Sivut

Kommentit (57)

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos telepatia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen. Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että telepatia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta. Lienee sanomattakin selvää, että telepatia vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään huomaamattomia haittatekijöitä.

crusaron uusi tuleminen
Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos telepatia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen. Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että telepatia panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta. Lienee sanomattakin selvää, että telepatia vaatii täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään huomaamattomia haittatekijöitä.

Höh, mitäs tuo sepustuksesi oikein tarkoittaa? Minulle se ei sanonut oikeastaan yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
crusaron uusi tuleminen
Ayla

Höh, mitäs tuo sepustuksesi oikein tarkoittaa? Minulle se ei sanonut oikeastaan yhtään mitään.

Piti testata tuota IFEUN:in puppugeneraattoria http://puppulausegeneraattori.fi

Onko tuo Ayla omakuva? No, vaikkei olisikaan niin olet silti kaunis.

Vai puppugeneraattoria? No ei ihme etten sitä sitten tajunnut.

Ei tämä ole oma kuvani. Onhan tämä avataari kivan näköinen tosiaankin. Ja samalla se merkitsee myös jotain minulle, pientä provosointia, jos katsoja kuvaa katsellessaan ymmärtää miksi otin tämän avtaarin.

On minulla omiakin kuvia täällä ollut, viimeisimmät olikin jo aika selviä, en siis ollut niitä paljoakaan photoshopissa muunnellut.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Fiisas

Jokainen uskokoon mitä tahtoo.. Mielestäni Telepatia on totta. Miten mielikuvitus voi vaikka vastata oikein esim. kysymykseen "Missä olet?" ja kuulet maanpäällisessä elämässä todellisen vastauksen, joka on sama kuin telepaattinen. Mutta älkää ihmeessä uskoko, joka tentistä tulee jatkossa kiitettävät arvosanat.. Haka koulussa katsokaas.

Mutta oikeasti, jos joku toinen- selvännäkijä näkee samat asiat kuin sinä. Ilman että kerrot niitä hänelle. Miten se on selitettävissä?

No sinähän se varsinainen meedio olet. Jos olet noin varma asiastasi, niin kannattaisiko hakea James Randin lupaamat 1 000 000 USD? Ei tarvitse, kuin osoittaa, että omaat yliluonnollisia kykyjä. Helppoa rahaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Randi

Ja itse rahat saa tuolta:

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Rand ... _Challenge

Taas tuntuu palatun mustaan keskiaikaan. Eikö ihmisten elämä ole tarpeeksi jännittävää, koska taytyy ryhtyä harrastamaan outoja juttuja. Eivätkö ihmiset tiedä, että leikkivät omalla psyykkisellä terveydellään. Kaikenlaiset hourailut ovat muotia. Jos olisin työnantaja, en ottaisi töihin ufohourailijoita. Samaan kastiin katson kuuluvaksi fundamentalistiset uskovaiset ja muut psyykellä leikkivät suuntaukset.

Taidanpa minäkin perustaa uskonlahkon, joka ryhtyisi palvomaan pääsiäisnoitaa. Noidalle tietysti pitäisi lepyttämiseksi lahjoitella irtainta omaisuutta. Minä toimisin välittäjänä. Onko halukkaita seuraajia?

Fiisas
Mutta oikeasti, jos joku toinen- selvännäkijä näkee samat asiat kuin sinä. Ilman että kerrot niitä hänelle. Miten se on selitettävissä?

Se on selitettävissä vaikkapa näin: kaksi ihmistä, kumpikin selviä, vaan ei välttämättä selvännäkijöitä, istutetaan erillisisiin huoneisiin. Toiselle tuodaan näytille Juhan aff, toiselle Luukanen. Tutkija kysyy molemmilta saman kysymyksen: "Mitä näit?" Vastaus on molemmilta sama: "Näin hörhön." Onko kyseessä siis kiistämätön paranormaali ilmiö vai kenties jotain ihan muuta? Vaikea sanoa, ei kuulu tieteen toimialaan.

Liis@ olen itse työnantaja (47 työntekijää), eikä mieleen tulis ottaa töihin yhtään uskovaista tai muuta hörhöä. Niistä et saa muuta kuin loputtoman murheenkryynin.

kimmosal
Liis@ olen itse työnantaja (47 työntekijää), eikä mieleen tulis ottaa töihin yhtään uskovaista tai muuta hörhöä. Niistä et saa muuta kuin loputtoman murheenkryynin.

Voitko kertoa minkälaisia konkreettisia esimerkkejä sinulla on? Siis suurinpiirtein.

