Bush ja Iraq

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Bush lähettää lisää sotilaita, kalustoa, tarkkailijoita, tutkijoita, toimittajia Iraqiin tekemään mitä?

Yrittääkö se perkele käännyttää iraqilaiset kristinuskoon ja kansalaisuuden yhdysvaltalaiseksi??

Saddam on hirtetty, ketä vittua se kiinnostaa enää mitä ne rättipää-runkkarit siellä aavikolla tekee?

Antakaa nyt saatan niitten risupartojen kahista keskenään.

Miksi Yhdysvallat ei lähetä ameriikan kansalaisia 1 000 000 kappaletta asuttamaan pysyvästi Iraqia? Ei tarvitsisi maksaa sotilaspalkkaa, kun uudisasukkaat ryöstäisi itse omaisuutensa ja ottaisi öljykentät haltuunsa.

Kommentit (5)

Vierailija

Äänestystulokset tällä hetkellä osoittavat, että Suomi on päättänyt Iraqin sisällis-sodasta. Iraqilaiset alkavat kilvan tappamaan toisiaan. Voittaja on länsi. Jokainen kuollut iraqilainen on sulka lännen ristiretken voittohattuun

Vierailija

Tarkoitus olis kai rauhoittaa tilanne sillä sotilasmäärällä, ja jossain vaiheessa päästä pois. Mutta vaikka tilanne rauhoittuis, niin kyllä ne siellä sais varmaan ainakin 5 vuotta olla. Melkoisesti sitoisi kyllä joukkoja, aikaa ja rahaa.

Vierailija
babun
Tarkoitus olis kai rauhoittaa tilanne sillä sotilasmäärällä, ja jossain vaiheessa päästä pois. Mutta vaikka tilanne rauhoittuis, niin kyllä ne siellä sais varmaan ainakin 5 vuotta olla. Melkoisesti sitoisi kyllä joukkoja, aikaa ja rahaa.

Mikä tilanne? Maa on sen kansalaisten, he päättävät maansa asioista. Mitä helvettiä ne Jenkit siellä vielä tekevät?

Vittu jos mun kotona on perhekriisi ja mä hakkaan muijaa, lapsia ja hajoitan huonekaluja, niin se on mun asia.

Kunnes naapuri tai muija soittaa virkavallan paikalle. Poliisit rauhoittavat tilanteen, mutta VITTUNEJÄÄ ASUMAAN MUN LUO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

En pysty lisäämään vaihtoehtoa: Orjuutettava siihen asti, kunnes länsi on pumpannut viimeisenkin öljytipan heidän maaperästä ja varastanut kaiken arvometallin kaivoksista ja kaapeista.

Tämän jälkeen jättää kansa omilleen kuten Etelä-Afrikan aparheid -politiikan jälkeen

Uusimmat

Suosituimmat