Neuvostoliittoa ei ole ollut olemassa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten voidaan olla varmoja, että mitään ylipäätään on ollut olemassa?

Sivut

Kommentit (21)

Juro Vonkaaja
Seuraa 
Viestejä274
Liittynyt8.9.2006
YsKös itse

On se ollut olemassa. Kävin Neukulassa kun se oli vielä olemassa ja sukkahousupaketilla sai koko illaksi pöytään kaviaaria ja kolmen tähden armenialaista Ararat konjakkia. (Senkin ovat alentaneet brandyksi neukkulan romahdettua). Sellasen sisäkkäin menevän puuakka sarjankin sieltä ostin...oliko ne nyt baamuskoja nimeltään...

Vaikka mistäpä sitä mistään voi olla varma. Voi olla, että olen kuvitellut kaviaarit, Veeruskat ja sukkahousut. Lie jollain USA:n akentit jollain välpällä ujuttaneet harhakuvitelmat päähäni.

Juro Vonkaaja
Seuraa 
Viestejä274
Liittynyt8.9.2006
CE-hyväksytty
Maatuska...

No sepähän se oli. On tullu vissiin otettua Ararattia ja muita jaloja juomia yli lääkinnällisten suositusten kun sanoja hukkuu päivä päivältä enemmän

Vierailija
Juro Vonkaaja
YsKös itse

On se ollut olemassa. Kävin Neukulassa kun se oli vielä olemassa ja sukkahousupaketilla sai koko illaksi pöytään kaviaaria ja kolmen tähden armenialaista Ararat konjakkia. (Senkin ovat alentaneet brandyksi neukkulan romahdettua). Sellasen sisäkkäin menevän puuakka sarjankin sieltä ostin...oliko ne nyt baamuskoja nimeltään...

Vaikka mistäpä sitä mistään voi olla varma. Voi olla, että olen kuvitellut kaviaarit, Veeruskat ja sukkahousut. Lie jollain USA:n akentit jollain välpällä ujuttaneet harhakuvitelmat päähäni.

Minäkin olen käynyt Neukkulassa, tarkemmin sanottuna Leningradissa. Kyllä se silloin ainakin oli mielestäni olemassa. Muistaakseni asuin Nevski Prospektilla sijaitsevassa hotellissa Iisakin kirkkoa vastapäätä. Heräsin jostain syystä aamuvarhaisella ja satuin kurkistamaan ikkunasta alas kadulle. Siellä oli (siihen aikaan harvinainen) länsiauto parkissa. Taisi olla bemari. Sen kimpussa hääri joku paikallinen kolja tunkkeineen ja jakoavaimineen yrittäen nyysiä renkaat. Huikkasin hänelle, että mitäpä äijä meinaat? Pakoonhan se lähti, mutta muisti sentään ottaa jakarin mukaan.

Vierailija

Neuvostoliittoa ei ollut olemassa, talvisotaa ei ikinä käyty, eikä juutalaisten joukkomurhaa tapahtunut, kuten ei armenialaistenkaan. Stalin ei ikinä ole hallinntu Neuvostoliittoa tai tappanut ketään, eikä Venäjällä ole presidenttiä, vaan tsaari Nikolai VI.

Kaikki päinvastaista väittävät tuotokset ovat vain Hollywoodin elokuvakoneiston tuottamaa propagandaa, jolla maailma saadaan alistumaan USA:n, illuminatin, vapaamuurareiden, ruusuristiläisten, kiropraktikkojen, Valhalla-seuran, Skull and Bones - seuran, Lauantai-seuran, Perjantai-seuran, Thule-seuran, Hitlerin veljenpojan ja siionistijuutalaisten salaliiton hallittavaksi.

Vierailija
Juro Vonkaaja
YsKös itse

Sinä kävit oikeasti Suomelle kuuluvassa Itä-Karjalassa, jonne Hollywood lavasti Neuvostoliiton suurta huijausta varten.

Vierailija
IFEUN
Juro Vonkaaja
YsKös itse

Minäkin olen käynyt Neukkulassa, tarkemmin sanottuna Leningradissa. Kyllä se silloin ainakin oli mielestäni olemassa. Muistaakseni asuin Nevski Prospektilla sijaitsevassa hotellissa Iisakin kirkkoa vastapäätä. Heräsin jostain syystä aamuvarhaisella ja satuin kurkistamaan ikkunasta alas kadulle. Siellä oli (siihen aikaan harvinainen) länsiauto parkissa. Taisi olla bemari. Sen kimpussa hääri joku paikallinen kolja tunkkeineen ja jakoavaimineen yrittäen nyysiä renkaat. Huikkasin hänelle, että mitäpä äijä meinaat? Pakoonhan se lähti, mutta muisti sentään ottaa jakarin mukaan.

Etkä ole: ns. Leningradia ei ole ikinä ollut olemassa, vaan se on Hollywoodin lavasta kulissikaupunki Suomen Itä-Karjalassa, Laatokan pohjoisrannalla.

Vierailija
meikämie
IFEUN
Juro Vonkaaja
YsKös itse

Etkä ole: ns. Leningradia ei ole ikinä ollut olemassa, vaan se on Hollywoodin lavasta kulissikaupunki Suomen Itä-Karjalassa, Laatokan pohjoisrannalla.

Sieltä on Leningrad Cowboys kotoisin.

Vierailija

Olen ollut Neuvostoliiton aikoina kolmasti Moskovassa. Ja Lenininkin nähnyt mausoleumissaan makaamassa. Eli epäilen vahvasti että on ollut.

Vierailija
Armitage
Olen ollut Neuvostoliiton aikoina kolmasti Moskovassa. Ja Lenininkin nähnyt mausoleumissaan makaamassa. Eli epäilen vahvasti että on ollut.

Eikös sitä Lenin-setää ole jo vuosien mittaan useammankin kerran restauroitu ja tuunattu niin että yhtä hyvin se voisi olla vaikka GUM-tavaratalon bakeliittinen mallinukke? Että sikäli kyllä epäilyttää koko itäisen imperiumin olemassaolo. Tosin olen itse käynyt siellä, mutta voihan olla että minut huumattiin ja mieleeni istutettiin keinotekoisia muistikuvia; kukapa noista komu...kasakoista tietää!

Vierailija

Kyllä Neuvostoliitto varsin konkreettinen omien kokemuksieni perusteella oli. Itse jatko-opiskelin Tartu Ülikoolin jälkeen muutaman vuoden Leningradin valtionyliopiston Pulkovossa ja konkretiaa tosiaankin löytyi.

Vierailija

Tätä sivari propagandaa en suostu edes kommentoimaan. Eli kerron vaan että sielä missä käyn töissä on jerry kannu. Siinä on merkintä 1988 USSR. Siis sama vuosi kun menin kyseiseen firmaan töihin ja kävin itse ostamassa sen 20l jerryn. Sillon oli kyllä neuvostoliitto USSR CCCP olemassa. kuulkaas pojat menkää pelaamaan sitä cs:ää, ai niin siinä oli vaan terroristeja ja swatteja. aikoinaan c64 oli rambo. Se oli jänskä peli

Vierailija
Snaut
Kyllä Neuvostoliitto varsin konkreettinen omien kokemuksieni perusteella oli. Itse jatko-opiskelin Tartu Ülikoolin jälkeen muutaman vuoden Leningradin valtionyliopiston Pulkovossa ja konkretiaa tosiaankin löytyi.

Sinä oletkin palkattu väärän informaation levittäjä, jonka pitää vahvistaa uskoa Neuvostoliiton olemassaoloon, jotta voitaisiin sillä perusteella väittää sosialismia epäonnistuneeksi. Oikeasti ei ole ikinä ollut olemassa mitään "maailman ensimmäistä sosialistista valtiota".

Kaikki kaltaisesi todistajat ovat USA:n ja muiden kylmän sodan keksineiden salaliittolaisten leivissä, kuten myöskin juutalaisten "kansanmurhan" ja "talvisodan" todistajat ja silminnäkijät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat