velttous

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Väsyttää, olen laiska, saamaton, surullinen, alakuloinen, en saa mitään tehtyä, unohdan asioita, en ole kärryillä koulun tapahtumista, arvosanat laskevat railakkaasti, eristäydyin kavereista, en enää puhu kenellekään ellei ole jotain asiaa.. stressaa, huippaa välillä, hampaissa reikiä (miten tämäkin tähän liittyy..) words dont come to me anymore. Erityisesti äidinkieli aineena on ihan ylitsepääsemätöntä nykyään. En pysty keskittymään. Panettaa mutta tällä menolla en saa ikinä, en osaa edes jutella ihmisten kanssa. Kaikki varmaankin vihaavat minua, vihaavat jo nähdessään minut ensimmäisen kerran ennen kuin ollaan vaihdettu sanaakaan. Miksi? Miksi käy näin.. mikä minua masentaa.. minulla oli kaikki ihan hyvin.. puuttuuko jotain ainetta, vitamiinia tai jotain, vai johtuuko tämä vaan epäsosiaalisuudesta? En suostu menemään minnekään hoitoon koska se tekisi siitä todellista enkä voisi enää ikinä elää normaalisti. Laa. Joonas älä jaksa torjua enää, ihmeellistä pelleilyä.

くそっ!

Kommentit (11)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
MarsMan
Taitaa olla ns. kevätvasymys. Valon puutetta, kylmää, ankeata muutenkin.

Ei riipu vuodenajasta on sitä jatkunut jo viisi vuotta, nyt alkaa vaan pahenemaan rajusti...

くそっ!

Vierailija
Ronron
MarsMan
Taitaa olla ns. kevätvasymys. Valon puutetta, kylmää, ankeata muutenkin.

Ei riipu vuodenajasta on sitä jatkunut jo viisi vuotta, nyt alkaa vaan pahenemaan rajusti...

Vai niin. Sinuna minä kyllä sitten hakeutuisin asiantuntijan pakeille, vaikka miten ei huvittaisi...

Vierailija

Ehkä sun kannattais hommata joku harrastus, johon on kiva mennä, jotain mitä odotat innolla. Ehkä liikuntaa kuten sählyä, jalkapalloa, mieluiten joukkue pelejä, mistä nyt tykkää. Tai joku muu harrastus.

Vierailija

Sinulla Ronron on varmaan pahalaatuinen Inkoon virus.
Sitä sairastaessa kovasti unettaa ja välillä nälättää, tai sitten ei.
Toinen mahdollisuus voi olla pitkä ja vaikea puberteetti

Vierailija

Paha masennus se on. Hoitoon nyt perkele, ei siitä kannata tolleen kärsiä. Tosin sen oon havainnu, että itse lääkitys ei masennukseen auta, mutta se auttaa jaksamaan tekemään asioita, jotka saa sen masennuksen väistymään. Suosittelen Supriumia, 100 mg/päivä, kyllä se siitä.

Vierailija
Urho Kaleva Kepponen
Epäilen kyllä vähän, ettei siihen yskänlääke auta...

Jos ei oo sitä yskää ni ainaki on jännempää paskan lentäessä.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Käy lääkärissä. Yksi kaveri valitti pitkään vastaavaa ja kävi ilmi, että hänellä oli kilpirauhasen vajaatoimintaa. Sai lääkkeet ja voi paremmin. Ja jos on aivokemian häiriöistä kyse, niin lääkkeillä nekin paranee. Miksi ihmeessä mielen ongelmat muka ovat häpeällisempiä kuin vaikka sukupuolitaudit?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Uusimmat

Suosituimmat