Saksa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moikka siellä!

Mitä olette mieltä Saksasta. Minua itse henk.koht suorastaan viduttaa se että saksalle ollaan saatana annettu anteeksi kaikki se täydellinen ihmisiisyden epäkunnioitus mitä he harrastivat ihan vielä "toissapäivänä" Minä en voisi ikinä antaa anteeksi, onneksi ei tarvitsekkaan,koska olen syntynyt suomeen ja minulla olut mukavat vanhemmat.

Eli onko saksa kuitannu "velkansa" ?

Sivut

Kommentit (30)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

On.

Saksa on hieno maa ja saksalaiset ovat hienoja ihmisiä.
Saksan kieli on hieno kieli - en ole oikein hyvä siinä, vain 7 vuotta koulussa.

Muuta kysyttävää?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Pakko vielä sanoa : Saksalaiset tekivät niin kamalia asiota että en tod. tiedä millä tavalla nekin asiat ollaan saatu näyttämään "hyvältä" niistä ei puhuta , siis mitä helvettiä. En voi millään tavalla arvostaa sitä kansaa , ne helvetti laitto lapset uuniin ja se uuni oli kaukana piparkakku talon uunista.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Eiköhän mennä nukkumaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Näyttäisi siltä että sakemannit eivät itse ole antanneet anteeksi itselleen, vaikka aikaa on mennyt jo pari-kolme sukupolvea. Mielestäni aika lailla naurettavaa syyttää edes aikalaisia jotka ovat vielä hengissä, nimittäin olivat lähinnä propagandan & manipuloinnin ym... uhreja. Sama ilmiö toistuu pienemmässä mittakaavassa tänäkin päivänä. Vrt esim: USAssa kaikki arabit ovat TERRORISTEJA! Kommunismivainot 60-luvulla ym... Joku käyttäytymistiedettä lukeva voisi selittää osaavasti, miksi natsismiin verrattavissa oleva ilmiö voisi toimia ihan hyvin tänäkin päivänä...

Vierailija

Nukkuminen kuullostaa ihan hyvältä idikseltä, mutta vielä pitää ehkä yksi whisky tyylinen juoma vet'stä. todella ohi minkään "keskustelun"

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
pandemonium
Pakko vielä sanoa : Saksalaiset tekivät niin kamalia asiota että en tod. tiedä millä tavalla nekin asiat ollaan saatu näyttämään "hyvältä" niistä ei puhuta , siis mitä helvettiä. En voi millään tavalla arvostaa sitä kansaa , ne helvetti laitto lapset uuniin ja se uuni oli kaukana piparkakku talon uunista.

Onko opettaja koulussa pelotellut, vai mistä moiset pelot?

Ei sinuakaan voida tuomita esi-isiesi rikoksista?

Saksassa kannattaa käydä. Hieno maa ja hieno kulttuuri. Erilaista menoa löytyy eri puolilta maata, kuten täällä Suomessakin.

Ja mitä on tapahtunut, se on tapahtunut, eikä sille enää mitään mahda. Jos haluat vaikuttaa, niin kannattaa "metsästää" niitä pahantekijöitä, joilla tulevaisuuden koululaisia peloitellaan.

Vierailija

Suomalaiset olivat muuten natsien liittolaisia, ja lisäksi luovutimme 2-3 tuhatta ihmistä natsien keskitysleireille.

Vierailija
Volitans
Ja mitä on tapahtunut, se on tapahtunut, eikä sille enää mitään mahda. Jos haluat vaikuttaa, niin kannattaa "metsästää" niitä pahantekijöitä, joilla tulevaisuuden koululaisia peloitellaan.

Hemmetin hyvin muotoiltu.

Vierailija

Paria-kolmea sukupolveahan ei kyllä ihan käsittääkseni ole mennyt. Totta on se, tänäänkin varmasti kidutetaan ,tapetaan. yms mukavaa ihmisiä . Mutta kokeillaanpa me elää ilman semmoista?

Vierailija

Saksassa olen käynnyt kyllä monesti. Kuhan vituttaa natsien toiminta. Mikäli joku diggaaa ihmettelen. Mielenkiintoista tietää ihmisten kanta asiaan.

Vierailija

Ja sille jantterille joka opettajasta kyseli, niin viimeksi opettaja on ollut n. 15 vuotta sitten. Saksalaisia on kyllä naaman edessä ollut viimeksi muutama kuukausi sitten n. 3000kpl.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Eiköhän täällä ole suuri osa anti-natseja, tässäkin öisessä keskustelussa.

Mutta aivan samoin kuin ei ole ihailtavaa jossain kansassa ja heidän aatteissaan tai aatuissaan, ei ole olemassa mitään tiettyyn kansaan sidottua perisyntiä.

Minun mielestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat