tiäremiäs vaihdettu?

Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Missä vaiheessa tiäremiäs vaihdettiin?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Kommentit (11)

Vierailija

Ääsh...sehän olikin tämä "salai", joka kysyy... en heti huomannut..

Unohda kysymykseni !

Johdanto on yhtä järkevä kuin "Mitä on krokotiililla ?"

Vierailija
Mummo
Miten niin tiäremiäs on vaihdettu??? Krokotiilillä on tietysti tiiliä. Piilosana.

Ei ku PESÄERO. Näin sanoo pakinassaan ainakin Arijoutsi ( 50 v sitten ).

Vierailija
tiäremiäs
Nyt en ymmärrä mikä on vaihdettu ja mihin?.

Mä vaihdoin sut yhess pelis kahteen korttiin, ku mun valuutta loppu. Pelattiin sitä yhen extreme-mimmin kans. Hän tulee joku ilta hakeen sut. Laittasitko osotteen yyveenä.

Ei vaiskaan.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Pubi
tiäremiäs

Mä vaihdoin sut yhess pelis kahteen korttiin, ku mun valuutta loppu. Pelattiin sitä yhen extreme-mimmin kans. Hän tulee joku ilta hakeen sut. Laittasitko osotteen yyveenä.

Ei vaiskaan.

höh

Vierailija
tiäremiäs

Jaa jaa Näyttäisi siltä että Nääsvillen Rohvessooria ei ole vaihdettu mihinkään. Sen sijaan Bushmanni on näköjään myyty Siperiaan muutaman ruplan hintaan ja Vastaaja, aikamme suurtrollien äiti, on ilmeisesti bannattu totaalisesti meidän kaikkien iloksi. Johan loppui foorumin antiydinkakkafloodaaminen kerralla Ja Savor, Kuopion Tohtori, keskittyy teorioihinsa omilla sivuillaan. Kuoleeko Tiede-foorumi nyt omaan tylsyyteensä?

Noh, ei kai nyt sentään

Vierailija
tiäremiäs
Pubi
tiäremiäs

Ei vaiskaan.

höh

Sori!

Uusimmat

Suosituimmat