Naiset: kumpi mies mieluiten?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin tässä gallupoida naisten kantaa kahteen erilaiseen miestyyppiin. Että kumman valitsisivat, jos jompi kumpi paketti täytyisi näistä valita. Sen enempiä johdattelematta... Perustellakin saa, ja toki myös keskustella.

Mutuna sanoisin, että monet uskovat tyypin 1 kuolleen sukupuuttoon, ja osan tyypin 1 miehistä olevan liian nössöjä. Mutta tässä siis oletetaan, että tyyppi 1 ei ole kuollut sukupuuttoon.

Sivut

Kommentit (35)

Toope
Seuraa 
Viestejä23176
Liittynyt23.7.2006

Aikaisemmassa keskustelunaiheessa joku juuri esitti naisia olevan kolmenlaista tyyppiä, mikä on täyttä roskaa. Noissa esittämissäsi miestyypeissäkin on aika lailla liikaa vaihtelevia tekijöitä. Nuo ovat stereotyyppejä, ehkä jopa irvikuvia. Tämä äänestys tietysti sopisi Iltasanomien tai Reginan sivuille.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Oon duunin puolesta vähän tsekkaillu.

Jos toi ykköstyyppi on lisäks määrätietonen, niin kakkostyypit ei pärjää, mutt jos toi ykköstyyppi on liian kiltti, niin aina sillon tällön tän ykköstyypin mimmi tulee istuun iltaa jonkun kakkostyypin kans.

Mutt nää kakkostyypit jää joteski aina vaille hyvii mimmei - vakavass mieless; ja sitt ne lopun elämänsä kimppaa kapakan ja irtomimmien kans.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Toope, sä oot just hyvä!

Viet sanat suusta. Juuri pohdin tuota samaa - tytöillä oli sentään yks tyyppi enemmän

edittiä: Pubin jutussa on vinhasti perää siinäkin - toi määrätietonen on oikeen hyvä sana

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Todettuani, että 2-tyyppiä edustavana flaksi käy paremmin, se näkyy olemuksessani. Olen nuori mies, ehkä sitten, kun elämänkumppanin löytäminen alkaa tuntua ajankohtaiselta, voisi palata 1-tyyppiin päin.

Arvostan naisia totta kai nytkin, mutta katkerat pettymykset "kunnollisena" laittoivat ajattelemaan. Nyt kun en yksittäisiin tyttöihin turhan vakavasti suhtaudu ja toisaalta pidän kaikkia gimmoja todennäköisesti häijyinä ja ilkeinä petoina, niin elämä on tasapainoisempaa ja mimmejäkin tuntuu paljon useammin eteen satelevan. Mielummin ehkä parisuhteessa eläisin, mutta kuten Sonata Arctica laulaa; "It's easier to live alone then fear the time it's over"

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Zarq. Voisitkos mitenkään aatella sellasta, et antasit oikein tosissaan ittelles luvan olla onnellinen. Tuli vaan mieleen.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
GradStudent
Naiset: kumpi mies mieluiten?

Koko kysymyksen asettelu syrjii homoja, tästä pitäsi oikeastaan ilmoittaa tasa-arvovaltuutetulle.

En ota kysymykseen kantaa etten vain ole myötävaikuttamassa "perämiesten" syrjintää. Sillä sehän on pahin synti mihin tänäpäivänä voi syyllistyä.

Minulla on miehille vain yksi ohje, muistakaa että naisille seksi on henkinen toimenpide ja miehille fyysinen. Siinä on miesten ja naisten suurin ero, kun sen eron tajuaa niin pääsee pitkälle.

Vierailija
Cicero

Minulla on miehille vain yksi ohje, muistakaa että naisille seksi on henkinen toimenpide ja miehille fyysinen. Siinä on miesten ja naisten suurin ero, kun sen eron tajuaa niin pääsee pitkälle.

Oot oikeessa. Mimmit tykkää ihan hulluna esileikeist; siitä, ett intohimo kasvaa ja kasvaa, mitä mä oon huomannu.

Ja sitt se toinen pointti: joskus... sen pitää vaistota ja tilanteen pitää olla värinänä jännittees; ne tykkää, ett ne "otetaan"... (mutt tätä on vaikee opettaa; vaistot herkkinä tää skulaa ihan alkuräjähdyksenä.)

Vierailija
GradStudent
Ajattelin tässä gallupoida naisten kantaa kahteen erilaiseen miestyyppiin. Että kumman valitsisivat, jos jompi kumpi paketti täytyisi näistä valita. Sen enempiä johdattelematta... Perustellakin saa, ja toki myös keskustella.

Mutuna sanoisin, että monet uskovat tyypin 1 kuolleen sukupuuttoon, ja osan tyypin 1 miehistä olevan liian nössöjä. Mutta tässä siis oletetaan, että tyyppi 1 ei ole kuollut sukupuuttoon.

Varsin tyhmä ja keinotekoinen kysymys. Kumpikin vaihtoehto on täynnä epämääräisiä adjektiiveja, jotka ovat täysin vaihtokelpoisia keskenään. "Charmantisti romanttinen, mutta rehellinen" / " rennosti ottava, haasteellinen"? Mitä helvattia nuo sanat tarkoittavat, mitä eroa niillä on, ja miten ne mitataan? Muutenkin koko kysymys on naurettava joka suhteessa. Ei siihen ole vastausta, vaikka mielipidekyselystä onkin kyse - tyhmään kysymykseen saa vastaavan vastauksen. Vaikuttaakin siltä, että kysyjä on nais- tai miesbimbo.

Vierailija

Tuo kaljamaha toisessa vaihtoehdossa kusee. Jos toisen vaihtoehdon mies olisi vaikka sporttinen sen sijaan, kaikki naiset jotka äänestäisivät 1 valehtelisivat.

Vierailija
skOh
Tuo kaljamaha toisessa vaihtoehdossa kusee. Jos toisen vaihtoehdon mies olisi vaikka sporttinen sen sijaan, kaikki naiset jotka äänestäisivät 1 valehtelisivat.

Ei välttämättä. Itse ainakin tarvitsen jonkun,joka katsoo vähän perään olen, ehkä hiukan emm..vilkas?Ja tässä iässä enää vanhempiaan viitsi rassata. Sitten vaan etsii sellasen ritarillisen ja hoivaavan mieshenkilöitymän.

Vierailija

Tjaah... Rehellistä "romeota" ei kyllä ole olemassakaan.

Ykköstyyppi on ns. limanuljaska, kakkonen ns. renttu.

Sängyssä kakkonen on ehkä parempi.

Johtuen em. ja siitä, että rentusta ainakin heti tietää mitä saa, on ehkä renttu parempi. Toisaalta renttu voi helpommin heittäytyä väkivaltaiseksi sitten kun on aika erota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat