Veljekset Aweb ja Kosh!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihmetyksellä olen seurannut näiden kahden Wright Brotherssin keskustelua.

Kuinka voi olla kaksi ihmistä dedicoitunut "pölkylle ja tikulle" noin syvästi?

Ei silti, mettästähän minä en mitään tiiä.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija
teemuB
Maukka Perusjatka

Arvakkaa kuka.

http://www.sll.fi/jasensivut/luonnonsuo ... su0106.pdf

OHO!

Ei ollu tarkotus kenenkään nimeä vetää julkisuuteen.

OPERAATTORI poistakoon tämän ketjun.

Vierailija
Maukka Perusjatka
teemuB
Maukka Perusjatka

Arvakkaa kuka.

OHO!

Ei ollu tarkotus kenenkään nimeä vetää julkisuuteen.

OPERAATTORI poistakoon tämän ketjun.

Onko tuossa Aweb, kun Koshan on kait teekkari?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
teemuB
Maukka Perusjatka

Arvakkaa kuka.

Ei tarvitse arvata. Siinähän lukee, että kyseessä on Harri Hölttä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Aweb

Eipä niin. Aweb on Turuust ja yli kolmekymppinen taiteiden magister.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
kolumbus
Aweb

Näi o. Likemmäs nelikymppinen. Eikä mikään magister vaan tavallinen planttu.

Vierailija

Sinänsä erikoista, että teksteistä olen saanut sellaisen mielikuvan, että Aweb on noin 20-v. Tällä en siis tietenkään tarkoita henkistä ikää, kypsyyttä tms., vaan ihan sellaista tunnetta, joka on välittynyt hänen kirjoituksistaan. Muuten tuntuu olevan ihan fiksu ihminen, mutta esim. energia-kysymyksissä vaikuttaa väittävän vastaan enemmän tunteen pohjalta kuin järjellä. Joskus siis sortuu "lapsellisuuksiin", eli ei vastaanota, vaan lähettää ainoastaan. Kuitenkin fiksu tyyppi ja tuo mukavaa vaihtelua foorumille. Kuvan tyyppi saisi muuten siistiä ulkonäkönsä.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
Aweb
teemuB
Maukka Perusjatka

Arvakkaa kuka.

Juu. On ilmiselvää ettei Aweb ole asiantuntija ainakaan biologiassa, luonnosuojelussa, yhteiskuntatieteissä, metsätaloudessa, historiassa tai energia-asioissa. Hänestä ei ole myöskään toimimaan minkäälaisissa luottamustehtävissä sen paremmin yksityisellä kun julkisellakaan puolella.

Vielä ei ole käynyt selväksi, minkälaatuista Awebin asiantuntemus oikestaan onkaan ja selvittämättä taitaa jäädäkin.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Vierailija
Aweb
kolumbus
Aweb

Näi o. Likemmäs nelikymppinen. Eikä mikään magister vaan tavallinen planttu.

No joo, ollaan sitten nogonuugia eli 39 v ja jätetään se magister pois.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Pseudohippi

Juu. On ilmiselvää ettei Aweb ole asiantuntija ainakaan biologiassa, luonnosuojelussa, yhteiskuntatieteissä, metsätaloudessa, historiassa tai energia-asioissa. Hänestä ei ole myöskään toimimaan minkäälaisissa luottamustehtävissä sen paremmin yksityisellä kun julkisellakaan puolella.

Vielä ei ole käynyt selväksi, minkälaatuista Awebin asiantuntemus oikestaan onkaan ja selvittämättä taitaa jäädäkin.

Noh, mä tiedän jonkin verran graafiseen alaan liittyvistä jutuista. Mutta enpä taida oikeastaan mikään asiantuntija olla millään saralla. Oletko sinä? Henkilökohtaisesti vaadin asiantuntijuudelta aika paljon. En ole koskaan vedonnut missään aiheessa omaan asiantuntijuuteeni (noh, ehkä taidekeskusteluissa olen sellaista korttia vilautellut - osin aiheetta, myönnettäköön), enkä aio sellaista tehdäkään. Myönnän auliisti oman tyhmyyteni ja tietämättömyyteni ja kyvyttömyyteni (ei SIINÄ) ja heikkouteni.

Nykymaailma kuitenkin on sellainen, ettei tarvitse olla mikään nero hoksatakseen sen pahimmat ongelmat. Olen ne hoksannut ja puhun sitten niistä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Luumuvaras
Joskus siis sortuu "lapsellisuuksiin", eli ei vastaanota, vaan lähettää ainoastaan. Kuitenkin fiksu tyyppi ja tuo mukavaa vaihtelua foorumille.

Kiitos kiitos, ja kritiikistäsi sen verran, että eipä taida käsitykseni ydinvoiman autuudesta muuttua ihan helpolla, vaikka oletkin varmaan oikeassa, mitä tulee tuohon vastaanottavuuteen. Otan hyvin huonosti vastaan silloin, jos koen pohjimmiltani olevani kannassani oikeassa.

Vierailija
kolumbus

No joo, ollaan sitten nogonuugia eli 39 v ja jätetään se magister pois.

Täysin ohi aiheen: Tuo nogonnuuga, oikeassa muodossaan Nokon nuuka liittyy Nokon kartanoon ja sen saitaan pehtoriin.

Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä13828
Liittynyt27.11.2006
Aweb
Pseudohippi

Noh, mä tiedän jonkin verran graafiseen alaan liittyvistä jutuista.

Vai niin. Jos en tietäisi sinua perin juurin epäluotettavaksi niin voisinpa kysyä vaikka että kuka on Neville Brody. Valitettavasti vastaus löytyy Googlella ja katsot sen sieltä. Sen jälkeen tulet esittelemään graafisen alan tietämystäsi ja kiellät googlanneesi.

Mutta jokainen ikäisesi asiantunteva graafikko kyllä tietää kuka Brody on. Sinnusta en menisi takuuseen.

Mutta enpä taida oikeastaan mikään asiantuntija olla millään saralla.

No et todellakaan.

Oletko sinä? Henkilökohtaisesti vaadin asiantuntijuudelta aika paljon.

Hehe. Ainoa missä tunnut oleva ekspertti on edellyttää muilta joka suhteessa enemmän kun itseltäsi. Sanoisin, että olet asiantuntija "tehkää-kuten-minä-sanon-eikä-kuten-minä-teen" -ajattelussa.

En ole koskaan vedonnut missään aiheessa omaan asiantuntijuuteeni (noh, ehkä taidekeskusteluissa olen sellaista korttia vilautellut - osin aiheetta, myönnettäköön), enkä aio sellaista tehdäkään.

Niin. Väität kiven kovaan mitä milloinkin ja silti avoimesti myönnät että sinulla ei ole pätevyyttä tai tietämystä väitteidesi esittämseen ja perusteluun.

Myönnän auliisti oman tyhmyyteni ja tietämättömyyteni ja kyvyttömyyteni (ei SIINÄ) ja heikkouteni.

Mutta älyllistä epärehellisyyttäsi et myönnä.

Nykymaailma kuitenkin on sellainen, ettei tarvitse olla mikään nero hoksatakseen sen pahimmat ongelmat. Olen ne hoksannut ja puhun sitten niistä.

Kuka tahansä ääliö (sic.) osaa nähdä ongelmia. Viisautta, ymmärrystä ja tietoja tarvitaan niiden ratkaisemiseen.

Ihmiset tekevät tulevaisuuden.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat