Kannattaako hoitajien palkkoja nostaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tietenkin Suomen voimakas ja vaikutusvaltanen vanhus ja senioriväestö sitä epätoivvoksissaan nyt kaavailee, mutta onko se todella ratkaisu ongelmaan. Jos itse en enää pääsisi sängystä ylös omin avuin vessaan, niin siinä tilanteessa ainakin minua auttaisi vain joko uusi tieteellinen vallankumous, Jumalan ihme, taikka sitten vanha kunnon lyijy hoito En tiedä, huolisinko siinä hoitajan aoua vaikka hän sitä tarjoaisikin, ja minulle olisi oikeastaan aivan yhden tekevää, kuinka paljon tälle hoitajalle maksetaan. Ollaan nyt sentään realisteja. Hoitajan toimi perustettiin alunperin hoitamaan kaatuneita sodassa. Ei tällaistä järjestelmää voi soveltaa vanhuksiin! Se ei yksinkertaisesti toimi! Hoitajat vain työllistävät itse itsensä laitoksissa, suoraan sanoen teeskenellen olevansa tärkeitä, mutta eivät he oikeasti ole! Ja joku nyt sanoo, että mitäs vanhuksille laitoksissa tapahtuisi ilman hoitajia. No, suoraan sanoen he kuolisivat, enkä pidä sitä mitenkään luonnottomana! Ja kuinka monelta vanhukselta on edes kysytty, haluaako hän, että joku veronmaksajien varoilla kustannettu" ammattilainen" syöttää häntä ja pyyhkii hänen perseensä, vai haluaisiko hän mielummin tasokkaan lähdön tästä maailmasta. Taas yksi itse itseään työllistävä sosiaalitoimen hömppätoimi, joka muistuttaa aika paljon näitä lastensuojelun "elintärkeitä" sossuja ja lastenpsykiatreja. Suoraan sanoen, he työllistävät itse itsensänsä!

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /02/501655

Kommentit (8)

Vierailija

Pelkkä palkkojen nosto ei riitä. Moni vanhus asuu kotona hoitajan avulla. Kaikki eivät siis laitoksissa vietä elämänsä ehtoo puolta. Hoitajan työtä on myös tehdä itsensä tarpeettomaksi...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Käyttäkää aivoja, niin ette ehkä vanhana sitten makaa vihanneksena sänkynpohjalla.

Toki ei auta kaikille, mutta uskoisin että suurimalle osalle aivojen käyttäminen lisää sitä terveyttä.

Toki monia haittoja oireita, mitkä vanhana tulee. kaikkee ei voi ennalta ehkäistä.

Vierailija

En ota kantaa muuhun kuin naisten palkkoihin.

Niin sanotuissa naisten-töissä on tyypillistä että palkat on alhaisia. Jotta palkat ylös vain. Jos palkat saataisiin paremmiksi naisten-töissä, ei niitä sitten enää voisikaan kutsúa naiste-töiksi, kun miehetkin hakeutuisi töihin niihin enemmän mitä nyt.

Vierailija

Ei kannata, kyllä ne tekee töitä tälläkin palkalla.

Ulkomailta tulee kyllä hoitajia halvemmalla, jos Suomalaiset lopettaa ...

Vierailija
Lapin Mies
Ei kannata, kyllä ne tekee töitä tälläkin palkalla.

Ulkomailta tulee kyllä hoitajia halvemmalla, jos Suomalaiset lopettaa ...

Hoitajista taitaa olla maailmalla pientä pulaa, suomalaisia hoitajia
houkutellaan hyvilä palkoilla muuanne. Niinköhän noita tänne
löytyisi ?

Vierailija

Hoitajat olisivat varmasti iloisempia jos palkka pysyisi samana ja tulisi 30% lisää hoitajia, kuin että raha menisi palkankorotukseen

Uusimmat

Suosituimmat