En aio olla tekemisissä hänen kanssaan, siksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vaikenen tästä asiasta.

Harjoita elämää ilman tekosyitä

”... Niin hän sanoi hänelle: "Eräs mies laittoi suuret illalliset ja kutsui monia… 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina.' Mutta he rupesivat kaikki järjestään estelemään...” (Luuk. 14:16,18 )

Vuonna 2007 sinun täytyy päästä eroon tekosyistä elämässäsi. Tekosyyt pidättävät sinua ja estävät sinua saavuttamasta todellista menestystä. Liian monet ovat puijanneet itseltään Jumalan siunaukset tekosyiden takia. On helppoa ja mukavaa sanoa sellaista kuten: ”Olisin saavuttanut päämääräni, mutta minulla ei ollut pääomaa.” Ennemmin kuin että annat syitä siihen miksi jokin sinua koskeva ei toimi, päätä mielessäsi, että se tulee toimimaan.

Kun Jumala kutsui Mooseksen ja neuvoi Moosesta menemään Egyptiin ja johdattamaan Israelin lapset pois vankeudesta, niin Mooses antoi erilaisia verukkeita yrittäen vakuuttaa Jumalaa siitä, että hän oli väärä valinta.
”Oi, Herra, sinä tiedät, että en ole puhetaitoinen mies”, hän sanoi, ”Sitä paitsi, Herra, olen kauhea änkyttäjä; ole hyvä ja lähetä joku muu.” Tämä antoi Herralle sysäyksen kysyä häneltä: ”... Kuka on antanut ihmiselle suun? Enkö minä, Herra?” (2 Moos. 4:11). Tietysti Herra oli kykenevä vakuuttamaan hänet, mutta häneltä meni ohitse kultainen tilaisuus vastaanottaa parantuminen puhevikaansa.

Tänä vuonna Herran antaessa sinulle ohjeen, älä latele Hänelle tekosyitä, koska Hänellä ei ole mitään sitä vastaan. Hän antaa sinun pitää tekosyysi, mutta sinä jäät niiden rajoittamaksi. Menestyksekkäät ihmiset eivät anna tekosyitä. On oikea aika päättää mielessäsi että harjoitat elämää, joka on vapaa tekosyistä ja täynnä tuloksia! Älä latele verukkeita tänä vuonna, varsinkaan itsellesi. Omista aina ”MINÄ VOIN”
-mielenasenne, koska sinä voit.

Tunnustus

Isä, Jeesuksen Nimessä minä karkotan tekosyyt elämästäni tänä vuonna. Minä voin tehdä kaiken Kristuksen kautta, joka minua ”energisoi”. Sen tähden minä saavutan jokaisen päämäärän, jonka Jumala on asettanut sydämeeni saavuttaakseni. Mihin ikinä lasken käteni tänä vuonna, se tulee menestymään ja tulee toteutumaan, sillä olen päättänyt olla voittaja ja saavuttaa asioita tänä vuonna. Aamen.

Lisäopiskelua varten
Tuom. 6:15–17; Joona 2:8

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija
Armas Sutinen
Olen joutunut saatanan henkilökohtaisen hyökkäyksen kohteeksi!

Nyt sinun täytyy todistaa väitteesi, tai joudut naurunalaiseksi! Olisihan se kivaa, jos joku (mielisairas) hihhuli todellakin joutuisi Saatanan hyökkäyksen kohteeksi.

Siinähän pääsisi taistelemaan maailman toiseksi kovinta tyyppiä vastaan sanansäilällä! Varmasti jokainen kristitty haluaisi otella Jumalan puolella Saatanaa vastaan, kun kerta aina voittaisi. mutta ikävä kyllä kyse on harhaluuloista ja fanaattisista kuvitelmista.

Vierailija
Armas Sutinen

Auttakaa minua sillä saatanan voima on vahva!
Hän on vienyt minulta tyttären (syöpä)
pojan (homous) ja vaimonkin (aviorikos)
Voiko Jumala ihmiseltä enempää uhrauksia
saatanalle vaatia!

Toivon, että tuo on valetta, sillä OIKEAT ihmiset todella painivat noiden ongelmien kanssa.

Vierailija
Pelle_Peloton
Armas Sutinen

Auttakaa minua sillä saatanan voima on vahva!
saatanalle vaatia!

