Baarimikoksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minua kiinnostaisi tyäskennellä baarimikkona. Tietääkö kukaan tarvitseeko siihen erityistä koulutusta? Pitääkö suorittaa joku tietty koulu tai tutkinto siihen, vai voiko vain alkaa hakea töitä?

Kommentit (8)

Vierailija

Tarjoilijaksi valmistuu ammattikoulusta tai aikuiskoulutuksesta. Itse opiskelin aikuiskoulutuksessa joka kesti 9kk. Ammattinimikkeen baarimikko saa sitten oppisopimuksella tai lisäkoulutuksella jota tosin harvoissa paikoissa ja harvoin järjestetään...

Vierailija

Niin kyllä alkoholi sekä hygieniapassi vaaditaan tiskin takana työskentelevältä. Harva yritys kyllä palkkaa baarimikoksi pelkästään niiden tietojen ja taitojen perusteella ellei sitten ole valmis kouluttamaan ja opettamaan kaikkea alusta alkaen. huh

Vierailija

Meill duunissa on pari nuorempaa ravintolakoulu Perhon käynytt, joill on alkoholi- ja hygieniapassi, mutt ainakin yks mature tarjoilijamimmi duunaa ilman molempii, eikä sitä kukaan tsekkaa.

Mulla on järjestysmieskortti ja pari suoritettuu itsepuolustuskurssii. Tai oikestaan kolme, joista kaks talo maksoi.

Vierailija

Itse olen vasta kohta 15, ja itsekkin aikas kiinnostunut jostain ravintola-alasta, kuten juuri tuo baarimikko. Pitää nyt katsella

Vierailija
^Q
Itse olen vasta kohta 15, ja itsekkin aikas kiinnostunut jostain ravintola-alasta, kuten juuri tuo baarimikko. Pitää nyt katsella

Laita paperit vetään ravintolakoulu Perhoon.

Mulla on kans monta tuttuu, jotka on kiinnostunu ravintola-alasta. Yks on Valomerkki-Veikko, joka juo vaan kossuu ja lähtee ihan periaatteest viimesenä. Toinen on Euroopan-Arska - kieränyt kauppamatkustajana Euroopas, mutt nykysin duunaa isoo tuoppii.

Uusimmat

Suosituimmat