Miesten pituuskompleksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pituuskompleksi saa miehen pätemään jatkuvasti ja antaa tarpeen olla joka helvetin välissä "puolustamassa" itseään. Jokainen varmasti tuntee tällaisen miestyypin, joka naurettavuuteen asti taistelee tullakseen vakavasti otetuksi.

Onko muilla käyttäjillä kokemuksia ja mitä tuollaisten ressukoiden kanssa tulisi tehdä, jotka eivät tule toimeen pituutensa kanssa?

Sivut

Kommentit (113)

Vierailija
Pelle_Peloton
Pituuskompleksi saa miehen pätemään jatkuvasti ja antaa tarpeen olla joka helvetin välissä "puolustamassa" itseään. Jokainen varmasti tuntee tällaisen miestyypin, joka naurettavuuteen asti taistelee tullakseen vakavasti otetuksi.

Onko muilla käyttäjillä kokemuksia ja mitä tuollaisten ressukoiden kanssa tulisi tehdä, jotka eivät tule toimeen pituutensa kanssa?

Miksi juuri pituus?
Sellaiset ihmiset jotka eivät ole sinut oman ulkonäkönsä kanssa, voivat tehdä kompleksin itselleen mistä tahansa. Jos ei pituus, niin sitten peniksen tai nenän muoto jne. Naisillahan tälläinen ulkomuoto kompleksi on tunnetumpaa.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Pidemmät miehet ovat keskimäärin paremmalla saannilla parinhaussa. Selkeä tilastollinen tendenssi, mikä itkettää päivittäin meitä alle 180-senttisiä.

Vähän sama kuin jos näkee pisoaareilla vieressä elefantti-temmin lorottamassa, koko viikko on mennyt piloille.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Syfilis
Miksi juuri pituus?

Koska itseään voi kehittää: kirjoja voi lukea, pukeutua tyylikkäästi tai käydä salilla bodaamassa, mutta pituutta ei saa mistään lisää...
Ei auta kuin nieleskellä tyhjää, ja se on monelle kova paikka.

juuri tuo saa monet kääntymään pikku-kusipäiksi, että heidät huomioitaisiin.

Vierailija
Neonomide
Pidemmät miehet ovat keskimäärin paremmalla saannilla parinhaussa. Selkeä tilastollinen tendenssi, mikä itkettää päivittäin meitä alle 180-senttisiä.

Vähän sama kuin jos näkee pisoaareilla vieressä elefantti-temmin lorottamassa, koko viikko on mennyt piloille.

Vierailija

Ihan varmasti vaikuttaa, on ihminen sitten pitkä tai lyhyt. Henkilön koko liittyy vahvasti siihen minkälaisiin konfliktitilanteisiin hän joutuu nuoren elämänsä aikana, ja nämä muokkaavat persoonallisuutta suuresti.

Vierailija
Pelle_Peloton

Koska itseään voi kehittää: kirjoja voi lukea, pukeutua tyylikkäästi tai käydä salilla bodaamassa, mutta pituutta ei saa mistään lisää...
Ei auta kuin nieleskellä tyhjää, ja se on monelle kova paikka.

juuri tuo saa monet kääntymään pikku-kusipäiksi, että heidät huomioitaisiin.

Onhan näitä miljoona muutakin. peniksen, perseen, pään muoto, kaljuus, syntymä-merkit, karvattomuus, silmien tai ihon väri jne.

kaikki ominaisuuksia jotka saattavat muodostua kantajalleen ongelmaksi. Hyvän itsetunnon omaavalle nämä ominaisuudet ovat osa omaa persoonallisuutta, eikä niistä edes haluta luopua.

Itsellä pituutta 173 tuskin tuntisin oloani kotoisaksi pitemmässä taikka lyhyemmässä varressa. Koskaan en ole kärsinyt riittämättömyyden tunteesta, miksi pitäisi?

Vierailija
Syfilis

kaikki ominaisuuksia jotka saattavat muodostua kantajalleen ongelmaksi. Hyvän itsetunnon omaavalle nämä ominaisuudet ovat osa omaa persoonallisuutta, eikä niistä edes haluta luopua.

Itsellä pituutta 173 tuskin tuntisin oloani kotoisaksi pitemmässä taikka lyhyemmässä varressa. Koskaan en ole kärsinyt riittämättömyyden tunteesta, miksi pitäisi?

