tiäremiäs ja turkulaiset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt on luvassa pelkkää ad hominemia.. (ei, se ei ole RAP-yhtye)

tiäremiäs -hän on lahja, mutta onko hän aito?
Pari vuotta palstaa seuranneena, olen usein pohtinut tätä kysymystä.

Onko hän oikeasti olemassa, vaikko vain nerokkaan sarkastinen mielikuvitushahmo,
jonkun vakiokirjoittajan nk. 'multi-nicki' / alter ego?

Tätä kysymystä on varmasti moni muukin tiedepalstan pitkäaikaiskäyttäjä
miettinyt, joten pistetäämpä äänestys pystyyn asiasta.

Pari otetta tämän kyseisen 'neron' letkautuksista, joille minä ainakin olen
nauranut vedet silmissä:

tiäremiäs
"Parittaminen pitää kieltää, niin kuin se on kielletty."

tiäremiäs
Kannattaa miettiä asioita joskus järjellisesti, niin
näkee asiat aivan uudessa valossa.

tiäremiäs
Nainen voi ehkäistä itse raiskauksia, myöskin moni onneksi niin tekeekin. Ei kannata lähteä miesten matkaan, vaikka mustaihoisen sukuelimet ja muidenkin voivat tuntua eksoottisilta.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Voi arvon Armiteini, sylkisit ensin ne kissan kostuttamat hiekat pois suustasi,
ennen kuin rupeat sitä soittamaan..

Vierailija
babun
vois vaikka pikkuhiljaa äänestää vakaan bannista

Jep, teeppä se. Olisi sinustakin edes jotain hyötyä.

Vierailija

Minusta tiäremiähen ulosannissa on tapahtunut huomattavaa kehitystä vuoden-parin aikana. Joskus hän vaikutti sekä kielellisesti että älyllisesti niin jälkeenjääneeltä, että oli hämmästyttävää, kuinka hän ylipäätään kykeni käyttämään tietokonetta ja Internetiä.

Onhan hän vieläkin vähän outo, mutta nykyään viesteissä on joskus asiaa ja jopa huumoriakin. Ja ennen kaikkea ne ovat kieliasultaan ihan keskivertourpon tasoa, eli luettavissa.

Vierailija
Scylla
Minusta tiäremiähen ulosannissa on tapahtunut huomattavaa kehitystä vuoden-parin aikana. Joskus hän vaikutti sekä kielellisesti että älyllisesti niin jälkeenjääneeltä, että oli hämmästyttävää, kuinka hän ylipäätään kykeni käyttämään tietokonetta ja Internetiä.

Juuri tuo seikka sai minutkin jo heti alussa miettimään, onko hän 'aito' tapaus.

Scylla
Onhan hän vieläkin vähän outo, mutta nykyään viesteissä on joskus asiaa ja jopa huumoriakin. Ja ennen kaikkea ne ovat kieliasultaan ihan keskivertourpon tasoa, eli luettavissa.

Lääkityksellä on varmasti merkittävä vaikutus -siis jos oletetaan hänen puhuvan totta
kertoessaan elämästään ja mielialalääkkeistään.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Mummo aina ohjaa minua unissani, siis minun mummo, mutta osaa hän tuimakin olla! Unissani.

Mutta turkulaisena (entisenä) olen eri mieltä Vakaan kanssa.

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija
Vakaa
Mummo
..Ja ketä sitä haukkuu..

Turkulaiset tulisi kieltää lailla.

Mutta mummohan on stadilainen.

Olen kyllä täällä pääkaupunkiseudullakin kuullut ketä-muotoa, tosin harvemmin.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Vakaa

Turkulaiset tulisi kieltää lailla.

Ei tarvitse, hehän jo ovat Turussa. Siksi se Turku on, että turkulaiset voidaan eristää muista.

Turku on myös varustettu asianmukaisin varoitusmerkein. Ainoastaan meritse lähestyttäessä varoitusmerkkejä ei ole. Kokemattoman on syytä tehdä U-käännös viimeistään "TURKU 10"-kilven kohdalla. Kokeneelle seikkailijalle Turku on kuitenkin tutustumisen arvoinen paikka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat