Äly hoi ethän jätä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä taas nähdään ns "vapaan kasvatukset" tulokset

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007011 ... 7_uu.shtml

Kommentit (6)

Vierailija

Mopo karkasi traagisin seurauksin?
Tytöt tuntuvat kunnostautuvan tuosta varsin Jenkkimäisesti. Hauskoissa kotivideoissa niitä on usein.
Siskoni särki kerran mun motarin noin, mutta selvisi itse. Muille se väitti että se oli mun syy, vaiken mä ollu lähelläkään. Se ei vain osannu ja unohti bensahanan kiinni, josta se kone pillastui.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kuolema on ihan normia, siihen ei kasvatukset paljonkaan auta.

Mönkiät on vaikeita ajettavia, ne vähänkin rupeaa keulimaan ja kaatuvat helposti.

ei tarvi kun vähän irrota renkaat maasta niin on nurin, kun toinen pyöräpari heittää nurin koko ajokin.

Vierailija

Puuttuhan kakaroilta kypärät, mutta ei se kypäräkään aina auta. Vanhemmatkaan eivät tainneet pahemmin seurata tyttöjen touhuja, koska ainoa silminäkijä on kyydissä ollut tyttö. Ja olivathan he aika nuoria, tosin maaseudulla ei ole samat vaarat kuin tiheästiasutuilla alueilla. Mitään muuta noiden tyttöjen "vapaasta" kasvatuksesta ei voi sanoa kyseisen artikkelin pohjalta...

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Tästä oli just vähän aika sitten raariossa juttua: varoiteltiin ettei mönkijöitä pitäisi ostaa penskoille, kun ne on niin vaikeasti hallittavia aikuisillekin...

Voi voi.

16v + mopo ei ole lähellekään samoja heppoja kuin useissa mönkijöissä, joiden hallittavuuden ongelmat häipyy kuvitelmaan, ettei nelipyöräinen ole niin vaarallinen kuin kaksipyöräinen. Eihän sillä kaadu, joten vauhtia vaan lisää... Vaan toisin on.

Valitettava tapaus.

Gravity sucks.

Vierailija

JUU ja sit oli uutinen, et 16-kesäinen jällikkä
MELKEIN jäi mopolla junan alle. On tääkin, ajattelin
jo päivän pelastuvan, sitten MELKEIN ..

Uusimmat

Suosituimmat