Elämän merkitys.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Monesti länsimaita kritisoidaan kilpailuviettiä korostavasta elämätavastaan ja yksi esimerkki tästä kyllä on menestyksen tavoittelu, nimittäin mitä ihminen saavuttaa lopulta menestyttyään: Kamalan kiireen ja hirveän stressin. Menetyksiksi voi sitten laskea sen, ettei ole enää omaa rauhaa ollenkaan, sellaiseen ei kerta kaikkiaan ole aikaa.

Kannattaa siis pysyä vähän luuserina.

Nyt kun on Ismo Alanko-ilta niin siteeraan tähän:

Olen tiskirätti tiedän sen
mutta ylpeä sellainen.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tiesittekö muuten, että yhdynnässä koettu hyvän olon tunne voi altistaa syntyvän lapsen paholaisen vaikutuksille!

Niin että:

Vierailija

Vielä runo näin illan päätteeksi:

Oi äiti kuu,
tyydytä minut valkeilla sormillasi!

Oi yö,
anna minun kaivautua kohtusi pimeyteen.

Sitten jatkuu...Sinun pimeä vartalosi tjs...tähän jotain fiilistelyä tähdillä.

Loppun jotain juttua tähtien räjähtelystä tai supernovien heijastumista silmissäsi tai vastaavaa.

Eiks tuu hyvä runo?

Vierailija
SininenKampiakseli

mutta ylpeä sellainen.

Toi jotenkin kolahti!

Vierailija
Mestariampuja PiPi
SininenKampiakseli

mutta ylpeä sellainen.

Toi jotenkin kolahti!

Hei, tehdään tästä Ismo Alanko "Quotes Thread"?

Kun Suomi putos Puusta oli...>>jatka tästä omalla lauseella<<

Vierailija
\o.
Mestariampuja PiPi
SininenKampiakseli

mutta ylpeä sellainen.

Toi jotenkin kolahti!

Hei, tehdään tästä Ismo Alanko "Quotes Thread"?

Kun Suomi putos Puusta oli...>>jatka tästä omalla lauseella<<

Gäää-ää!

Vierailija

aivan päällikkö! kiitti sjamael tästä. olen sanaton.

Editorial: Aivan vitun levoton nyt ei saa unta sitten millään, oikiasti pistit pahan.

salai
Seuraa 
Viestejä7265
Liittynyt17.3.2005

Sanonpa minä hohtimet, Tai 42?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

42, ehdottomasti 42!

Ihan kiva tuo eka Samael, mut noi haukkumiset kyllä ylitti odotukset - ettäs kehtaat!

Minä-ajatteluhan on kaiken a ja o. Kun minulle menee hyvin, niin myös ympäristöllä menee hyvin (tai ainaski paremmin ku silloin, jos mulla menis huonosti). Oikeesti, jos itsellä ei mene hyvin, niin kuinka voi viljellä mitään hyvää ympäristöönsä. Itteensä pitää osata rakastaa! silleen terveellä tavalla.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

DedMoroz kirjoitti:
"Minä-ajatteluhan on kaiken a ja o. Kun minulle menee hyvin, niin myös ympäristöllä menee hyvin (tai ainaski paremmin ku silloin, jos mulla menis huonosti). Oikeesti, jos itsellä ei mene hyvin, niin kuinka voi viljellä mitään hyvää ympäristöönsä. Itteensä pitää osata rakastaa! silleen terveellä tavalla."

Olen samaa mieltä kanssasi.
Ketjun otsake tarkoittanee koko elämän kirjoa , niin, tarkoittaneeko!?!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
markent
...
Ketjun otsake tarkoittanee koko elämän kirjoa , niin, tarkoittaneeko!?!

En tiedä mitä tarkoittaa, mutta tuo tiskirättijuttu antoi aiheen tuollaiseen vuodatteluun

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat