Jo loppui lällytys!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pois makeat viinit ja pehmeät munkit! Pannaan kansa VEDELLE JA LEIVÄLLE !!!

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /01/496645

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /01/496667

Kommentit (2)

Vierailija

"Oulun yliopistossa tarkastettu väitöstutkimus osoittaa, että varusmiesaikana lisääntynyt
munkkien syönti heikentää varusmiesten insuliiniherkkyyttä, kohottaa veren rasva-arvoja
ja nostaa painoa."

Voi v***u s****a , menisi tuokin noita-akka itse hyppimään inttiin rehujen voimalla! (toki itse syön, mutta you know )

...tana minä en luota keneenkään, joka esittää hintojen korotusta epäterveellisyyden
kustannuksella!

"-Terveellisten tuotteiden hinnat pitää laskea muita halvemmiksi. Isojen pakkauskokojen
ei pitäisi olla pieniä halvempia, Tähtinen huomauttaa."

Aaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh!

Ruokaa oli intissä tarjolla kuin ravintolassa, kaikkea mitä ilkeää ajatellakin oli
kyllä tarjolla!

Paino ei heilunut suuntaan eikä toiseen, tana!

Kouluissakaan muuta ollut kuin ruokaympyrää, ruokaympyrää, ruokaympyrää, ruokaympyrää
ja vielä kerran ruokaympyrää!

Jokainen lapsi, jolla on mahdollisuudet harrastaa MIELEISTÄÄN lajia kyllä harrastaa,
jos siihen kannustetaan ja on varaa lisensseihin ja varusteisiin, tana!

Ruoka pois myynnistä ja jo loppu lihavuus, ei kerry tana rasvaa ja ei
paljon muutakaan!

Johtajisto muuta ookkaan kuin läskejä, vaappu-ankka Ahtisaari, tonni-keiju Liisa
Jaakonsaari, Seppo Kääriäinen, Roosa Meriläinen! Mukavahan se on puhua ruuan
terveellisyydestä, kun voi itse palkata SUUNNATTOMILLA tuloillaan vaikka Iron-Chefin kokkailemaan mitä itse ikinä haluaakaan!

Mitähän mieltä nämä tutkijat ovat yliläskeistä johtajistamme?

Vierailija

Johtajisto muuta ookkaan kuin läskejä, vaappu-ankka Ahtisaari, tonni-keiju Liisa
Jaakonsaari, Seppo Kääriäinen, Roosa Meriläinen! Mukavahan se on puhua ruuan
terveellisyydestä, kun voi itse palkata SUUNNATTOMILLA tuloillaan vaikka Iron-Chefin kokkailemaan mitä itse ikinä haluaakaan!

Mitähän mieltä nämä tutkijat ovat yliläskeistä johtajistamme?

No, katsotaan vaan kuinka hoikka kaartti sinne saapuu seuraavien vaalien jälkeen

Uusimmat

Suosituimmat