Tony Halme työkyvyttömyyseläkkeelle.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Halme jää työkyvyttömyyseläkkeelle
Julkaistu 31.01.2007 18:18 (päivitetty 19:17)

Perussuomalaisten kansanedustajan pitkään jatkunutta sairauslomaa on jatkettu 20. maaliskuuta saakka. Sen jälkeen Halme siirtyy työkyvyttömyyseläkkeelle.

Perussuomalaisten kansanedustaja Tony Halme ei palaa enää kansanedustajan työhön. Halmeen jo pitkään jatkunutta sairauslomaa on pidennetty 20. maaliskuuta saakka. Sen jälkeen hän siirtyy itse hakemalleen ja Valtiokonttorin myöntämälle työkyvyttömyyseläkkeelle.

.........................
Kesäloman juhlinta päättyi tajuttomuuteen ja pitkään sairaalareissuun. Se toi mukanaan myös ehdollista vankeutta. Myöhemmin rapsahti vielä tuomio rattijuoppoudesta.

..................................

- Meillä on puolueessa aika paljon varttuneita naisia, joilla on eri asteinen Tony kotona. Tuollaista käytöstä ja tonttuilua ei tietenkään hyväksytä, mutta empatiaa löytyy, Soini kiittelee.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /01/501330

Ilmeisesti valtiokonttorilla on hieman eri kriteerit kuin KELA:lla.
Mukavaahan se olisi, jos ryyppäämisellä ja rälläämisellä pääsisi
työkyvyttömyyseläkkeelle? Eikö?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Toki. Tämän vanhusten ylimmän ystävän ja isänmaallisen veijarin eläkekin on ihan mukavasti yli 3000€/kk. Tottahan toki sen on ansainnut

Vierailija

Kansanedustajien eläkejärjestelmä on ihan erilainen, kuin KELAN tai muiden eläkejärjestelmien. Näin on eduskunta itse säätänyt.

Miettikääpä tätä, kun valitsette julkkista kansanedustajaksi.

Vierailija

Tässä näkee, että persoona, joka ei sovi paperinpyörittelyyn ja pitkäveteiseen politiikkaan, ei siihen myöskään opi.

Moni kuvittelee politiikan kevyeksi siistiksi sisätyöksi, mutta loppujen lopuksi se on päänupille 6-0 raskaampaa, kuin nyrkkeilysäkin mätkiminen.

Itse en ole kateellinen siitä, jos jonkun nuppi leviää ja saa sairaseläkettä. Sairaseläkehän jää pois, mikäli työkunto paranee joskus.

Vierailija
Leuka
Tässä näkee, että persoona, joka ei sovi paperinpyörittelyyn ja pitkäveteiseen politiikkaan, ei siihen myöskään opi.

Moni kuvittelee politiikan kevyeksi siistiksi sisätyöksi, mutta loppujen lopuksi se on päänupille 6-0 raskaampaa, kuin nyrkkeilysäkin mätkiminen.

Itse en ole kateellinen siitä, jos jonkun nuppi leviää ja saa sairaseläkettä. Sairaseläkehän jää pois, mikäli työkunto paranee joskus.

Luuletko tosiaan, että Halmeen ryyppääminen ja sekoilu johtui tuosta
kansanedustajan työstään? Se vaikutti korkeintaan siten, että virka
nousi huppuun ja rahaa riitti paremmin kupin ottoon.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006

Tyhmä ei ole se, joka ryhtyy ehdokkaaksi, vaan se joka äänestää...

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Halme on 42 vuotias, rappioalkoholisiti, narkomaani, aserikollinen, hasiskauppias, kokaiini-kani, doupattu sonni, joka kuolee(kuten me kaikki joskus) sekakäytön ja ylettömän hormooni-käytön vuoksi lähi vuosina. Ei se pultsari ehdi nauttia eläkkeestään kuin hetken [size=150:37oomqwu]RIP Halme[/size:37oomqwu]

Vierailija

Älkää lyökä lyötyä. Halmeella oli kova lapsuus ja sen nyrkkeilyura ei sekään ollut mikään kevyt.
Muitakin lyötyjä on arkaadianmäellä nähty ja tullaan näkemään.

Vierailija
risat
Halme on 42 vuotias, rappioalkoholisiti, narkomaani, aserikollinen, hasiskauppias, kokaiini-kani, doupattu sonni, joka kuolee(kuten me kaikki joskus) sekakäytön ja ylettömän hormooni-käytön vuoksi lähi vuosina. Ei se pultsari ehdi nauttia eläkkeestään kuin hetken [size=150:2jyzh2cq]RIP Halme[/size:2jyzh2cq]

Selvä julkinen herjaus. Nyt äkkiä vinkki Halmeelle, että pääsee
kannetta pykäämään. Kukas se palstan vinkkimies olikaan?

Vierailija

Itseasiassa kanteesta ei olisi mitään hyötyä, oikeus on tässä tavallisen pulliaisen puolella, kansanedustajilta vaaditaan suurempaa toleranssia kritiikkiä kohtaan. Eikös Tony ollut ammattipainija/nyrkkeilijä/tiesmikä, tuskin hän tuon ikäisenä siihen voi enää palata.

Vierailija

Kaikesta siitä uhosta sukeutuikin vain nuori eläkeläinen. Eikä edes onnettomuuden tai muun epäonnen kautta, vaan itse typerehtimällä. En oikein osaa tuntea sympatiaa Halmetta kohtaan.

Paremmin toki tienaa, kuin yleensä työkyvyttömyyseläkkeellä olevat.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Joo, Tony itse on arvostellut nuoria eläkeläisiä, lintsareita ja asemalla vetelehtiviä Somaleja ym. työtä vieroksuvia. Mutta kas, dokasi ja veti itse nappeja niin että pääsi hänkin samaan kaartiin, saa vain paremman eläkkeen kuin ne joita haukkui.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Onhan se toki hienoa mennä Eduskuntaan vetoamalla siihen, kuinka väärin on yhteiskunnan loisena oleminen...

Sitten kun edustajakausi lähenee loppuaan, eikä Halme aio uudestaan enää ehdokkaaksi, niin onhan se kätevää jäädä sairaseläkkeelle.

Reilu 3000 euroa kuussa eläkettä. Ihan hienoa. Mutta miten se oli se loisimisasia...?

Vierailija

Niimpä. Kovaääninen ja kovasti löytyy kritiikkiä, rasistisista mielipiteistä puhumattakaan. Mihin kastiin hän nyt itsensä luokittelee? Hyväksi Suomen Puollustajaksi( ) vai maan petturiksi(joku voisi laskea Tonylle langenneiden rikossyytteiden määrän).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat