Ilmaston lämpeneminen!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Keksin ratkaisun ilmaston lämpenemiseen.

Oletteko te nähneet kuuta vähään aikaan? Minä en.

Jenkit ovat keksineet kasvihuoneilmiön hatusta. Veikkaan että kysymyksenne minulle on että miten niin? Vastaus tähän juttuun löytyy kuusta. Miksi? Oletteko nähneet kuuta? Minä en vieläkään.

Jenkithän ovat ihmetelleet jo vuosia sitä mitä tapahtuu jos kuuta ei ole. No, mitä tapahtuu? En tiedä, mutta he ehkä.

Mutta nytten on kuitenkin käynyt niin että ilmasto on lämmennyt sekä kuu on kadonnut!

Eli jenkit ovat räjäyttäneet kuun! Josta johtuen maa on menettänyt normaalin kiertoratansa ja lähestyy kovaa vauhtia aurinkoa!

Jenkit ovat asiasta tietoisia, mutta eivät halua julkistaa asiaa sillä eivät halua yleistä paniikkia eikä syytteitä heitä kohtaan! Mitä meillä on tehtävissä? En tiedä, ei varmaan mitään. Mutta voisin kyllä käydä ryöstämässä alkon ja vetää pienet tumut..

Kommentit (9)

Vierailija

voihan hemmett minä en ole nähnyt pitkään aikaan kuuta. Tuo lohkasu voi kyllä olla todellista, mutta nyt se on tuhottu kokonaan.

de Selby
Seuraa 
Viestejä1231
Liittynyt16.3.2005

Koko kuu on oikeasti feikkikuu... semmonen satelliitti.. levy mihin onpi piirretty reikiä ja sen semmosta... siksi se kuussa käyntikin on feikki kerta niissä feikkikuvissa ne on pallomaisen feikkikuun feikkipinnalla vaikka nythän kaikki tietää sen feikkipinta on oikeesti tasanen levypinta... tyypillistä feikin feikkausta made by Fake Bureau of Investigations.

Gravity sucks.

Vierailija

oon tässä kuuta kattelluu monta iltaa ja tääl pohjoses se näkkyyp ihan nätisti. asut kaiketi jossai katvees ku et sitä nää. toinen vaihtoehto o se et joku mokoma o sen tonne vittuillakseen piirrelly ja siihen mää en kyllä lähe.en nii en.

kai tän ois joku muukin sulle sanonu mut mä kai sit joudun: on se siellä, nättiki viel.ku venttaat nii näät sen täytenä. sitte vasta ollaan kauneuden äärellä oikeen kunnolla.

nii se vaa menee.

no nii. Lihaa hyeenalle. nälkä kiusaa...

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä näin kuun muutama päivä sitten. Se oli sellanen vajaa puolikas muistaakseni, että onhan siitä osa sitten voitu lohkasta.

Minäkin näin Kuun viimeksi eilen. Yli puolet oli tosiaan poissa, joten totta maar, joku Taivaallinen Hiiri haukkasi siitä palasen - sikälimikäli se on todellakin tehty juustosta. Tästä teoriastahan ei olla tosin vielä päästy täyteen yhteisymmärrykseen tiedepiireissä, mutta kyllä tuo meikämaallikon korvissa kuullostaa oikealta.

Voihan tietysti olla, että Maan 4-asteisista valtameristä avautuva/räjähtävä/3D-laajeneva tila vaikuttaa Kuuhun niin, että sen materiaali happanee ja muuttuu homejuustoksi, missä tapauksessa nostan kädet pystyyn ja luovutan kapulan ylivertaisille savolaisfyysikoille.

Uusimmat

Suosituimmat