jeesus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ostin paljo operaatiovahvistimia, makso euro yhteesä ja 5 heat sinkkiä kolmessa oli kiinni toimiva buz15 fetti.
Oon vähä kännissä, mutta teen niistä vahvistime.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kuullostaa mielenkiintoiselta, kerro toki enemmän projektistasi ja sen edistymisestä. Itse olen todennut Tietokoneen Jäähdytyssiilet erinomaisiksi jäähdytyskyvyltään ja eivätkä maksa vanhoina kuin euron tai pari. Kannattaa huomioida, että alumiini ja ilmeisesti kuparikin ovat hieman vaikeita työstää. Parhaiten jäähdytyssiilin saa kiinnni popniitillä, tosin ensin kannattaa laittaa hieman piitahnaa jäähdytettävän komponentin ja siilen väliin parantamaan lämmönjohtumista. Minulla on työn alla yksi 150-200 W valmisrakennussarja, mutta en ole saanu siihen sopivaa 36 (Vai olikos se 32) V muuntajaa.

Vierailija
Volitans
Mihis nuo EPROMit?
Oon kiinnostunu eprommeista. Eprommista, binääri laskurista ja d/a muuntimesta saa aikaa wav soittimie. Kiinnostus lisäänty ku opin pic16f84 käytö.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
borri317
Volitans
Mihis nuo EPROMit?
Oon kiinnostunu eprommeista. Eprommista, binääri laskurista ja d/a muuntimesta saa aikaa wav soittimie. Kiinnostus lisäänty ku opin pic16f84 käytö.

Meinaat polttaa WAV:it EPROMeille. Milläs meinaat ohjelmoida nuo EPROMIt, eivät taida olla sarjamuotoisia EEPROMeja, kun niissä on nuo ikkunat tyhjennystä varten?

Vierailija
Volitans
borri317
Volitans
Mihis nuo EPROMit?

Meinaat polttaa WAV:it EPROMeille. Milläs meinaat ohjelmoida nuo EPROMIt, eivät taida olla sarjamuotoisia EEPROMeja, kun niissä on nuo ikkunat tyhjennystä varten?
Rinnakkis epromeja. Niille olis helppoa äänittää ääntä a/d muuntimella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat