Tieteellisiä outouksia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tieteen keskustelu
Aiheen aloitus:
Minusta ruoka oli hyvää
Vastaus:
Mitä rakentavaa tuossa komentissa on? Voitko linkittää päteviä argumentteja väitteesi todeksi? Syyllistät tyypillseen dualistisen monologiseen virhepäätelmään, jonka A.F.Granveisterberg on kumonnut tuoreimmassa julkaisussaan Perustelemattomat Väitteet 1974 Otavan kirjapaino Jyväskylä

Kommentit (5)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Hyvä aloitus!

Yritin etsiä kyseistä kyseistä opusta ja minua pyydettiin korjaamaan: Tarkoititko: Seurustelemattomat Väitteet. Eli kyseessä on Googlenkin mielestä seurustelua, eikä tieteellistä keskustelua.

Tieteelliseen keskusteluun kuuluukin yleensä hyvin varhaisessa vaiheessa oikeustoimilla uhkaaminen, mikä aspekti tuntui nyt puuttuvan?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Joker
Kunhan vitsailen!
Pitää heti sanoa, ettei tosikot (kuten minä) munaa itseään.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Joker
Kunhan vitsailen!

Mun mielestä osuvaa hirtehishuumoria tiedepalstalaisista.

Mut ei mullakaan oo liinkkiä mielipiteeni perusteeksi...

Uusimmat

Suosituimmat