Mitä juhlit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sain tänään iltapäivällä valmiiksi projektin, joka tuottaa mulle nettona noin 50 000 €. On tosin yli 2 vuoden homma, mutta silti aion juhlia. Vihdoinkin tuo taakka putoaa harteilta. Samalla tulee tietysti mieleen, kuinka monta asiaa voit ottaa hoitaaksesi. Olen itse huomannut, että 3 tai 4 projektia on sopiva määrä, riippuen tietysti homman laajuudesta.

Eli itse juhlin onnistunutta työtä. Oikeastaan vannoutuneella poikamiehellä ei muita juhlimisen aiheita olekaan.

Kommentit (14)

Vierailija
kimmosal
Ettekö te teinipellet osaa juhlia vai, miksette halua vastata hyvinkin yksinkertaiseen kysymykseen???????????
Aivan totta. En minä mitään juhli

Mitäs projekteja muuten teet? Onhan 50 tonnia kahen vuoden työstä ihan hyvin? Vielä jos teet 3 tai 4 projektia kerralla...

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
kimmosal
Ettekö te teinipellet osaa juhlia vai, miksette halua vastata hyvinkin yksinkertaiseen kysymykseen???????????

Mitä riehut?
Mitkä teinipellet?
Kuka nyt sunnuntaina juhlis?
Vai tarkoititko noin yleensä?

Kiva kuulla, että sulla menee hyvin. Onnee ja juhli kunnolla! Sitten kun juhlit. Vai onks sulla menossa palstabileet ihan keskenäs? Toivottavasti kuiten parempaa seuraa.

[size=75:1feihzi1]Oho, onkohan mulle jääny noi kysymyslauseet päälle?[/size:1feihzi1]

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
kimmosal

Mitä? Mitä rähiset kimmosal? Oletko humalassa? No ei se mitään. Sattuuhan sitä sellaista jos juhlii onnistumistaan.

En ole kylläkään teini enää. Kaukana olen teinistä.

Yksinkertaiseen kysymykseesi yksinkertainen vastaus : Juhlin jos on juhlimisen aihetta. Tänään ei ole mitään aihetta minulla juhlia. Huomen aamulla täytyy rientää töihin taas.

Onneksi olkoon sinulle että olet onnistunut. Juhli ja juhli kunnolla. Kallista lasia minunkin puolestani. Kippis "kimmosal".

Tämä on sinulle. Skål

terveisin : ayla

ps.
iso hali sinulle onnistumisesi johdosta

Vierailija

Juhlin sitä, kun sain neljännen lapsenlapsen 15.1, mutten juonut päätäni täyteen, tein vain kakun ja tarjosin sukulaisille kahvit. Vauvoja tulee niin harvoin nykyään, että suku on ihan lääpällään tuosta tuoksuvasta nyytistä.

Vierailija

Pernod:n Absinth on parasta sitten no, jonkin, joka on vielä parempaa. Suosittelen. Siis sitä Pernodia.

Ja kun sitä on joitakin kerta-annoksia nauttinut, niin ei tarvitse mitään syytä juhlia.

Minä juhlin elämääni - joka helvetin päivä!

Niin ja onnittelut ketjun aloittaneelle, joka on jaksanut tehdä työtänsä.

Vierailija
JRepo
Pernod:n Absinth on parasta sitten no, jonkin, joka on vielä parempaa. Suosittelen. Siis sitä Pernodia.

Ja kun sitä on joitakin kerta-annoksia nauttinut, niin ei tarvitse mitään syytä juhlia.

Minä juhlin elämääni - joka helvetin päivä!

Niin ja onnittelut ketjun aloittaneelle, joka on jaksanut tehdä työtänsä.

Pullo tyhjeni pikku hiljaa - ei se mene päähän, jos koko ajan miettii näitä palstan juttuja...

näköjään...

Vierailija
Pubi

Pullo tyhjeni pikku hiljaa - ei se mene päähän, jos koko ajan miettii näitä palstan juttuja...

näköjään...

Voi pientä, eihää sitä ny jatkuvasti kannata miettiä Tiede-palstan saloja. Ja kyll se pullo päähän menee, jos ei ollut vettä täynnä. Siis olihan se sitä alkuperäistä liki oleva versio, mitäköhää siin olis ollut tehoja, jotain vähän alta 70.

Se on hyvää. Harvoja alkoholeja jota juon. Suosittelen tuhlaamaan aikaa ja kulmakarvoja polttamalla sokeripaloja juoman sekaan. Kannattaa varoa baaritiskin polttamista, koska siitä ei vaimo tykkää.

Tai sitten ei kerro sille.

Absinth tekee meistä kaikista parempia. Taidankin heittää seuraavan keikan Absinth-humalassa. Huomenna saattavat katsoa siis pitkään yleisössä. Jatkakaa. Minä menen nyt tuonne.

Uusimmat

Suosituimmat