Toki poikkeuksia on, mutta yleensä pienempikokoiset joutuvat nuorena konfliktitilanteisiin, joissa jäävät alakynteen. Joko et ole tällaisiin tilanteisiin joutunut, tai sinulla on ollut niin poikkeuksellisen hyvä itsetunto, ettei se ole sinuun vaikuttanut ilmeisesti.

Itse olen lyhyt, ja sinut asian kanssa, mutta ei se tarkoita, että se ei olisi itsetuntooni vaikuttanut. Nykyään minulla on kuitenkin melko terve itsetunto, mutta kyllä siinä varmasti vanhat kolhut näkyvät.

Vierailija

"Lisää pituutta heti, tai muuten ei aukene naisen peti" lauloi jo Lapinlahden Linnut aikoinaan.

Tällä palstalla taitaa olla paljon lyhyitä miehiä, ainakin henkisesti. Lyhyet miehet ovat aina ja poikkeuksetta kusipäitä ja olevinaan, kärsivät alemmuuskompleksista. Tunnen sellaisia useitakin.

Nimim. 189 cm.

Vierailija
babun

Toki poikkeuksia on, mutta yleensä pienempikokoiset joutuvat nuorena konfliktitilanteisiin, joissa jäävät alakynteen. Joko et ole tällaisiin tilanteisiin joutunut, tai sinulla on ollut niin poikkeuksellisen hyvä itsetunto, ettei se ole sinuun vaikuttanut ilmeisesti.

Sama homma myös noissa muissakin ominaisuuksissa. Erityispiirteet ja konfliktitilanteet saattavat tehdä myös vahvemmaksi.

(itse olen kyllä pärjännyt melko hyvin sekä fyysisissä että verbaalisissa konfliktitilanteissa. Olikohan tämä nyt sitä pätemisen tarvetta )

Vierailija
Asimov
"Lisää pituutta heti, tai muuten ei aukene naisen peti" lauloi jo Lapinlahden Linnut aikoinaan.

Tällä palstalla taitaa olla paljon lyhyitä miehiä, ainakin henkisesti. Lyhyet miehet ovat aina ja poikkeuksetta kusipäitä ja olevinaan, kärsivät alemmuuskompleksista. Tunnen sellaisia useitakin.

Nimim. 189 cm.

Pitkät miehet ovat näkemykseni mukaan poikkeuksetta yli 180cm pitkiä.

Vierailija
Asimov

Lyhyet miehet ovat aina ja poikkeuksetta kusipäitä ja olevinaan, kärsivät alemmuuskompleksista. Tunnen sellaisia useitakin.

"Aina ja poikkeuksetta". Hienoa yleistystä taas. Poikkeukset ovat siis useimmiten niitä, jotka kävelevät katse maassa ja joilla ei itsetuntoa ole nimeksikään. Itse katson olevani aika välimallin kaveri.

Vierailija
Syfilis

Sama homma myös noissa muissakin ominaisuuksissa. Erityispiirteet ja konfliktitilanteet saattavat tehdä myös vahvemmaksi.

(itse olen kyllä pärjännyt melko hyvin sekä fyysisissä että verbaalisissa konfliktitilanteissa. Olikohan tämä nyt sitä pätemisen tarvetta )

No tässähän on varmasti suuri syy oman itsetuntosi kehitykseen. Ota huomioon, että kaikki eivät ole edes lähellekään sinun pituisiasi.

Itseni kohdalla on varmasti vielä vaikuttanut se, että kun ala-asteikäisinä kokoerot eivät ole niin suuret, olen varmasti vielä kokenut olevani fyysisesti vahva - urheilua kun olen harrastanut ja menestynytkin siihen aikaan erittäin hyvin.

Vierailija

vaikka olen ala-aste ajoilta asti ollut yleensä pisin, olen pysähtynyt tähän 180cm tienoille. tämä ei sinänsä häiritse, mutta 4 vuotta nuorempi veljeni on ottamassa minun pituuttani kiinni ja mitä todennäköisimmin menee reilusti ohi. se jos mikä kampittaa mieltäni

pituudesta olisi myös sekin etu, että painoindexi tasoittuisi...

kaiken kaikkiaan pituudesta on enemmissä määrin hyötyä kuin haittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat