Harjoita sielujen voittamista Herralle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Harjoita sielujen voittamista Herralle

” Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan” (2 Kor. 5:19).

Vuonna 2007 älä ole vain kirkossa käyvä kristitty tai paikallisen seurakunnan jäsen; osallistu toisten elämän muuttamiseen. Jaa evankeliumia toisille! Sinun täytyy olla osallisena maailman evankelioinnissa.

Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumi on annettu sinun haltuusi. Sinulle on annettu jumalallinen vastuu kääntää ihmiset vanhurskauteen. Jeesus sanoi: ”… "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia." (Matt. 4:19). Jumala haluaa tavoittaa sinun kauttasi maailman! Jumalassa on sellaista syvyyttä jota et tiedä ennen kuin alat todistaa ja voittaa sieluja Herralle. Jumalan valtakunnassa on sellainen voima, jota ei vapauteta elämääsi ennen kuin alat kertoa Jumalan Sanaa toisille. On ihmeitä ja tunnustekoja, joita et tule koskaan näkemään ennen kuin alat saarnata evankeliumia! Heti kun alat saarnata, jopa kaikista kyynisimmät ihmiset kiinnittävät huomionsa sinuun kun he näkevät evankeliumin tuloksen elämässäsi.

Raamattu sanoo, että Kristuksen evankeliumi on Jumalan voima (Room. 1:16). Toisin sanottuna, todellisia merkkejä ja ihmeitä ei voi koskaan olla ilman evankeliumin saarnaamista. Ainoa tapa jolla voit tulla tehokkaaksi elämässä on kertoa evankeliumia ja tulla Jumalan todistajaksi.
Kun sinusta tulee Jumalan Sanan todistaja, elämässäsi ei ole tule olemaan mitään rajoituksia tai rajallisuutta, koska sinusta ja Jumalasta on tullut lyömätön tiimi; tästä johtuu se, että sinulta ei tule koskaan puuttumaan ihmeitä, merkkejä, tunnustekoja ja todistuksia elämässäsi. Tämän takia evankeliumin saarnaamisesta pitäisi tulla elämäntapasi. Päätä sen tähden olla innokas sielujenvoittaja tänään!

Rukous

Isä, kiitän sinua etuoikeudesta ja kunniasta saarnata evankeliumia ja ilmituoda voimaasi - pelastukseksi ja ihmiskunnan vapaudeksi. En häpeä evankeliumia, vaan julistan sitä rohkeasti. Kiitän sinua, sillä olet antanut minulle kyvyn tehdä se menestyksekkäästi. Teen siis sielujenvoittamisen elämäntavakseni Jeesuksen Nimessä. Aamen.

Lisäopiskelua varten
Dan. 12:3; 2 Tim. 4:2

Kommentit (8)

asdf
Seuraa 
Viestejä11058
Liittynyt16.3.2005
Armas Sutinen
Vuonna 2007 älä ole vain kirkossa käyvä kristitty tai paikallisen seurakunnan jäsen; osallistu toisten elämän muuttamiseen. Jaa evankeliumia toisille! Sinun täytyy olla osallisena maailman evankelioinnissa.

No piru vie! Mulla oli tälle vuodelle kyllä ihan muita suunnitelmia. Ehkä niiden täytyy odottaa ensi vuoteen. Eikun maailmaa evankeloimaan...

Vierailija

luulin että tämä on tiedepalsta eikä satupalsta. tuollainen Armaksen teksti loukkaa minua ihmisenä

"I call Christianity the one great curse, the one great intrinsic depravity, the one great instinct of revenge, for which no means are venomous enough, or secret, subterranean and small enough - I call it the one immortal blemish upon the human race."

Vierailija

Joka rakastaa kaikkia, ei rakasta ketään. Kaikki se kestää, kaikki se kärsii on vain yksi välinpitämättömyyden ilmentymä.

Kuolla jonkin asian puolesta. Naurettavaa. Minä en olisi valmis kuolemaan edes oman äitini tai sisarieni puolesta. Jos joku uhkaisi lapsiani, siitä vaan. Rakastan elämääni ja vapautta enemmän kuin omia jälkeläisijäni.

Vain itsensä säilyminen hetkessä on tärkeää.

Vierailija
Armas Sutinen

Herran Jeesuksen Kristuksen evankeliumi on annettu sinun haltuusi.

Ai ku kiva. Tuleeks se postiss? Noitte Matteukse, Markukse, Lukkaan ja Johannekse evankeliumi mä tiedänki. Onks tää joku uus?

Mun jehovamimmi on puhunu paljon mull Jeesus-juttui ja siit, ett pitää kääntää toinen poski, jos joku läppäsee avokämmenell. Mä ku oon aika harras nykysin, niin oon miettiny, ett voiks kääntää molemmat posket yhtaikaa? Onks siin joku oma tekniikka esmes?

Ja sitt viel; mitä jos joku vetäsee suoraan päin näköö - käännäks mä sitt esmes niskan siihe hollill. Jeesus Nasatarinilaise palvelu ei oo miteskää helppoo, ku tulee näit filosofisii ja teknisii ongelmii.

Uusimmat

Suosituimmat