Laulatko karaokea?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä laulan, ja hyvin.

Ei taida kuitenkaan kuulua suomalaiseen identiteettiin kansalaistaitona.
Aasaiassa tiedoista riippumatta vinosilmät vetää ilman surua ja häpeää.
Kaikki laulaa!
Karu on Suomi!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Arvasinkin.

Palsta on täynä homoja ja muita epäkäytäytyjiä, kuka täällä voisikaan olla karaokseta kiinnostunut?

Vierailija

Jaappanissa asiat ovat toisin. Siellä karaoke on elämänmuoto. Kaikki käyvät karaokessa. Pomon etuoikeus on laulaa ja saada ihailuja osakseen.

Vierailija
MD
Jaappanissa asiat ovat toisin. Siellä karaoke on elämänmuoto. Kaikki käyvät karaokessa. Pomon etuoikeus on laulaa ja saada ihailuja osakseen.

Höh, mä osaan laullaa oikeesti.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Arvasinkin.

Palsta on täynä homoja ja muita epäkäytäytyjiä, kuka täällä voisikaan olla karaokseta kiinnostunut?

Minä kun luulin, että nimenomaan vain homot harrastaa tuollaista luonnotonta itsensä esille tuomista ja huomion huoraamista.

Ei terve mies laula, on se kuulkaa näin!

Vierailija
Tollo
Maukka Perusjatka
Arvasinkin.

Minä kun luulin, että nimenomaan vain homot harrastaa tuollaista luonnotonta itsensä esille tuomista ja huomion huoraamista.

Ei terve mies laula, on se kuulkaa näin!

Näin se on jos on juntti punaniska.

Vierailija
Maukka Perusjatka
MD

Eipä kai siitä haittaa ole, edes karaokessa.

Vierailija
MD
Maukka Perusjatka
MD

Eipä kai siitä haittaa ole, edes karaokessa.

Viina, laulu ja naiset....

Vierailija

Äläkääs ny hermostuko.
En tiä voisinko tunnustautua homoks tai epäkäytäytyjäks (by Maukka Perusjätkä)
ehkä molemmiks, ehkä en kummakskaan.
Herraisä mihin mollaan menosa näillä evähillä.

Vierailija
cosini
Äläkääs ny hermostuko.
En tiä voisinko tunnustautua homoks tai epäkäytäytyjäks (by Maukka Perusjätkä)
ehkä molemmiks, ehkä en kummakskaan.
Herraisä mihin mollaan menosa näillä evähillä.

Jaa, mix me hermostuttais? Ja millä eväillä? Mulla on possun sisäfile odottamassa, paistan sen huomenna. Lisäksi smetanaa, sipulisilppua ja lohen mätiä. Pottuja keitän lisukkeeksi ja salaattia, jossa on katkarapuja ja muita tilpehöörejä. Kastikkeeksi Salvia-kerma. Joulu jatkuu loppiaiseen saakka.

POSSUA SALVIA - KERMAKASTIKKEESSA

(6 annosta, á 160 g)
Ainekset:

* 1 rkl öljyä
* n. 800 g marinoitua porsaan sisäfileetä

* Kastike:

* 2 rkl Pirkka-salviatahnaa
* 1 dl Pirkka-sipulikuutioita
* 1 rkl vehnäjauhoja
* 1 dl vettä
* 2 dl Pirkka-vispikermaa
* ripaus suolaa
* ripaus mustapippuria
* n. 1/2 dl persiljaa

Ota liha huoneenlämpöön noin puoli tuntia ennen ruoaksi valmistamista. Ruskista filee öljyssä kuumassa pannussa. Siirrä filee jälkikypsymään uunivuokaan 225 asteeseen noin 10 - 15 minuutiksi. Valmista kastike: Kuumenna salviatahna pinnoitetussa kattilassa ja kuullota siinä sipulikuutiot. Ripottele pinnalle vehnäjauhot. Sekoita. Lisää vesi ja kerma sekä mausteet. Anna hautua miedolla lämmöllä pari minuuttia. Viipaloi filee ja tarjoa kastikkeen, keitettyjen perunoiden tai riisin ja salaatin kanssa.

Vierailija
MD

Kyllä vain, Japanissa karaoke on suosittua ja kaikki laulavat riippumatta laulutaidosta. Sitä ei välttämättä kuuntele selvin päin wanha erkkikään Tosin ei kyllä suomalaista "oolapaloomablanca"-meininkiäkään.

Japanilaiseen karaokekulttuuriin kuuluvat myös viinakset ja karaoke-emännät, jotka auliisti sukkuloivat asiakkaiden pöydissä hauskuuttamassa ihmisiä ja kaatamassa lisää viinaa lasiin. Meno on hulvatonta sulkemiseen saakka. Soitto ja laulu loppuu kuin kanan lento sekä illan mittaan asiakkaita hauskuttaneet emännät häviävät pöydistä avatut pullot mukanaan. Villakoiran ydin on siinä että pöytään täytyy ostaa kokonainen avaamaton pullo, ja se ei ole todellakaan mitään halpaa lystiä. Varsinkin jos ehdit juomaan vain vaikkapa lasillisen maksetusta pullosta.

Tiedoksi vaan jos joku sattuu vierailemaan ko. mestoissa

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Maukka Perusjatka
Minä laulan, ja hyvin.

Ei taida kuitenkaan kuulua suomalaiseen identiteettiin kansalaistaitona.
Aasaiassa tiedoista riippumatta vinosilmät vetää ilman surua ja häpeää.
Kaikki laulaa!
Karu on Suomi!

Hmmm...sinun laulutaidoistasi on vain sinun todistuksesi, mutta minun laulustani sanoi ystäväni, että sen käyttäminen kidutukseen on ihmisoikeuksien vastaista ja erikoisen julmaa. Lauluni kuuntelemiseen verrattuna esim. tikut kynsien alle tungettuna on vielä inhimillinen ja ihmisoikeuksia arvostava kidutustapa.

Mitä tulee noihin joittenkin kirjoittajien kertomuksiin japanilaisista karaokebaareista, niin on sellaisia, joissa voi laulaa ja maksaa sitten hieman enemmän drinkeistä ja sitten on näitä köyhän ja vähemmän taidokaan tyypin paikkoja, joissa on tietyssä pienessä huoneessa juodaan aika halvalla niitä juomia ja muita häiritsemättä voi sitten vähemmän taidokaskin laulaa nuotin vierestä saman tasoisten kuunnellessa. Paikoissa, joissa nuoret naiset käyvät mielistelemässä välillä yms. rahan vuoksi, täytynee maksaa jopa istumapaikastaankin tuntimaksu ja juomatkin moninkertaisesti kalliimpia...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Pubi
Saaks karaokee laulaa känniss?

Jotkut laulavat paremmin hieman humaltuneena, koska estot sitten katoavat ja laulunkin suhteen rentoutuu enemmän, joten miksipä ei? Meikäläistä ei kyllä kannata pyytää laulamaan kuin masokistien vuosijuhlaan tms. Jää varmaan kauheat traumatkin sitten jälkeen päin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat