Ei ole paluuta menneeseen eikä ole tarjolla tulevaisuutta. Pariisiin lähiöihin taisi muuttaa jo Algerian sodan jälkeen aikamoinen määrä ihmisiä, joilla oli Ranskan kansalaisina vapaa oikeus siihen.

Jos Pariisissa lähden RER-junalla mihin suuntaan tahansa keskustasta niin muutaman vartin kuluttua olen ainoa kaukaasialainen vaunussa. Ellei maxikokoisia kaasupulloja heiluttelevia junapoliiseja lasketa. Noh, hieman liioittelin, mutta siihen suuntaan.

tietää

Jospa tuo järjestö oli jopa altavastaajana. Ehkä tietyn kulttuurinosan edustajien oikeutta syödä possuaan oli loukattu, vedoten muslimien ja juutalaisten haluttomuuteen syödä sitä? Sehän taisi edustaa jotain maakuntaa?

On sulla ajatukset.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat