Helpoiten rikottava ennätys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

joskus kun luen ennätyksiä ennätyskirjasta, niin tulee vastaan sellaisia, jotka mielestään pystyisi rikkomaan.

onko kukaan löytänyt sellaista, jonka pystyi itse ehkä rikkomaan.
saa etsiä kaikista 200-luvun Guinnes-kirjoista.

ja ennätyksen pitää olla henkilökohtainen.

eikä sitä saa keksiä itse

Kommentit (13)

Vierailija

no en usko, että Olli on ensimmäinen tai paras kuka toa on maailmassa yrittänyt.

itse löysin tämän:

Pisin kierinät Zord-pallossa: 323 metriä.
ei kuulosta kovin pahalta, kyllä tuon voisi rikkoa.

tai pisin keinutuolimaraton: 21 tuntia.
ei olisi paha, jos voisi vaikka pelata PS:sää tai katsoa elokuvia.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Kalevi
Mutta mitäs teet kiikkustuolissa kun pitäisi päästä kuselle?

Jonkinlainen vessanpöntön ja keinutuolin yhdistelmä...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

salai
Seuraa 
Viestejä7267
Liittynyt17.3.2005

Sellainen kiikkustuolipytty* olisi varmaan monelle vanhemmalle ummettuneelle** ihmiselle avuksi. Keinuminen rentouttaa ja keskipakoisvoima helpottaa ulostamista. Joensuun asuntomessuilla 1995 oli erilaisia huusseja esillä, yksi oli keinuun rakennettu muistaakseni.

*) Soikko-oikoluku ehdotti kyllä sanaa kiikku-suoli-pytty.
**) pitäisi parempana sanaa ummehtuneelle

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
salai
Sellainen kiikkustuolipytty* olisi varmaan monelle vanhemmalle ummettuneelle** ihmiselle avuksi. Keinuminen rentouttaa ja keskipakoisvoima helpottaa ulostamista. Joensuun asuntomessuilla 1995 oli erilaisia huusseja esillä, yksi oli keinuun rakennettu muistaakseni.

*) Soikko-oikoluku ehdotti kyllä sanaa kiikku-suoli-pytty.
**) pitäisi parempana sanaa ummehtuneelle

Hiukan muuttuu kirjoituksesi merkitys, jos noita ehdotettuja sanoja käyttää...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Kolmen pallon jonglööraus pää alaspäin. Olen kokeillut vähän. On mennyt vain 5 sekuntia, mutta kyllä pitäisi se ~1 minuutti mennnä kun vähän harjoittelee. Tavallisesti olen heitellyt kolmea palloa yli tunnin. Tavallinen kolmen pallon ennätys on liian paha: yli 11h.

Vierailija
Kalevi
Mutta mitäs teet kiikkustuolissa kun pitäisi päästä kuselle?

Jos tosissaan olisin ennätystä yrittämässä niin eiköhän siinä aina tarvittaessa nojais eteenpäin ja kusis kanisteriin(tai vastaavaan).

Paskalla tuskin tarvitsee käydä jos tekee kunnon suolihuuhtelun ennen yritystä. Jos nyt kuitenkin tarvitsisi niin paskoisin jollain keinolla vaikka muovipussiin.

Ja jos ei olis em. tarvikkeita niin sitten vaikka kustais lattialle ja paskottais housuun(ja housut heitetään helvettiin jos saa).

Vierailija

No tämä ei ole yksityinen, mutta erittäin helposti rikottava...

Luin bomber.fi :stä, että maailman ennätys joukkoburnauksessa (=kuminpoltossa moottoripyörillä) on vain n. 30-40. Olisi helppo kerätä vaikka 100 pyörää ja antaa kumin palaa

Uusimmat

Suosituimmat