Tuomioja: Kokoomus sirtynyt oikealle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ulkoministeri Erkki "The Red" Tuomioja väittää kokoomuksen
siirtyneen "oikealle" ja että "yhteistyö on mahdoton".

Suhteellisuuteoreettinen näköharha nyt tällä ryssän rengillä, Tuomi-
oja ITSE on siirtynyt vasemmalle, niin että terroristin helma jo
pilkottaa.

Turhaa vouhotusta, Eki, SOSSUJA ei tarvita seuraavaan hallitukseen,
kokoomus ja KEPU ovat jo sopineet porvariyhteistyöstä.
Vanhasesta edelleen pääministeri, Niinistö perii sinun manttelisi
ja maan suhteet Yhdysvaltoihin palautetaan, ryssän rengit saavat
jäädä polttelemaan mahorkkaa Moskovaan !

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Ai! Ja mä kun olen kuullut - jo 90-luvun puolivälissä - että sosiaalidemokraatit ovat kokoomuslaisempia kuin kokoomuslaiset itse!

Ja se on kyllä huomattu!

Vierailija
Mestariampuja PiPi
Ai! Ja mä kun olen kuullut - jo 90-luvun puolivälissä - että sosiaalidemokraatit ovat kokoomuslaisempia kuin kokoomuslaiset itse!

Ja se on kyllä huomattu!

NO joo, onhan siellä näitä ilahduttavia poikkeuksia,
Paavo Lipponen mm. ( Muutoin röyhkimys ) !

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
BUSHMAN perkele

pilkottaa.

Eki lienee tapansa mukaan taas oikeassa. Uusin kannaotto koski taas demokratian lisäämistä ja siirtymistä enemmän todelliseen parlamentarismiin, niin kuin muissakin Länsi-Euroopan maissa. Kuningas-Presidentti on menneen talven lumia.

Mutta kyllähän sitä porvarit kannattaa, koska unissaan näkevät pallilla Sauli-pojan. Ikävä kyllä oikealta ei ole löytynyt miestä, eikä naista astumaan Paasikiven jälkeen pressankaan saappaisiin. No Toveri BUSHMAN perkelekin näköjään tajuaa ettei todellisen vallankäyttäjän pääministerin tehtäviin kokoomuslaista näytä löytyvän.

Kerrotko mistä tuo tieto on peräisin?

Lierikki Riikonen

Vierailija
Mestariampuja PiPi

Ja se on kyllä huomattu!

Jospa Eki onkin huolissaan, että ajavat oikealta ohi .
Tosipuheessa Tuomioja on vasemmistodemari, sellainen harvinainen lintu hallitustasolla. Lipposen kanssa ääripäiden miehiä.

Vierailija

"Lierikki" on taas lukenut vain Punalippua, on
tuosta "oikeistorintamasta" ja salaisesta sopimuksesta
ollut valtalehdet täynnä uutista. Siksipä komiternin
agentti Tuomiojalla onkin paskat housussa !

Vierailija

Ai niin, vanhaherra Ekille tuli paha mieli, kun Tarja-täti ei ottanutkaan
häntä mukaan laatimaan uudenvuodenpuhettaan. Päinvastoin puhe sisälsi sattumalta tai ihan lainatusti ArKosin itse sanomaa maapallon köyhästä ja kurjasta osasta.

Presidentillä, joka ei ota mukaan vanhaherra Erkiä laatimaan puhetta, jossa olisi kerrottu Venäjän demokratian tilasta ja edistämisestä, murhista ym. mieltä ylentävästä, sillä ihan varmasti on ihan liian paljon valtaa.
Tässä maassa vanhaherroja, tai ainakin erästä tiettyä heistä, on kohdeltava kuin kukkaa kämmenellä, kuin häivähdystä punaista.

Minun mielestäni vanhaherra Erkin pitäisi jo siirtyä eläkkeelle. Olet jo jossakin määrin höperö. - Vrt. Kekkonenkaan ei osanut siirtyä ajoissa eläkkeelle.

Minä itsehän olen jo eläkkeellä, mutta se nyt tuli puhtaasti säädettyjen ikävuosien täyttymisestä.

Kun kokoomuksessa jälleen kallistutaan pressanvallan säilyttämiseen, perustuu uskoon, että nimenomaan kokoomukselle hyväksyttävä olisi
taas presidentti. Mikä ettei vaikka nykyinen? Onhan tämä saanut vallan
käyttämisestä kokemusta. Ei ne kokoomuksen omat tytöt ja pojat.

Vierailija
BUSHMAN perkele

pilkottaa.

Oikeaa puhetta perkeles!!!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
BUSHMAN kuolematon

Maaliskuussa 1919 perustettu Komintern piti seitsemän maailmankongressia, joista viimeisen 1935. Järjestö lakkautettiin Stalinin aloitteesta 1943, kun sitä ei enää pidetty hyödyllisenä sen jäsenjärjestöjen tai Neuvostoliiton politiikan kannalta.

[muokkaa] Toimeenpanevan komitean puheenjohtajat
Grigori Zinovjev 1919–1926
Nikolai Buharin 1926–1928
Georgi Dimitrov 1934–1943

Lähde: Wiki.

Kominter on lakkautettu ennenkuin Toveri Tuomioja syntyikään. Mitkä valtalehdet? Valitut Palatko taas. Heh.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Sos. demit taitavat olla nesteessä, kun täytyy polkaista käyntiin tällainen hieman perinteisestä poikkeva pelottelukampanja. Tuomioja hallitsee pelolla - ikävää on se, että tässä maassa skenaario oikeistolinjaisesta hallituksesta ylipäätään antaa pohjan irrationaalisille fobioille.

A-Talkin väittelyssä kävi muuten hyvin ilmi, ettei SDP edusta ketään. Oikeiston ja keskustan ohella jopa Vasuriliitto liputti veronalennusten puolesta (koska niistä on todella hyötyä pienituloisille) demareiden pyöriessä "Fortum-opillisissa" talousperiaatteissaan. Muista siis äänestää SDP:n ja kalliin sähkön puolesta, varsinkin jos asia ketuttaa sinua ja hintava energia tuntuu taskun pohjalla.

Vierailija

Koko demarien pelottelukampanjasta paistaa harvinaisen läpinäkyvästi se, että vasemmisto on hädissään. Kun peto on ahdistettu nurkkaan, se hyökkää. Härskit temput presidentinvaaleissa sekä kaikenlainen pelottelu ja mustamaalaaminen, jota vain demarit tuntuvat harrastavan, syö pahasti heidän uskottavuuttaan jopa entisten kannattajien silmissä - ja hyvä niin. Nähdäpä se ilon päivä kun koko vasemmisto kärvistelee oppositiossa kiukutellen ja rääkyen naamat punaisina lapsellista, neuvostoaikaista propagandaansa.

Vierailija
Andúril
Härskit temput presidentinvaaleissa sekä kaikenlainen pelottelu ja mustamaalaaminen, jota vain demarit tuntuvat harrastavan, .

Niin, Halosenhan vaan valheellisesti väitettiin ehdottaneen Suomen liittämistä Neuvostoliittoon 70-luvulla. Kyllä kumpikin puoli temput osaa.

Vierailija
lierik
BUSHMAN kuolematon

Maaliskuussa 1919 perustettu Komintern piti seitsemän maailmankongressia, joista viimeisen 1935. Järjestö lakkautettiin Stalinin aloitteesta 1943, kun sitä ei enää pidetty hyödyllisenä sen jäsenjärjestöjen tai Neuvostoliiton politiikan kannalta.

[muokkaa] Toimeenpanevan komitean puheenjohtajat
Grigori Zinovjev 1919–1926
Nikolai Buharin 1926–1928
Georgi Dimitrov 1934–1943

Lähde: Wiki.

Kominter on lakkautettu ennenkuin Toveri Tuomioja syntyikään. Mitkä valtalehdet? Valitut Palatko taas. Heh.

NOH...pieni muistivirhe, ryssän renki mikä ryssän renki !

KYLLÄ siitä salaisesta sopimuksesta on vahvoja huhuja, miksi
muuten Heinäluoma olisi hermostunut ja Tuomiojalla paskat hou-
sussa ?

Vierailija
BUSHMAN kuolematon

sussa ?

