eprom

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mite saa ohjelmoitua 27c4001 eprommi?

Kommentit (9)

Vierailija

Kertaohjelmoitava (OTP) piiri näköjään.

Jos verify tsekkaus ei mene läpi, niin piiri on menetetty joka tapauksessa.

Vierailija
oge
Kertaohjelmoitava (OTP) piiri näköjään.

Jos verify tsekkaus ei mene läpi, niin piiri on menetetty joka tapauksessa.

Siitä on otp ja uv eprommi mulla on uv. Onko se verify pakolline, ku en osaa tehä sitä?

Vierailija
sähköputkimies
Ei ole varify pakollinen. Itse ainakin sarjatyönä kirjotellessa jätin sen pois.
Mite ohjelmoit niitä?

Vierailija
borri317
sähköputkimies
Ei ole varify pakollinen. Itse ainakin sarjatyönä kirjotellessa jätin sen pois.
Mite ohjelmoit niitä?

Prommeri johon saa muistaakseni tusinan piiriä kerrallaan kiinni, liitettynä normi-pc:hen. Ohjelmasta pystyy helposti nopeuttamaan monien piirien ohjelmointia poistamalla varifyn, kunhan piirit on kunnollisia, minun tapauksessa huolella tyhjennetty ja nastat suunnilleen suorassa.

Piireille työnnetty sisältö itsessään ohjaa monia venttiilejä,moottoreita,releitä/kontaktoreja ja maksujärjestelmiä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Prommerit tykkää vaan maksaa vähäsen. Ykinkertaisimmillaan se on sen verran simppeli vehje, että voi harkita itse rakentamistakin. Jos ei ole kiirettä mihinkään, ja muisteja ei tarvitse ohjelmoida neljääsataatuhatta, niin ei sitä tartte tietokoneen kanssa saada naimaan. Vipukytkimillä vaan bitit kohdalleen muistipaikka kerrallaan. Itselläni on mikrolontrollerilla ohjatu prommeri. Tyhmää sinänsä että se pitää aina sitten poltella ensin. Mutta halpaa ja helppoa.

Vierailija
CE-hyväksytty
Prommerit tykkää vaan maksaa vähäsen. Ykinkertaisimmillaan se on sen verran simppeli vehje, että voi harkita itse rakentamistakin. Jos ei ole kiirettä mihinkään, ja muisteja ei tarvitse ohjelmoida neljääsataatuhatta, niin ei sitä tartte tietokoneen kanssa saada naimaan. Vipukytkimillä vaan bitit kohdalleen muistipaikka kerrallaan. Itselläni on mikrolontrollerilla ohjatu prommeri. Tyhmää sinänsä että se pitää aina sitten poltella ensin. Mutta halpaa ja helppoa.
Prommeri ostamisessa ei oo mitää järkee. Se verra vaikeeta, että taijan käyttää srammia ja patteria. Ne ohjeilmoi rinnakkaisporti kautta qbasici lprintillä.

Uusimmat

Suosituimmat