A.A.Allenin näky: Ydinpommit pieksävät USA:n maaperää!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

A.A.Allenin kuuluisa näky 1950 luvulla ,4 Heinäk. 1954
Jumala sanoi profeetta Joelin kautta, että tulee aika jolloin minä vuodatan henkeni kaiken lihan päälle.
Teidän pikanne ja tyttärenne tulevat profetoimaan, Teidän vanhat miehet tulevat näkemään unia, ja nuoret miehet näkevät näkyjä.
Niin tänää kun me lähestymme aikakauden loppu ja Herramme paluu hetkeä, niin Jumala puhuu kansalleen unien ja näkyjen kautta. Seuraava näky on Evankelista A.A.Allenin näky:

Se on hiukan pitkä mutta merkittävä, siitä tosi-asiasta että Jumala jälleen puhuu meille profetioitten ja näkyjen kautta Amerikkaa kohtaavasta tuomiosta, ja meidän tarpeistamme parannuksen tekoon.
Seuraava näky myrkky kaasuista atomi-iskusta ja kristittyjen piilopaikoissa kallion halkeamissa on
evankelista Allenin saama näky:

Minä seisoin Empire State rakennuksen huipulla, sieltä minä näin vapauden patsaan kirkastamassa tietä uudelle maailmalle. Täällä eteeni näytettiin elävä kartta, jonka läpimitta oli noin 60 - 80 milea
( n. 96 -128 km ) Olin ihmeissäni siitä miten Herran henki liikutti minua Empire State rakennuksen huipulla. Miksi minä tunsin niin suuren Herran hengen hyöky-aallon päälläni?
Yht’ äkkiä minä kuulin Herran äänen, se oli niin selvä ja selkeä Jumalan ääni kuin olla voi. Se näytti
tulevan ikäänkuin jättiläismäisen teleskoopin kautta, mutta kun minä teleskooppia, minä tiesin ettei se voinut tulla sieltä vaan suoraan taivaasta. "Ääni sanoi Herran silmät ovat tarkkailleet maata läpikotaisin
sinne ja tänne, ilmestyäkseen niiden puolesta joiden sydän on täydellisesti antautuneet Hänelle. Tässä
kohden te olette olleet tyhmiä, senvuoksi tästä eteenpäin teillä tulee olemaan sotia ".
Välittömästi kun olin kuullut Herran äänen, minä tiesin että tämä oli lainaus raamatusta. Ei koskaan mitään asiaa ole tullut minulle niin suurella voimalla kuin tämä, teleskoopin tikitys oli loppunut. Mies
ennen minua oli käyttänyt sitä teleskooppia 10 sentin verran, hän astui sivuun ja oli minun vuoroni.
Kun minä astuin teleskoopin viereen ja pudotin 10 senttiä siihen, automaattinen kello alkoi tikittää ja antoi minun käyttää teleskooppia tietyn ajan.
Kun minä käänsin teleskooppia pohjoiseen suuntaan, yht’ äkkiä Herran henki tuli minun päälleni sellaisella tavalla jota en ole koskaan ajatellut. Minä jouduin Herran hengen valtaa ja näytti siltä että minut vedettiin toiseen maailmaan. Minä tiesin ettei sillä teleskoopilla ollut mitään tekemistä sen näkymän kanssa jonka minä nyt näin kirkkaana selkeänä päivänä. Yksin kertaisesti Jumala oli valinnut tämän ajan paljastaakseen näitä asioita minulle, sillä kun katsoin teleskoopin läpi, en ainoastaa Manhattanin saaren vaan paljon suuremman näköalan. Tänä aamuna oli paljon näköalassa sumua.
Yht’ äkkiä Herran henki tuli päälleni ja sumu väistyi, ja näytti että minä voin nähdä tuhansien mailien etäisyydelle.
Mutta se paikka jota katselin ei ollut Manhattanin saari vaan koko pohjois-amerikan manner. Kuin kartta
joka oli levitetty pöydälle. Se ei ollut itäjoka eikä Hudsonin joki minkä minä näin kullakin laidalla, mutta
Atlantin valtameri ja Tyynivaltameri. Sensijaan että olisin nähnyt vapauden patsaan seisovan pienen lahden rannalla Manhattaren saarella. Minä näin sen seisovan kaukana Mexicon lahdella, se oli minun ja Yhdysvaltojen välillä. Yht’ äkkiä minä ymmärsin ettei tällä teleskoopilla ollut mitään tekemistä sen näyn kanssa jonka minä näin, se oli näky suoraan Jumalalta. Varmistaakseni asian itselleni, minä otin silmäni pois teleskoopista, niin etten katsonut linssin läpi, mutta näky pysyi samana edessäni.
Kirkkaana ja selkeänä oli edessäni pohjois Amerikan manner. Pohjoisessa näin suuret järvet, koillisessa oli New Yorkin kaupunki. Minä voin nähdä Seattlen ja Portlandin kaupungit kaukana luoteessa, alhaalla länsirannikolla oli San Francisco ja Los Angeles. Lähempänä etu-alalla oli New Orleans. Ja sitten minä näin suuret kalliovuoret, ja häivän mantereen jakajassa. Kaiken tämän ja enemmänkin minä voin nähdä silmieni edessä tällä jättiläispöydän päällä.
Kun minä katsoin, yht’ äkkiä taivaalta minä jättiläiskäden ojentautuvan alaspäin. Tämä jättiläismäinen käsi kurottautui vapauden patsata kohti. Hetkessä se palava tulisoihtu vapauden patsaan kädessä oli työnnetty pois, ja se tilalle pantu kuppi, ja minä näin että siitä suuresta kupista työntyvän jättiläismäisen miekan, kirkkaan, niinkuin mahtava valo olisi pantu sen miekan sivuja valaisemaan. En ollut ikinä nähnyt niin terävää ja vaarallisen näköistä miekkaa. Se näytti uhkaavan koko maailmaa.
Kun minä näin sen kupin asetettavan soihdun tilalle, samalla hetkellä minä kuulin nämä sanat: Näin sanoo Herra sotajoukkojen herra, juokaa ja tulkaa juovuksiin, kaadu äläkä nouse enää, sen miekan tähden minkä minä lähetän. Kun minä kuulin nuo sanat, minä huomasin että se oli suora lainaus Jer 25:7
"Mutta te ette kuulleet minua sanoo Herra, vaan vihoititte minut omaksi onnettomuudeksenne".

Pitkä on tarina kokonaan käännettäväksi. Joku asiasta kiinnostunut
jatkakoon. Huomatkaa täysin tuhoutuvien alueiden suuri määrä!

http://www.revlu.com/AAAllen.html

Kommentit (4)

Vierailija

Täytyypä mennä laukaisemaan nuo ydinpommit - ne ovat takapihalla laukaisuvalmiina. Ohjuksia on 1000000000 KPL, ja jokaisen teho on kutakuinkin samaa luokkaa, kuin Hiroshimaan pudotetun atomipommin teho.

Äh, ei tulekaan mitään - sytytyslanka poikki, osaako joku auttaa, millä nyt lähetän ne matkaan ?

Uusimmat

Suosituimmat