Nolaaminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä kertoo ihmisestä, joka ei keskustele käsiteltävästä asiasta, vaan käy kiinni henkilöön.

Näin tapahtuu valitettavasti tälläkin foorumilla. Tulisi keskustella asioista ja jättää h...ttelut ja h.....ttelut. Voihan sitä nööritelläkin.

Kommentit (13)

Vierailija
liis@
Mitä kertoo ihmisestä, joka ei keskustele käsiteltävästä asiasta, vaan käy kiinni henkilöön.

Näin tapahtuu valitettavasti tälläkin foorumilla. Tulisi keskustella asioista ja jättää h...ttelut ja h.....ttelut. Voihan sitä nööritelläkin.

Tuota? Olenko mie muuten ollut sellainen?

Niin se on ilkeyttä, mutta pahaan ei kannata vastata pahalla.
Opin sen nyt, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Vierailija
liis@

Se on aika tavallista kaikkialla. Tämä foorumi on siinä mielessä kuin muutkin. Täytyy vain opetella olla välittämästä v-luista.

Itse aikoinani minua otti päähän henkilöihin kohdistuvat avausviestit. Nyt sellaisia ei ole enää näkynyt usein täällä. Kiehun kyllä edelleenkin kun sellaisia silmiini osuu, tai suoranaisia toisesta paskaa puhuvia kirjoituksia. Mutta eiköhän se ole meille ihmisille "normaalia" että välillä suutuksissamme sanomme jotain pahaa/huonoa. Mutta tietenkin itseänsä voisi hieman hillitä.

Minä en aio nyt kuitenkaan alkaa sanoa mitään näistä jotka joskus käyvät täällä verbaalisesti jonkun kirjoittajan niskaan. Jos sen tekisin, käyttäytyisin aivan samalla tavoin, jotta parasta on olla hiljaa, eikä sanoa pahaa muista.

Vierailija
Lothar
Itse olen myös ihmetellyt homottelua, joka sinänsä on kaunis asia:

Puppelit eivät yksinkertaisesti voi itselleen mitään, kuten raiskaritkaan eivät voi!

Mielestäni aikuisten ihmisten keskenään vapaaehtoisesti harrastamat asiat eivät kuulu kenellekään. Raiskaaminen ja pedofilia ovat rikollisia tekoja ja hyvin traumatisoivia. Raiskauksessa on mukana myös vallankäyttö. Sotatilanteessa jopa nykyaikana viholliset raiskaavat toisen osapuolen naisia ja lapsia.

Vierailija
Lothar

Puppelit eivät yksinkertaisesti voi itselleen mitään, kuten raiskaritkaan eivät voi!

Mitäs sitä pippelijuttuasi tähän työnnät? Ja lopeta se homottelu.

Vierailija
liis@

Tämä foorumi on muutenkin yksi paskimmista mitä olen koskaan nähnyt. Asiallista keskustelua on vaikea löytää. Useimmat ketjut on täynnä joko Bushman-tasoista paskaa tai vaihtoehtoisesti mukatieteellistä paskaa, jossa asiasta mitään tietämättömät ihmiset yrittävät kuulostaa älykkäiltä.

Pelit-lehden foorumillakin näkee päivittäin monta kertaa asiallisempaa keskustelua tieteestä kuin täällä.

Vierailija
SergeiH
Tämä foorumi on muutenkin yksi paskimmista... plaaplaaplaa..kirosana...plaaplaaplaa..Useimmat ketjut on täynnä...plaaplaa... paskaa..plaaplaaplaa... tai vaihtoehtoisesti ..kirosanaapukkaa...plaaplaaa... mukatieteellistä paskaa...plaaplaaplaa...

Pelit-lehden foorumillakin näkee päivittäin monta kertaa asiallisempaa keskustelua tieteestä kuin täällä.

Jos ei tykkää röhkimisestä, niin pitääkö sitä noin älykkään lajinsa edustajan sitten tunkea itseään välttämättä tänne sikalaan?

Sinunhan kannattaa mennä sitten sinne Pelit-lehden forumille tai vaikka Ylöjärven keskustaan, missä ikinä kykenetkin kohtaamaan tasa-arvoisesti kognitiiviselle tasollesi yltäviä kaltaisiasi sivistyneitä Ajatusten Tonavia.

Ymmärtääkseni ei tänne, kuin ei muillekaan keskusteluareenoille ketään aseella uhaten pakoteta kirjautumaan.

Vierailija
Ananda
SergeiH
Tämä foorumi on muutenkin yksi paskimmista... plaaplaaplaa..kirosana...plaaplaaplaa..Useimmat ketjut on täynnä...plaaplaa... paskaa..plaaplaaplaa... tai vaihtoehtoisesti ..kirosanaapukkaa...plaaplaaa... mukatieteellistä paskaa...plaaplaaplaa...

Jos ei tykkää röhkimisestä, niin pitääkö sitä noin älykkään lajinsa edustajan sitten tunkea itseään välttämättä tänne sikalaan?

Sinunhan kannattaa mennä sitten sinne Pelit-lehden forumille tai vaikka Ylöjärven keskustaan, missä ikinä kykenetkin kohtaamaan tasa-arvoisesti kognitiiviselle tasollesi yltäviä kaltaisiasi sivistyneitä Ajatusten Tonavia.

Ymmärtääkseni ei tänne, kuin ei muillekaan keskusteluareenoille ketään aseella uhaten pakoteta kirjautumaan.

Onko tää taas tätä, että kritiikkiä ei saa esittää? "Mee pois jos ei kelpaa."

Ja missä mä edes vaadin jotain korkeampaa sivistyksen tai älyn tasoa? Suurin osa tämänkin forumin aihealueista on sellaisia, joiden keskusteluihin en osaisi sanoa juuta enkä jaata, joten kommentoin tätä foorumia enemmänkin lukijana.

Koska tämä on kuitenkin ihan jokamiehelle tarkoitettu foorumi, mitään tiukan tieteellistä lähestymistapaa on turhaa keneltäkään vaatia. Mutta kun täällä mennään jatkuvasti siihen toiseen ääripäähän. Muutama henkilö riehuu täällä jatkuvasti vaihtuvilla nimimerkeillä (hyvänä esimerkkinä kymmenet Bushmanit), eikä niitä näköjään saada millään kuriin (vai onkohan kenelläkään edes kiinnostusta saada?). En todellakaan vaadi keneltäkään professori-tason pohdiskelua ja tiukkaa asiaa, mutta keskusteluja pilaavat häiriköt voisi ja tulisi potkia surutta pois.

Vierailija
useri
öö...
mitäs tässä nyt kysyttiinkään...

Ei mitään hajua.

useri
tässä se vastaus...

Narrit - IFK 1 - 4

"Ja loppu on hiljaisuutta."
~Hamlet~

Vierailija
Lothar

Olen lievästi äärioikeistolainen mutta silti tyystin hyväksyn homouden. Minusta homous on hieno juttu. Jos tietyt yksilöt hinkuaa omaa sukupuoltaan, se on periaatteessa hetero-väelle hyväksi koska vastakkaista sukupuolta on "markkinoilla" enemmän. Entisaikoina homot olivat usein kaappi-sellaisia, jolloin tarpeet ja tarjonta eivät kohdanneet välttämättä niin hyvin. Minusta kaappihomous on pahasta - jos haluatte omaa sukupuoltanne, ottakaa SE, älkää tuhlatko aikaanne "muihin".

Vierailija
re
Lothar

Olen lievästi äärioikeistolainen mutta silti tyystin hyväksyn homouden. Minusta homous on hieno juttu. Jos tietyt yksilöt hinkuaa omaa sukupuoltaan, se on periaatteessa hetero-väelle hyväksi koska vastakkaista sukupuolta on "markkinoilla" enemmän. Entisaikoina homot olivat usein kaappi-sellaisia, jolloin tarpeet ja tarjonta eivät kohdanneet välttämättä niin hyvin. Minusta kaappihomous on pahasta - jos haluatte omaa sukupuoltanne, ottakaa SE, älkää tuhlatko aikaanne "muihin".

Tietty lespous on ikävähköä omasta point of viewistä.

Vierailija
SergeiH
Muutama henkilö riehuu täällä jatkuvasti vaihtuvilla nimimerkeillä (hyvänä esimerkkinä kymmenet Bushmanit), eikä niitä näköjään saada millään kuriin (vai onkohan kenelläkään edes kiinnostusta saada?).

Ei Bushman paha oo. Hän on vaa komukkaongelmainen. Väliin modet laittaa hänet komukkavierotushoitoon, mutt eihän hän siel kauaa pysy, kun on taas pakko saada komukkaa.

Tietyll tavall hän niinku myyki komukkaa nuorill; en tiedä, roikkuuks koulujen porteilki viel, mutt ainaski tääl osa nuorisoo on saanu ekat komukat hänelt. Jotku niist voi sitt jäädä komukkakoukkuu ja siin menee kyll tulevaisuus, paitti Wahlroosilt ei menny, mutt hän löyski Sammon Pohjolan vuoren alta.

Onkoha Jaakko Lassila viel hengiss?

Eiku tais kuolla joku vuos sitte... joo.

Uusimmat

Suosituimmat