Ayla
crusaron uusi tuleminen
Ayla

Ei tämä ole oma kuvani. Onhan tämä avataari kivan näköinen tosiaankin. Ja samalla se merkitsee myös jotain minulle, pientä provosointia, jos katsoja kuvaa katsellessaan ymmärtää miksi otin tämän avtaarin.

On minulla omiakin kuvia täällä ollut, viimeisimmät olikin jo aika selviä, en siis ollut niitä paljoakaan photoshopissa muunnellut.

Telepatiaa ei oikeasti ole olemassa. Telepatialla tarkoitetaan esim. sitä että joku tuttu toisella puolella maapalloa aavistaa sillä hetkellä jotain mitä se toinen tekee tai mitä sille toiselle tapahtuu esim. täällä samalla hetkellä.

Telepatia ei ole sama kuin toisen ihmisen ajatuksen johdattelu tekemään jotain mitä minä itse haluan.

Minä nimittäin tein testin Aylalle.
Testi oli kaksiosainen.

1. kopioin Aylan mietelauseen elikkä sen mitä hän sanoo aina tekstin jälkeen . siis lainasin niitä lauseita kerran .

Sen jälkeen ilmoitin että en ymmäsrrä Ruorsinkielta.
Tällä toimenpiteellä sain hänet muuttamaan lauseet ruotsinkielelle.

Testi onnistui täysin , mutta se ei ole telepatiaa. vaan aivan muuta.
Miksihän minä en osaa espanjan kieltä? Ruotsinkieltä ymmärrän kyllä.

Näin ei saisi tehdä. mutta K-e o-------i h---n.

Hurux
Ayla
crusaron uusi tuleminen
Ayla

Telepatiaa ei oikeasti ole olemassa. Telepatialla tarkoitetaan esim. sitä että joku tuttu toisella puolella maapalloa aavistaa sillä hetkellä jotain mitä se toinen tekee tai mitä sille toiselle tapahtuu esim. täällä.

Telepatia ei ole sama kuin toisen ihmisen ajatuksen johdattelu tekemään jotain mitä minä itse haluan.

Testi oli kaksiosainen.

1. kopioin Aylan mietelauseen elikkä sen mitä hän sanoo aina tekstin jälkeen . siis lainasin niitä lauseita kerran .

Jjlffjed öjf yty ipåo jlöfö ppiufre , jotta silleen, ymmärsitkö

Ayla
Hurux
Ayla
crusaron uusi tuleminen
Ayla

Telepatiaa ei oikeasti ole olemassa. Telepatialla tarkoitetaan esim. sitä että joku tuttu toisella puolella maapalloa aavistaa sillä hetkellä jotain mitä se toinen tekee tai mitä sille toiselle tapahtuu esim. täällä.

Testi oli kaksiosainen.

Jjlffjed öjf yty ipåo jlöfö ppiufre , jotta silleen, ymmärsitkö

En ymmärrä nyt sitä mutta puppugeneraattori auttaa.

Me emme tiedä mitä tapahtuu todella, jos Jjlffjed öjf yty ipåo jlöfö ppiufre auttaa käyttäjää ymmärtämään erilaisissa laitoksissa tapahtuvaa valmistusta.

Pyydän anteeksi että testasin hiukan, mutta lasketaan se tieteen piikkiin.

Maailma on täynnä (tai melkein puolillaan) selvänäkijöitä, eikä kukaan varoittanut tsunamista!
Raukkamaista porukkaa, antavat ihmisten kuolla turhaan.

Eikös tämän foorumin nimi ollut "tiede" ?

Nämä "henkiset" kuulunevat tuonne "seiskan" palstoille,
siellä lukijoina on vaihdevuosissaan tuskailevia pidätysvaivaisia
eukkoja, joille hurutarinat käyvät kaupaksi !

Johnny Walker
Eikös tämän foorumin nimi ollut "tiede" ?

Nämä "henkiset" kuulunevat tuonne "seiskan" palstoille,
siellä lukijoina on vaihdevuosissaan tuskailevia pidätysvaivaisia
eukkoja, joille hurutarinat käyvät kaupaksi !

Mikä meissä vaihdevuosissa tuskailevissa pidätysvaivaisissa eukoissa on vikaa, kun ei kelvata seuraan? Papiksi jo alkaa päästä ja sotaväkeen, mutta ei tänne älykköjen joukkoon!

Asiaan liittyen oli NY Timesissa hiljattain juttua Princetonin yliopiston ESP-laboratorion sulkemisesta. Ei siis voida sanoa etteikö tiedemaailma olisi asioita tutkinut mutta kun ei 30 vuodessa löydy mitään konkreettista on aika laittaa lappu luukulle.

linkki artikkeliin

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat