Tarvitsen apua Fysiikassa.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos joku on valmis vastaamaan muutamaan fysiikkaan koskevaan kysymykseen ilmoittakoon tässä niin lähetän kysymykset ykityisviestillä ja vastauksen lähetät sitten miulle.

Tänks, tämä on tärkeää ja vastausten tulisi olla pidempiä kun yksi sana

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
LeBlanc
Jos joku on valmis vastaamaan muutamaan fysiikkaan koskevaan kysymykseen ilmoittakoon tässä niin lähetän kysymykset ykityisviestillä ja vastauksen lähetät sitten miulle.

Tänks, tämä on tärkeää ja vastausten tulisi olla pidempiä kun yksi sana

Et sitten voinut ihan julkiseksi tätä laittaa?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

Mikset voi kysyä julkisesti? Julkisiin kysymyksiin voin vastata kykyni ja viitseliäisyyteni mukaan. En näe tarvetta minkäänlaiseen salailuun fysiikan alalla, sen ei pitäisi olla mitenkään henkilökohtaista kenellekään.

Jos ne ovat koulutehtäviä, ei kukaan ala niitä puolestasi ratkoa. Jos kuitenkin yrität itse ratkaista ne ja kerrot missä kohtaa tökkii, niin monikin auttanee vaikeiden yksityiskohtien kanssa.

Vierailija
Neutroni
Mikset voi kysyä julkisesti? Julkisiin kysymyksiin voin vastata kykyni ja viitseliäisyyteni mukaan. En näe tarvetta minkäänlaiseen salailuun fysiikan alalla, sen ei pitäisi olla mitenkään henkilökohtaista kenellekään.

Jos ne ovat koulutehtäviä, ei kukaan ala niitä puolestasi ratkoa. Jos kuitenkin yrität itse ratkaista ne ja kerrot missä kohtaa tökkii, niin monikin auttanee vaikeiden yksityiskohtien kanssa.

ei ne ole koulutehtäviä, mutten julkistaakkaan niitä voi.

Vierailija

Anonyyminä kirjoittaville tehtävien lähetys vastaa julkistamista. Itse en mitään salassapidettävää lähettäisi tuntemattomille.

Mutta pistä tehtävät toki tulemaan. Pyrin vastaamaan parhaiden tietojeni mukaan.

Vierailija

Onneksi et sanonut, mitä kysymykset koskevat (olisi voinut pistää ihan julkisestikin) ja millä koulutustasolla? Olisi varmasti nimittäin silloin vaikeuttanut tehtävää.

Vierailija

Annan patenttiratkaisun jokaiseen pulmaan!

Tämäkään ei ole mitenkään ongelmallista, sillä minua on usein pyydetty vastaamaan ongelmiin joista ei ole edes tietoa.

Vierailija
Raivomielen Unet
Anonyyminä kirjoittaville tehtävien lähetys vastaa julkistamista. Itse en mitään salassapidettävää lähettäisi tuntemattomille.

Mutta pistä tehtävät toki tulemaan. Pyrin vastaamaan parhaiden tietojeni mukaan.

Jos se käyttää niitä hyötymistarkoituksessa, niin muista pyytää palkkaa.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
LeBlanc
Voi hyvät elämättömät ihmiset, kyseessä ei ole koulutehtäviä

...vaan joku "maailmaa mullistava" uusi teoria ja pelkäät plagiointia?
Näitä on täällä nähty, eikä yksikään ole vielä toistaiseksi mullistanut maailmaa... jos siis tästä nyt on kyse.

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija
Voi hyvät elämättömät ihmiset, kyseessä ei ole koulutehtäviä

Ehkäpä kyseessä on olympiavalmennustehtäviä, ja haluat päästä joukkueeseen petkuttamalla!

Vitsi vitsinä, pistähän tehtävät tähänkin suuntaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat