Suosittelen sotilaskaappausta Suomessa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Maan sosialistijohto on vieraannuttamassa Suomea Lännestä,
USA suhteet on tärvätty ja Venäjän mafioso laukkaa täällä yhte-
nään supattelemassa haloskan kanssa. Kaikenlaiset pervessiot
leviävät homomafian vallassaollessa, ulkoministeriö on täysin
vyörytetty, kas ettei jo sada tulta ja tulikiveä.

On aika pelastaa maa idän kaappaukselta. Syvän punaiseen uneen
kahden sukupolven aikana aivopesty kansa ei ymmärrä omaa
etuaan, vaan toistaa paukaijanomaisesti stalinin kgb:n iskostamia
"usa-paha" ja "nato-paha" mantroja.

Mistä löytyvät ne muutamat Kunnian Miehet armeijassa, jotka
pelastavat maan ? Kun olot ovat rauhoittuneet, sosialistijohtajat
tuomittu valtakunnanoikeudessa ja kansalle annettu oikeaa tietoa
lännestä, voidaan valta luovuttaa siviilihallinnolle, sosialistipuo-
lueet kielletään. Uskoisin tämä vievän noin pari sukupolvea, saman
minkä vei maan ryssiminen.

"I see the Light !" ( Martin Luther King )

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija
BUSHMAN, long time no see

No voi kauheaa. Muuta USAan. Miksi ihmeessä jaksat narista täällä tyhjänpäiväisyyksistä kun et ole valmis tekemään tarvittavia uhrauksia paremman elämäsi puolesta? Sinua tuskin mikään väkisin pitää täällä neukkulassa. Ovet ovat avoinna ihmemaahan, senkun ostat lentoliput. Muista varata kuitenkin riittävästi aikaa lentokentälle. Sormenjälkien ja valokuvien ottaminen vie aikansa. Kannattaa myös ajaa parta ennen laskeutumista, ettei sinua luulla KOMUKAKSI.

Vierailija
A. Ankka

No voi kauheaa. Muuta USAan. Miksi ihmeessä jaksat narista täällä tyhjänpäiväisyyksistä kun et ole valmis tekemään tarvittavia uhrauksia paremman elämäsi puolesta? Sinua tuskin mikään väkisin pitää täällä neukkulassa. Ovet ovat avoinna ihmemaahan, senkun ostat lentoliput. Muista varata kuitenkin riittävästi aikaa lentokentälle. Sormenjälkien ja valokuvien ottaminen vie aikansa. Kannattaa myös ajaa parta ennen laskeutumista, ettei sinua luulla KOMUKAKSI.

LUULET vain KOMUKKA ! Minä aion PELASTAA tämän maan
teidän ryssien vallasta. Ryssä ryöväsi jo vanhempieni maat ja mannut
Viipurissa ja aivopesi vanhempani ja sisarukseni uskomaan, että se
oli oikein. MUTTA, me emme anna roistolle koko maata, vaikka
runsas renkien määrä täällä parhaansa tekeekin mädätystyössä,
ryssää laukkaa täällä jo niin paljon, että aamukahvihuoltamoni wc
alkaa muistuttaa vastaavia Muumanskissa, paskat pöntön vieressä,
käsien pesusta ryssä ei ole kuullutkaan... hapanaalipieru leijuu kah-
vimukin ympärillä ... S ..... A !

"A.Ankka" .. heh, hyvä nimi . US senaattori Joseph McCarthy
sanoi: "Jos minä näen otuksen, joka kävelee kuin ankka, äänte-
lee kuin ankka ja sanoo olevansa ankka, minä uskon, että kysy-
myksessä ON ankka !"

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26906
Liittynyt16.3.2005

teidän ryssien vallasta.

Mitä jos kenraaleille tuleekin mieleen maan kehittämisen sijasta rohmuta maksimaalinen tuotto itselleen kansan kärsimysten kustannuksella. Niin on käynyt kaikkialla, missä sotilasjuntat hallitsevat. Kansalle se on aivan sama, kutsuuko riistävä hirmuhallinto itseään kommunisteiksi vai sotilaiksi.

US senaattori Joseph McCarthy
myksessä ON ankka !"

Eikö tuo ole vähän harkitsematonta sinisimäisyyttä. Sehän voi olla kommunistien agentti ankan vaatteissa.

Vierailija
Bomt Kneder
Mukavaa, että Bushman vihdoinkin avoimesti tunnustaa vastustavansa demokratiaa ja kannattavansa fasismia.

No eihän tämä ole edes ensimmäinen kerta.

Eihän tuossa bushmannen riehumisessa ole mitään mieltä. Jos ei komukat kiinnosta niin silloin yksinkertaisesti voi vaihtaa maisemaa lännen onnelaan. Miksi olla kituuttaa täällä oikeistofasistin helvetissä, kun itärajan takana kurkkii veli venäläinen, etelässä entisiä neukkuja ja länsipuolella sosialistihyysääjiä maahanmuuttajineen? Minä en ainakaan pelastamistasi kaipaa, jos pelastat samalla tyylillä kun USa pelasti Irakin kansan. Henkeni on minulle liian kallis. Itsesi voisit toki uhrata, katolinen kirkkohan hysää marttyyreja ja pyhimyksiä.

Mitä syitä muka on olla täällä enää päivääkään, kun valtameren toisella puolella odottaa amerikkalainen unelma? Nostivat juuri minimipalkkaakin. Tosin se taitaa olla liian vasemmistolaista bushmannin mielestä. Onko unelmavaltiosi sen takia pilalla? Israelissa mahtaisi olla vielä tilaa.

Vierailija
Bomt Kneder
Mukavaa, että Bushman vihdoinkin avoimesti tunnustaa vastustavansa demokratiaa ja kannattavansa fasismia.

Suomen armeija fasistinen ?

Vierailija
A. Ankka
Bomt Kneder

No eihän tämä ole edes ensimmäinen kerta.

Eihän tuossa bushmannen riehumisessa ole mitään mieltä. Jos ei komukat kiinnosta niin silloin yksinkertaisesti voi vaihtaa maisemaa lännen onnelaan. Miksi olla kituuttaa täällä oikeistofasistin helvetissä, kun itärajan takana kurkkii veli venäläinen, etelässä entisiä neukkuja ja länsipuolella sosialistihyysääjiä maahanmuuttajineen? Minä en ainakaan pelastamistasi kaipaa, jos pelastat samalla tyylillä kun USa pelasti Irakin kansan. Henkeni on minulle liian kallis. Itsesi voisit toki uhrata, katolinen kirkkohan hysää marttyyreja ja pyhimyksiä.

Mitä syitä muka on olla täällä enää päivääkään, kun valtameren toisella puolella odottaa amerikkalainen unelma? Nostivat juuri minimipalkkaakin. Tosin se taitaa olla liian vasemmistolaista bushmannin mielestä. Onko unelmavaltiosi sen takia pilalla? Israelissa mahtaisi olla vielä tilaa.

TÄMÄ on kuitenkin isieni maa 1500-luvulta lähtien, ryssälle
ryöstösaaliiksi annan sen vain ruumiini yli !

JA Karjala takaisin roistot ja HETI !!!

Vierailija
Bomt Kneder

Ymmärryksesi on yhtä korkeatasoista kuin IDOLILLASI Bushilla. Idols on muuten JENKKIEN keksintö. Ainakin uskoisin, niin luokatonta sekin touhu on.

Vierailija
Neutroni

teidän ryssien vallasta.

Mitä jos kenraaleille tuleekin mieleen maan kehittämisen sijasta rohmuta maksimaalinen tuotto itselleen kansan kärsimysten kustannuksella. Niin on käynyt kaikkialla, missä sotilasjuntat hallitsevat. Kansalle se on aivan sama, kutsuuko riistävä hirmuhallinto itseään kommunisteiksi vai sotilaiksi.
----------------------------------------
TODELLAKO ? Et sattunut lukemaan kun "Imagine" esitti tilaston,
joka kiistatta osoitti, että jopa Pinochetin Chilessä talous lähti hurjaan
NOUSUUN kun komukka Allende oli syrjäytetty ?

US senaattori Joseph McCarthy
myksessä ON ankka !"

Eikö tuo ole vähän harkitsematonta sinisimäisyyttä. Sehän voi olla kommunistien agentti ankan vaatteissa.

A.Ankka ? Silloinhan olen oikeassa ?

Vierailija
A. Ankka
Bomt Kneder

Ymmärryksesi on yhtä korkeatasoista kuin IDOLILLASI Bushilla. Idols on muuten JENKKIEN keksintö. Ainakin uskoisin, niin luokatonta sekin touhu on.

"Hyvää päivää kirvesvartta"

Vastauksesi ovat yhtä vähän vastauksia kysymyksiin kuin
tuolla toisella komukalla, "Puudelilla". Nyt ei pojat Wanhan Neuvosto-
liiton aseilla enää pärjätäkään, TOTUUS on valttia !!!

Vierailija

Olen vähän pettynyt tähän älykköönne "Bomt":iin,
aluksi esitti jonkinasteista intelligenssiä, nyt hokee vain
yhtä ja samaa ...

Vierailija
Vastauksesi ovat yhtä vähän vastauksia kysymyksiin kuin
tuolla toisella komukalla, "Puudelilla".

Mihin ihmeen kysymyksiin? Sinähän JULISTAT täällä. Olet kuin Bush nuorempi, ihannoit fasismia ja tsemppaat väkivaltaisuuksia.

Kauankohan sinulla kestää tajuta ero länsimaisen hyvinvointidemokratian ja amerikkalaisen vapaus + demokratia = sota -järjestelmän välillä?

Vierailija

Älä sitten valita kun Suomen kunniakkaat puolustusvoimat ampuu sinulta ja kokoamaltasi holottavien terroristien roskasakilta, joka vihaa länsimaista demokratiaa, aivot pellolle.

"Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista yhteiskuntajärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tahi maan yhteiskuntajärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa."

Pitääpä ruveta soittelemaan Bushmannista ylemmille tahoille.

Olisi muuten helvetin kiva, jos todella saisit sen kapinan aikaan ja ihan kunnolla kerättyä kaikki kusipäiset terrorismiin, fasismiin ja laittomuuteen taipuvaiset holottajat sen taakse. Meikäläinen kun kutsuttaisiin jossain vaiheessa todennäköisesti kapinaa kukistamaan, jos olisi yhtään suuremmasta häiriöstä kyse. Pääsisi ampumaan ihan luvan kanssa kaltaisiasi kansakunnan surkeimpaan roskasakkiiin kuuluvia länsimaisen ja suomalaisen yhteiskunnan tuhon nimeen vannovia kusipäitä.

Vierailija

Toisaalta huvittaa, kun tuo Bushman on aina aamusta tarmoa täynnä ja aloittaa kiukkuisen vuodatuksen samasta aiheesta uutena ketjunaan. Asia on sama, eli ei mitään uutta.

Meilläpäin sanotahan, että mene hyä mies sänkhyn ja veä viltti ottan yli, siehän puhut ihan hulluja..

Vierailija
K. K.
Toisaalta huvittaa, kun tuo Bushman on aina aamusta tarmoa täynnä ja aloittaa kiukkuisen vuodatuksen samasta aiheesta uutena ketjunaan. Asia on sama, eli ei mitään uutta.

Meilläpäin sanotahan, että mene hyä mies sänkhyn ja veä viltti ottan yli, siehän puhut ihan hulluja..

Ei kenelläkään voi olla noin paljon tarmoa ja energiaa, siispä Bushman täytyy olla tälläinen "keskustelu"-BOTTI

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat