Oletko eko vai öky (testi)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saa kai näitä muutkin kuin Mummo laittaa..

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/s/1311535

Sain 12 pistettä, en ihan ekspertti mutta en ihan ökykään. Lyhyt testi ja på fisnka.

Kommentit (15)

Vierailija

Aika huono testi. Vastausvaihtoehdot suppeita ja kysymyksiä liian vähän. Varmaan saa puheenaihetta ruokatunnille tai iltapäivän sumppitauolle, mutta mitään tieteellistä tuossa testissä ei ole.

EDIT: Ainiin. 7 pistettä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Ding Ding
6 pistettä, eli yllätyksekseni täysin sama arvosana kuin Awebille, eli ilmastotavis.

joo mutta mä oon kaksinverroin taviksempi ku sä

Minunkin mielestäni huonoja vastausvaihtoehtoja. Olisi tullut varmaan paremmat pisteet, jos olisi päässyt kertomaan, miten asiat oikeasti hoitaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Höh. Jätin kesken ensimmäiseen kysymykseen, koska minulla ei ole televisiota sen paremmin kuin lempiohjelmaakaan. Enemmän voisi olla vaihtoehtoja, ensimmäisessä kysymyksessä, "olet netissä... lempiohjelmasi alkaa... mitä teet" (or whatever), olisi saanut luvan olla vastausvaihtoehtona "en ole tietoinen koko asiasta, joten jatkan kuin mitään ei olisi tapahtunut". No, eipä tarvitse käydä sitten yksinäni keskusteluja ekoökyilystä iltiksen mukaan olemattomilla ruokatunneillani.

Vierailija

Onpa todella typerä testi. En valita saamistani pisteistä (11), vaan siitä että kysymyksiä on todella vähän ja ne ovat suppealta alueelta. Al Gore olisi muuten varmaan ilmastopahis tuonkaltaisen testin perusteella.

Vierailija

Testi oli vajaa ku maan presidentin pää.

Kuten monella muullakin.

En omista TV:tä
En omista suosikkisarjaa
Valoja en juurikaan omaa

Maailman suurimpiin kuuluvia ympäristörikoksia taitaa olla DIGIBOXI.

kumma kun TV vastaanottaa kaapelia ja ilmateitse kanavat mutta HITECH boxi ei osaa molempi xD

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Aslak
En ihan Awebille pärjänny 11 pistettä.
Sauna vishin oli syynä, mutta lämmitän senki puilla, en sähköllä.

Puusaunassa minäkin käyn. Mutta en toki lämmitä sitä läheskään aina kun peseydyn.

Tuohonkaan kohtaan ei voi aivan rehellisesti vastata, kun vastausvaihtoehtoja on niin vähän.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Tuo "testi" nyt on vain jatkettu versio iltsun jokapäiväisistä nettiäänestyksistä joihin vastaa 1000 teiniä koulussa ja loput kahvitunnillaan sitten lööpätään seuraavana päivänä (jos ei ole kunnon uutisia) että kansa on raivoissaan (keksi itse):sta.

Uusimmat

Suosituimmat