Gammapurkausten mysteeri syvenee

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"Gammapurkausten mysteeri syvenee", kertoo emolehtemme
tänään. Hassuja teorioita onkin niiden synnystä esitetty tähän men-
essä, kuitenkaan oletettuja "jäämiä" ei löydy paikalta, samoin
avaruuden superhiukkaset näyttävät tulevan "ei mistään".

Kaikki tuo tukee "BUSHMAN":in teoriaa; nämä valtavat energian
purkaukset aiheutuvat "repeämistä" virtuaaliavaruuden mahtaviin
energioihin, joista nk. "Casimir"-efekti antaa viitteitä. Materiaa
syntyy virtuaalikentästä laajennetulla ( by "BUSHMAN" ) Hawkingin
efektillä ( kts aiempaa by "BUSHMAN" ).

SIMPLE AS HOLE !

Kommentit (10)

Vierailija

Räjähti jotakin, jota ei nähty ennen, eikä siitä nähty mitään sittemmin.
Avaruuden Inarinjärvi, sanat Sakari Topeliuksen.

Vierailija

Te kaksi, siis Arkos itse ja Bushman voisittekin tehdä tästä aiheesta itsellenne oman töhertelypaikan, ja jättää muut keskustelut rauhaan!!!

Vierailija
Protonih
Te kaksi, siis Arkos itse ja Bushman voisittekin tehdä tästä aiheesta itsellenne oman töhertelypaikan, ja jättää muut keskustelut rauhaan!!!

Kahden viestin kokemuksella tietoa näemmä kuukausien takaa. Lopettakaa noiden uusien nikkien luominen

Vierailija
Hurux
Savor
Mikä mysteeri?

http://www.onesimpleprinciple.com/24

Savor

;):)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::...

Tuolla linkissähän onkin mielenkiintoinen näköharha

http://www.onesimpleprinciple.com/31

Katso kuvan aurinkoa hetken 45 cm: päästä ja sitten siirrät katseesi tekstiin päätä kääntämättä.
Aurinko alkaa loitota tekstiä katsottaessa, . Kokeilkaaapa.

Näköharha?

Savor

Edit. Joo, en huomannut viestisi viimeisiä ohjerivejä näköharhaan. Vähän se minunkin silmissäni tuntui "pakenevan".

Sekin selittyy paineen vaihtelun avulla, kun siirrät katseesi tekstiin, silmistäsi avautuu eri tavalla energiaa kohti kuvaa jossa aurinko on ja näin sieltä päin silmiisi tulevat fotonit kohtaavat erilaista energiaa ja näin tämäkin ilmiö selittyy paineen vaihtelun avulla. Niin, ja tuleehan siitä kuvasta tulevat fotonit eri kulmassa silmään ja näin ne kohtaavat silmän molekyylinen atomien ytimistä avautuvat energia-aallot eri tavalla.

Savor

Vierailija
skOh
Protonih

Kahden viestin kokemuksella tietoa näemmä kuukausien takaa. Lopettakaa noiden uusien nikkien luominen

Sori, mut oon oikeesti uus. Luin sivuja ehkä tunnin ajan, ja tuli olo et tänne vois kirjotella jotain kivaa. Jo sen tunnin aikana huomasin, että herra Arkos itse ja Bushman vain ja ainoastaan ja tarkoituksella töhertelevät ja sotkevat sivustoa kuin ala-astelaiset ikään!!!

Vierailija
skOh
Protonih

Ei kerro mitään. Itse lueskelin foorumia pari vuotta "on daily basis" ennen ensimmäistä viestiäni. "Tunnen" porukan hyvin.

Vierailija
Protonih
skOh
Protonih

Sori, mut oon oikeesti uus. Luin sivuja ehkä tunnin ajan, ja tuli olo et tänne vois kirjotella jotain kivaa. Jo sen tunnin aikana huomasin, että herra Arkos itse ja Bushman vain ja ainoastaan ja tarkoituksella töhertelevät ja sotkevat sivustoa kuin ala-astelaiset ikään!!!

MITÄ sinä sitten tähän topiciin tunget, minähän tämän aloitin ?
Avaa omasi, vakuutan, etten häiritse ! Jos sinulla avajaissa-
noiksi ei ole mitään sanottavaa, jätä sekin sanomatta, ei kukaan
pakota täällä setien seurassa olemaan .

Vierailija

Mitä enemmän energiaa, mitä tiheämpään käpertynyttä energiaa ja mitä pienemmällä alueella energia on, sitä hitaammin energiakeskittymä laajenee ja sitä hitaammin se avautuu erittäin tiheitä energia-aaltoja ja sitä energisempiä energiakimppuja avautuvissa energia-aalloissa on.

Mitä energisempiä energiakimppuja, sitä hitammin hiukkaset laajenevat ja sitä hitaammin avautuu energia-aaltoja ja sitä vähemmän vuorovaikuttaa esim. tavan fotonien kanssa.

Ja näin tavan fotonit vuorovaikuttaessaan toistensa kanssa nopeammin, tulevat tönineeksi toisensa kohti mustaa aukkoa, josta avautuvat energiakimput eivät töni fotoneja poispäin mustasta aukosta, kunnes fotoni osuu energiseen energiakimppuun, jolloin fotoni palaa loppuun ja tempautuu energisen energiakimpun mukana poispäin mustasta aukosta.

Näin selittyvät myös erittäin energiset energiakimput, joita silloin tällöin maapallolle tulee.

http://www.onesimpleprinciple.com

Kuka on kuningas?

Ja sitä shamppanjaa Kuopioon päin ja nopeasti.

Savor

Uusimmat

Suosituimmat