Erittäinkin erikoinen perjantai

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yleensä olen tähän aikaan töissä tai sitten olen menossa aamulla töihin, mutta nyt en ole töissä, enkä ole menossa aamulla töihin.

Mitä kuuluu?

Savor

;):)

Kommentit (12)

Vierailija

Joo, en tosiaan pääse itsekään kommentoimaan, tai pääsen adminstrattorina, mutta en viitsi.

Joten siirränpä tänne, ikäänkuin entiseen kotiini, josta olen välillä ollut poissa peräti oudolla tavalla.

niin, ja mitä olette mieltä tästä avauksesta?

Suomineiti

Posted: 06.01.2007 0:47 Post subject: Hirvenmetsästys on naisten alistamista

--------------------------------------------------------------------------------

Koska foorumin sääntöjä ei ole määritelty, julistan tämän blogin ensimmäiseksi säännöksi feminismin edistämisen

Naiseus yhdistetään perinteisesti luontoon ja saaliseläimiin, Miehisyyteen kuuluu vastaavasti metsästäjämyytti johon samaistetaan vallankäyttö. Metsästysporukka koostuu yleensä miehistä ja ryhmässä viljellään "äijäkulttuuriin" kuuluvia diskursseja. Puheissa korostetaan omaa miehisyyttä erotuksena naiseuteen. Naiseuteen assosioitava äidillinen lempeys ja empaattisuus ei sovellu metsäställe jonka pitää pystyä toimimaan kylmäverisesti tilanteen niin vaatiessa.

Metsästyksessä käytettävä ase representoi miehistä valtaa ja toimii freudilaisena fallossymbolina. Metsästäjien kuvaama tuntemus ampumiseen valmistauduttaessa muistuttaa erehdyttävästi seksuaalista kiihtymystä. Kiihtymys purkaantuu ejakulaation tavoin aseen laukemisessa. Hirvi joka samaistetaan naiseuteen, luontoon ja saaliseläimen vaistonvaraiseen toimintaan, on saatu kaadettua. Jälkeenpäin kaadolla kehuskellaan ja asiaan kuuluu symbolisten rituaalien, kuten kaatoryypyn, harjoittaminen.

Jahti on ollut hyvä mikäli vastus oli sopivan vaikea, mikäli saalista ei saatu on reissu ollut epäonnistunut. Kaadon tehnyt mies on "hyvä äijä" ollessaan ansiokas metsästäjä. Metsästäjät usein perustelevat harrastustaan yhtenä tapana liikkua luonnossa. Miksi he kantavat mukanaan aseita ja viljelevät kuolemaa? He tulevat ainoastaan turmelemaan ja hyväksikäyttämään Äiti maata. Avuttomien saaliseläinten teurastamisella metsästäjät purkavat omia seksuaalisia frustaatioitaan ja toteuttavat miehistä vallankäyttöviettiä mikäli he eivät arkielämässään siihen muutoin kykene

?

Savor

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Vastasin jo. Ei kai ole sinun parempi puolisko. Melkein . . .

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
salai
Vastasin jo. Ei kai ole sinun parempi puolisko. Melkein . . .

no niin näköjään vastasitkin, lyhyesti ja ytimekkäästi.

Oli sen verran hyvän oloinen avaus, että onkin ihan hyvä etten pääse heti suoraan vastaamaan sinne, eli saan aikaa mietiä mojovaa vastausviestiä.

Savior

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Älä nyt vaan kuse housuun.

Voit aina käyttää hyväksesi tilan ominaisuuksia: laajenevia, kaareutuvia tai ylimääräisiä ulottuvuuksia.

Kyllä lähtee!

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Savor
Haluatteko kuulla tarinan siitä kun olin ensimmäisen kerran naisen kanssa silleen?

Savor

Kerro pois vaan. Liittyikö siihenkin näin jälkikäteen, kun ajattelet,
erinnäisiä laajenemisia ja paineen vaihteluita?

Vierailija
at
Savor
Haluatteko kuulla tarinan siitä kun olin ensimmäisen kerran naisen kanssa silleen?

Savor

Kerro pois vaan. Liittyikö siihenkin näin jälkikäteen, kun ajattelet,
erinnäisiä laajenemisia ja paineen vaihteluita?

Juu, olinhan opiskelemassa leipuriksi ja tehän tiedätte että pullataikina laajenee ennen kuin siitä tehdään pullia!!!

Ps. kuinkas moni teistä on jo tästä lukenut?

Savor

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Minä tiedän yhden kaverin: Ei päässyt leipuriksi - oli liian pitkät kädet . . .

Vierailija
at
Minä en ole ainakaan kuullut mitään. Kerro nyt vaan
se juttu, kun olit silleen....

No hyvä on sitten, piti ensin miettiä, että kertoisko.

Olin jo 18 vuotias ja opiskelin siis leipuriksi ammattikoulussa kun lähdin kesken koulupäivän Ford Gortinallakos se oli hakemaan unohtunuttta kolukirjaa ja yllätys yllätys mukaan halusi noin 25 vuotias nainen jonka kanssa en olut jutellut ensimmäistä sanaakaan ennen sitä, mitä nyt vähän silmäpeliä oli ollut.

Siis selvinpäin hissillä kuudenteen kerrokseen, jonka aikana ehdin kertomaan etten ole ollut naisen kanssa vielä yhdynnässä siihen ikään mennessä ja sittenhän sitä mentiin.

Savor

Uusimmat

Suosituimmat