Menee itseensä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aina siinä palaverissa kun alkaa joku kertoo sellaista asiaa mikä ei minua kiinnosta niin lukkiintuu, kuin joku kivi ei luista ajatus ulkoisuudestakaan ei ole mitään tietoa ei siitä mistä puhuttiin missä ollaan ja miksi,

Aina vaan selittelen että tässä on ny vähän väsyny tai ihan ollu minun alaa.

Kummastuttaa ittessä kuin vetää tuommoseen lukkoon onko se jännitys/stressi vai lapsena todettu lievä ADHD

Lääkäriltä olen pariin otteeseen käynny tiedustelemassa apua diapeettestä epäili mutta sitä ei minulla kuulemma olekkaan..

Onko muilla vastaavia koemuksia siis silloin kuin joku asia ei ole kiinnnostava sitä menee semmoseen lukkoon mistä ei ihan heti pääse pois..

Kommentit (3)

Vierailija
root
Aina siinä palaverissa kun alkaa joku kertoo sellaista asiaa mikä ei minua kiinnosta niin lukkiintuu, kuin joku kivi ei luista ajatus ulkoisuudestakaan ei ole mitään tietoa ei siitä mistä puhuttiin missä ollaan ja miksi,

Aina vaan selittelen että tässä on ny vähän väsyny tai ihan ollu minun alaa.

Kummastuttaa ittessä kuin vetää tuommoseen lukkoon onko se jännitys/stressi vai lapsena todettu lievä ADHD

Lääkäriltä olen pariin otteeseen käynny tiedustelemassa apua diapeettestä epäili mutta sitä ei minulla kuulemma olekkaan..

Onko muilla vastaavia koemuksia siis silloin kuin joku asia ei ole kiinnnostava sitä menee semmoseen lukkoon mistä ei ihan heti pääse pois..

Varmaankin se jännitys tulee siitä, ettei ole samalla "aallonpituudella" keskustelijan kanssa. Tämä taas voi laukaista paniikkikohtauksen tms. sairaassa ihmisessä.

Ihan luonnollista tuo kyllä minusta kuulostaa ja henk. koht. ohitan kyseisen oloisen tilanteen esittämällä viisaampaa ja hymyilemällä - ikäänkuin en haluaisi loukata "tyhmempää"

Vierailija

mulla on käynyt usein noin,varsinkin kun tiedän etukäteen jo mitä toinen alkaa kertoon,ihan totaalinen pysähdys ja se varmaan näkyy minusta päällepäinkin, vaikka yritän välillä nyökytellä edes päätä,että kuuntelisin ,mistä lie johtuu,vaivun omiin ajatuksiini,ja yhtt äkkiä havahdun ja on mennyt ohi asia,yritän kyllä aina keskittyä,mutta ei auta.Minulla on sairaus ,jota epäilen syyksi tähän,mut kaikki ajattelee varmaan ,että mitähän toi taas haaveilee

Vierailija

Verbaalinen kommunikaation osuus on noin 7 % sosiaalisessa kanssakäymisessä, joten sen poisjääminen ei välttämättä estä asian ymmärtämistä. Vain silloin kun sanat ovat ristiriidassa muun tilateen ja käytöksen kanssa, voi syntyä sekaannus. Vitsit jäävät silloin nauramatta.

Epävarmuus ja hämmennys herättää kerrotun jälkituntemuksen siitä ettei ole kyennyt kuuntelemaan.
Joskus jokin tunnekuohu rajoittaa kykyä tehdä tarkkoja havaintoja tai keskittyä tilanteeseen..

Uusimmat

Suosituimmat