Heinäluoma ei ole hermostunut eikä myöskään Erkki. Johtajapuolueen jäsenten ei tarvitse hermoilla.

Kokoomus sen sijaan on pelle oppositiopuolue ja sellaiseksi jää.
Seuraavakin hallitus on punamulta hallitus.

Vierailija
BUSHMAN kuolematon
Abdul Az
BUSHMAN kuolematon

sussa ?

Heinäluoma ei ole hermostunut eikä myöskään Erkki. Johtajapuolueen jäsenten ei tarvitse hermoilla.

Kokoomus sen sijaan on pelle oppositiopuolue ja sellaiseksi jää.
Seuraavakin hallitus on punamulta hallitus.

"Johtajapuolue" .... HEEH...ei enää vaalien jälkeen

Ymmärrän kyllä että ajatus siitä että kokkarit voittaisivat vaalit on sinustakin naurettava. Kokoomus on oppositiopuolue jolla ei ole tässä maassa todellista valtaa ja sellaisena se myös pysyy!

Vierailija
ArKos itse
Ai niin, vanhaherra Ekille tuli paha mieli, kun Tarja-täti ei ottanutkaan
häntä mukaan laatimaan uudenvuodenpuhettaan. Päinvastoin puhe sisälsi sattumalta tai ihan lainatusti ArKosin itse sanomaa maapallon köyhästä ja kurjasta osasta.

Presidentillä, joka ei ota mukaan vanhaherra Erkiä laatimaan puhetta, jossa olisi kerrottu Venäjän demokratian tilasta ja edistämisestä, murhista ym. mieltä ylentävästä, sillä ihan varmasti on ihan liian paljon valtaa.
Tässä maassa vanhaherroja, tai ainakin erästä tiettyä heistä, on kohdeltava kuin kukkaa kämmenellä, kuin häivähdystä punaista.

Minun mielestäni vanhaherra Erkin pitäisi jo siirtyä eläkkeelle. Olet jo jossakin määrin höperö. - Vrt. Kekkonenkaan ei osanut siirtyä ajoissa eläkkeelle.

Minä itsehän olen jo eläkkeellä, mutta se nyt tuli puhtaasti säädettyjen ikävuosien täyttymisestä.

Kun kokoomuksessa jälleen kallistutaan pressanvallan säilyttämiseen, perustuu uskoon, että nimenomaan kokoomukselle hyväksyttävä olisi
taas presidentti. Mikä ettei vaikka nykyinen? Onhan tämä saanut vallan
käyttämisestä kokemusta. Ei ne kokoomuksen omat tytöt ja pojat.

Lainaan itseäni. Ovat kyselleet, kainosti kiertäen Vapaan sanana puolella, olenko hengissä. Eihän influenssa minua tapa, vaikka kovilla pitelikin.
Voinnissa ei kyllä toistaiseksi ole kehumista, mutta noususuunta on kuitenkin.

Voi tähän hiukan jatkaakin. Kuningaskunnissahan ihan luonnollinen asia, että hallitusvalta klirjoittaa hallitsijalle hänen pitämänsä tärkeimmät
julkiset puheet. Ruotsin Kalle Kustaa ei niitä pidä, mutta muuta julkista puhelemistaan varten hänellä on hoivaemo.

Vanhaherra Erki ei vissiin enää muistanut, että Tarja-täti on kansan valitsema presidentti.

Venäjän keisarikunnassa armollinen keisari nimitti hallituksensa ministerit, myös melko arvostetun ulkoministerin. Venäjän hallituksen ministerit eivät tarvinneet duuman, sittenkun se oli satu perustetuksi ja
ruotuun järjestetyksi, luottamusta, joskin se oli eduksi. Suomessa
hallituksen muodostaneet puolueet valitsivat nykyiseksi ulkoministeriksi
Erki Tuomiojan. Hän jotenkin alkoi siirtyä pikkupojan elämään, toteuttamaan EUn suurten poikien tehtäviä, lausumaan heidän hänne suuhunsa panemiaan sanoja. Sanoisin, että ulkoministerimme ei enää käyttäydy itsenäisen vastuullisen aikuisen tavoin. Ja nuo sanat Tarja-tädin vallan kaventamisesta olen kuullut aiemmin muista suista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat