Mitä tekisin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulla olisi 100m2 lämmintä hallitilaa, mitä tekisin sielä? työkaluja on paljon mutta ei ideaa, olisi kivempi tehdä työtä kotona.

Kommentit (9)

Vierailija
mihari
Minulla olisi 100m2 lämmintä hallitilaa, mitä tekisin sielä? työkaluja on paljon mutta ei ideaa, olisi kivempi tehdä työtä kotona.

missäs hallisi on? minulla on idea mutta ei paikkaa ;D

Vierailija

Miten se päätyi sinulle?
Onko se miten "keskellä kaikkea" vai " middle nowhere".
Mitä tekniikkaa olet harrastanut. Älä välttämättä sorru siihen. Kiinnostavat asiat eivät useimmiten elätä.
Onko sinulla varaa perustaa yritys "2500€".
Joku yrittäjä voi kaipailla sellaista tilaa. Yritä kimpassa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005

Kaipaatko harrastusta vai bisnestä? Tuollainen olisi unelmamesta tehdä kunnon pienoisrautatie. Jos kaipaat rahallista tuottoa, sitten en tiedä.

Vierailija

Ala lasitaiteilijaksi! Järkkäät sinne halliin lasinpuhallushytin ja hiekkapuhalluskopin, pari pientä sulatusuunia ja pari valopöytää, joilla voit väsätä tiffany- ja lyijylasitöitä. Lasivarastokin mahtuu hyvin noihin tiloihin, samoin muu tarpeellinen työkalusto + muutama alan kirja.

Vierailija

Kuin tilaustyönä: tiäremiähelle puusepänverstas.

Minä olisin ensimmäinen tilaaja. Sisustuslehtiä olen katsellut ja tiedän mitä haluaisin, mutta sellaisia ei saa valmiina.

Vain osakeyhtiötä perustettaessa nykyisin pitää olla 2500 €, jota summa laskettiin. Oli aiemmin 50 000 mummon markkaa. Voi aloittaa toiminimellä.

Vierailija

En tiedä mitä työkaluja löytyy, mutta miten olisi protopaja. Tai entäs jos keskustelisit Valkeakosken AMK:ssa pääkallopaikkaansa pitävän Pirkanmaan keksijöiden kanssa. Jos heillä olisi tarvetta moiselle tilalle keksintöjen kehittämis/tuotteistamis pajana? Ja jos keksijöillä olisi tarvetta ja varaa maksa asiaan kuuluva vuokrakin tilasta, niin tuo halli voisi tuoda ehkä uusia firmojakin suomeen ajan kuluessa?

No tämä oli vain yksi ehdotus.

Uusimmat

Suosituimmat