Toivon, että tuo on valetta, sillä OIKEAT ihmiset todella painivat noiden ongelmien kanssa.

Joo, ihan painajaista.

Vierailija

Minusta on kovin surullista että jotkut ihan oikeasti uskovat olevansa saatanan kiusan kohteena. Pelottaa jopa hieman tuommoinen.

Vierailija
Armas Sutinen

saatanan [- -] on vienyt minulta [- -]

Enpä paljon ihmettele

saatanalle vaatia!

Nytkö sinä uhraat saatanalle? Eikö se ollut saatananpalvojien puuhaa?

Vierailija
SAMAEL
Minä olen Saatana. Mutta jotkut kutsuvat minua Kariksi.

Ai. Sinäkö houkuttelit raukkaparan pojan homoseksuaalisuuteen ja vaimon aviorikoksiin. Kelvoton! Vaikka toisaalta...

Vierailija
Tohtori Faustus
SAMAEL

Ai. Sinäkö houkuttelit raukkaparan pojan homoseksuaalisuuteen ja vaimon aviorikoksiin. Kelvoton! Vaikka toisaalta...

Jonain päivänä sinä vielä ymmärrät kaiken, silloin kiität minua ylistäen!

Vierailija

Armas Sutinen kirjoitti m.m:
"Auttakaa minua sillä saatanan voima on vahva!
pojan (homous) ja vaimonkin (aviorikos)"

Jos Jumala ei kyennyt sinua auttamaan, mintäpä me poloiset tällä foorumilla asiallesi voidaan tehdä? ...

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
SAMAEL

Kar1? Ikävä sinua on ollutkin.

Minä tein aikoinaan Saatanan kanssa tienristeyksessä sopimuksen, etten koskaan kerro siitä. Lienee ollut ehkä huijari sitten.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Tarkkailija
Armas Sutinen kirjoitti m.m:
"Auttakaa minua sillä saatanan voima on vahva!
pojan (homous) ja vaimonkin (aviorikos)"

Jos Jumala ei kyennyt sinua auttamaan, mintäpä me poloiset tällä foorumilla asiallesi voidaan tehdä? ...

Eihän kristittyjen Jumalalla mitään voimaa ole Minullakin on enemmän.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Armas Sutinen

Kun lähestyin sinua haistatuksen kera, olin niin rehellinen kuin kykenin. "Haista vittu" oli ehdottomasti ainoa vastaus, mitä tuli mieleeni, kun luin vastenmielisen ja myös Suomen rikoslain tuomitseman kiihotuksesi kansanryhmää kohtaan. Homoseksuaalien haukkuminen pedofiileiksi (rikos ihmisyyttä kohtaan myös suomen lain mukaan) on yksinkertaisesti rikollista. En tiedä onko keskustelusi jo moderoitu palstalla - tai sinut - mutta niin ehdottomasti kuuluisi tehdä. Palstan pitäjät ovat kuitenkin osaltaan vastuussa palstansa sisällöstä.

Tämän keskustelunavauksesi perusteella uskon, että olet henkisesti sairas ihminen. Sen vuoksi olen pahoillani, että kirjoitin sinulle, mitä kirjoitin. Tee itsellesi palvelus: juttele hyvän psykiatrin kanssa ja jätä papit ja jumalat ja saatanat rauhaan.

Edit. Moderaattorimme, jota kunnioitan päivä päivältä enemmän, oli näköjään kanssani samaa mieltä, koska ko. keskustelu on asianmukaisesti poistettu. (en tarkoita, että modemme haluaisi haistatella kenellekään...)

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Onhan se varmaan totta, että Saatana kirjoittaa kaikki nämä viestit tänne internettiin. Yhtä varmaa on se että Saatana hallitsee myös katukuvaa. Tänäänkin menin kauppaan, migreenissä. Tuli vastaan joku ihminen, joka kysyi tunnenko Jeesusta.

Sanoin että en tunne Jeesusta, että en ole edes nähnyt koko kaveria.

Saatana siis ilmeisesti kaappaa ihmisiä suoraan kadulta, ja näiden omaiset joutuvat sitten etsimään näitä. Huolestuttavaa on tälläinen Saatanan mahti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat