ArKos oletko hengissä?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
ArKos itse

Vaan nyt iski varmaan ihan kaikkein influenssain isä. Kuumettahan se ei meikäläiseen juurikaan nosta, en ole viitsinyt edes mitata. Mutta
niiden tapana on aiheuttaa kipuja milloin missäkin. Nyt kohteita ovat mahalaukku ja hengitys. Ei kärsi nyt entisen maratonjuoksijan kummoisestikaan ponnistella, kun jo tuntuu melkoista kioua jossakin ylärinnan tienoilla.

Ihan varma diagnoosistani en ainakaan alussa ollut. Voisi epäillä mahahappovaivaa ja/tai sydänvikaa. Katsotaan nyt parin päivän päästä tilanne. Vaan kyllä tämä varsin varmasti influenssan tavoilta vaikuttaa. Etsii parkkiintuneestakin heikot kohdat.

Älä vaan vielä kupsahda. Paljon on vielä käsittelemättömiä poliittisia
aiheita. Eikä vähimpänä SKP:n tuleva vaalivoitto. Älä yritäkään paeta
tilannetta. Eduskuntavaalien jälkeen myös ArKos itse ottaa lusikan
kauniisti käteen ja syö (oikeistolle) karvaan keiton!

Näin Yrjön lausunnoilla potkitaan voimia myös ArKosin persuksiin,
sillä mikäpä olisi suurempi voiman antaja kuin vahva halu iskeä
takaisin. Tosin iskusi eivät tule enää auttamaan. Oikeisto ottaa jo
lukua ja keskustakin on isketty köysiin!

Nyt ottamaan kantaa SKP:n ehdokaslistaan.

[size=150:2wp0cbqw]SKP: eduskuntavaaliehdokkaat 2007 [/size:2wp0cbqw]

Mutta kuten sanottu, ylös vaan punkasta, on aikaa aloittaa 10:s erä!
Haudassa on aikaa nukkua!

[size=67:2wp0cbqw]edit:

pistä avustaja asialle -->
pikkusielut saavat ravintoa.[/size:2wp0cbqw]

Sivut

Kommentit (17)

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Yleensä äänestän ehdokasta joka vähiten ärsyttää. Valtapuolueet ärsyttävät tasapuolisesti,rkp yli kaiken. Kaikenlaisesta ihmiset innostuvatkin,luulevat että asiat korjaantuvat kansanelättivaaleilla.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Arkosin ote on minusta lipsunut.
nytkin se liittyi siun (savor) humpuukifoorumillekin, jolle minäkin liityin hetken mielijohteesta, mutta se jäi siihen, kosa en pysty kirjoittamaan siellä.

Vierailija
N.E.R.O
Arkosin ote on minusta lipsunut.
nytkin se liittyi siun (savor) humpuukifoorumillekin, jolle minäkin liityin hetken mielijohteesta, mutta se jäi siihen, kosa en pysty kirjoittamaan siellä.

Joo, ongelmia oli aluksi kirjautumisen kanssa. Ei pitäisi olla enää. Jos viitsit, voisit testata kirjautumisen ja kertoa jos ei onnistu vieläkään.

Savor

;):)

Vierailija

Olen hengissä, eli " Minä elän!", influenssa on lyöty, ja pakkanenkin kohta lauhtunee. Jaksettu tehdä parina päivänä uuniin puut, joten lämpötila pirtissä peräti 13 - 15 astetta.

Sen sijaan Savorin sivustolla kuten erinäisissä muissakin sivustoissa vetävät henkeään minua muistuttavat nimimerkit.

Vierailija

Mies on kyllä hengissä, mutta asumisolosuhteet tässä tönössä vetävät viimeisiään. Tätä menoa tämä on viimeinen asumistalvi tässä paikassa.
Kaikki on niin viimeiseen asti käytetty: ulkorakennukset, irtaimisto, sähköinenkin kalusto, toimenpiteitä on tehty viimeksi 1980-luvulla.
Asuin- eli pirttirakennuksen runko kyllä seisoo vielä lujasti paikallaan.
Vaan muurille ei olisi enää muuta ratkaisua kuin hajottaa kokonaan ja laittaa uusi. Varoja ei ole. Televisiokin on menossa pimeäksi elokuussa, joskin väitetään, että siihenkin vanhukseen nyt saisi sovittimen.

Käytetty ainakin 50 000 euroa nettikuluihin täällä tiedettä tehtäessä.
Kyllä se on ollut sen arvoista. Ilman niitä kulutettuja rahoja asumisolot
olisvat paremmat, sauna varmaan olii pelastettu. Vaan muuten josko olisi jäänyt mitään kouriinmtuntuvaa. Ja miten olis järjen kanssa. Palstan sijasta olla tunnettu Kultakurjessa ja joissakin Rovaniemen ravintoloissa.
Niiden sijasta juomat olen ostanut kaupasta, on tarvittu niinkuin työn
virkistämiseksi, ajatuksen pitämiseksi liikkeellä.

Ihminen ei elä ainoastaan leivästä.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Tsemppiä ja tervehdys Arkosille; palsta on monilta osin näköisesi. Olet sitkeä ja omaperäinen jäärä ja nostan sinulle kunnioittavasti hattuani.

Vierailija
ArKos itse
Olen hengissä, eli " Minä elän!", influenssa on lyöty, ja pakkanenkin kohta lauhtunee. Jaksettu tehdä parina päivänä uuniin puut, joten lämpötila pirtissä peräti 13 - 15 astetta.

Sen sijaan Savorin sivustolla kuten erinäisissä muissakin sivustoissa vetävät henkeään minua muistuttavat nimimerkit.

Haluatko oman aihealueen sivuilleni ja jos, niin pistänkä teoriallesi oman aihealueen, vai onko parempi tuo isompi kokonaisuus eli historia?

Savor

;):)

Vierailija

Kustannussyistä, olen kertonut sen useasti, tämäkin palsta riittää.
Kustannussyistä, en ole voinut perustaa omaakaan sivustoa. Kustannussyistä, osallistumiseni tähänkin palstaan on suppeahkoa.
Sen sijaan muutaman viime viikon hiljaisuuden syys on/oli influenssa.

Tänään kävin, oli myös kunnon palautumisen testi, Lapin pääpaikassa Rovaniemen vanhassakaupungissa. Hainpa repullisen ja päälle muovikassillisen ruokaa, ja mukaan myös juomaa, niin, ja taskuihin myös C-vitamiinia ja särkylääkettä. Että olipa kuin ihan aidosti
vanha vaivainen ukko ponnistelemassa Lapin maalikylässä. Täytyi paikassa, missä on myös Alko, nauttia enne viiime ostoksia kahvimukillinen ja muffinsi, jotta edes jaksoi vajan kilometrin linja-autosemalle. Oli se matkantekoa, samoin viimeiset muutama sata metriä
pysäkiltä kotiin: etenet muutaman kymmenen metriä, pysähdyt huokaamaan, jatkat taas muutaman kymmenen metriä, huokaat, jatkat
muutaman kymmenen metriä jne. Pääasia kuitenkin oli suorituksen vieminen loppuun, suorituspisteitä ei laskettu. - Ei saa jäädä punkkaan makaamaan, liikettä eteenpäin edes sen verran kuin mahdollista.
Kyllä tämä näissä olosuhteissa ihan vetää vertoja sodan veteraanien sankariteoille. Elämäni omissa puitteissa olen sankari itse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat