Seuraleikkejä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaas kaikkia kivoja seuraleikkejä mitä tiedätte

Sivut

Kommentit (20)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
pointless
eri tavalla kivoja

Räsypokka on ihan eri tavalla kivaa sekaporukassa ja miesporukassa. Tai on ei se niin kivaa ole jälkimmäisessä tapauksessa.

Muita kivoja seuraleikkejä ei sitten ole. En ainakaan itse ole tavannut. Jotkut lastenjutut olivat aikanaan ihan hauskoja, mutta tuskin kirkonrotta enää sillä tavalla säväyttäisi.

Vierailija

Pullonpyöritystä sekajengiss, jossa pysähtyneen pullon suun eteen joutunu riisuu jonku vaatteen.

Eihän tää viel ollut tääll?

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Broidin kanssa leikittiin nuorempana laatikkoleikkiä.

Toinen meni pahvilaatikkoon, ja toinen arvasi kumpi siellä on. Jos arvasi oikein, pääsi itse laatikkoon.

Tuntikausia jaksettiin sitä leikkiä...

Same shit, different day...

Vierailija

Kai täällä jo joku pullon mainitsikin.
Minun kavereitten kanssa joskus pikku humalassa leikimme niin että istumme pöydän ympärillä. Yksi kiepauttaa pulloa, se kehen pullonsuu kohdistuu, joutuu tekemään sellaista mitä se joka laittoi pullon liikkumaan, on päättänyt ja sanonut sen ääneen jotta kaikki sen tietää. Se mitä joutuu tekemään voi olla ihan mitä vain. Voi kyllä olemme monet makeat naurut saanut leikkimme yhteydessä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Seuraleikkejä sisällä:

- Tuolileikki. Se, missä tuolit ja pelaajat vähenee.
- Laiva on lastattu...
- Sanaleikit: elukoita tai mitä vaan jollain tietyllä kirjaimella
- totuus vai tehtävä (pullonpyöritys)
- erilaiset kortti- ja lautapelit

Neutroni, ei koskaan ole liian vanha leikkimään

Ulkona:

- kirkkis
- tervapata
- peili
- väri
Näitä nyt ehkä enempi lapset, mutta kyllä tota tervapaa on tullu vedettyy mukulalauman kanssa ihan komeesti.

Sopii myös aikuisille näin talvisaikaan
- pulkkamäkeen on kiva mennä isolla porukalla! Kohta on muuten laskiainen - jihaa!

Kesällä taas joku rantapallojuttu voi olla hauskaa esmex polttopalloa vedessä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz
Neutroni, ei koskaan ole liian vanha leikkimään

Kyllä minä leikkiä voin, omia leikkejä omilla leluilla. Joidenkin tyhjänkuohaajien juhliin väkisin ymppäämät seuraleikit ovat kuitenkin äärimmäisen ärsyttäviä. Juhliin mennään ryyppäämään, ei leikkimään.

Näitä nyt ehkä enempi lapset, mutta kyllä tota tervapaa on tullu vedettyy mukulalauman kanssa ihan komeesti.

Ehkä nuo lasten ulkoleikit voisivat olla ihan hauskoja sopivassa porukassa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Neutroni. Kunhan lapsesi kasvavat, niin huomaat, että on niitä muitakin tilaisuuksia, jolloin seurapelitaitoja kysytään.

Muistan itse joskus naskalina, kun oltiin koko perheen kanssa tädin luona kylässä ja mukulat marisi, ettei ole mitään tekemistä. No, naiset hölisi omia juttujaan, niin faija tuli ja keksi milloin mitäkin leikkejä ja kehitelmiä sen mukaan, paljonko ja minkä ikäisiä mukuloita nurkissa pyöri. Isä pääsi pois kuulemasta akkain juoruja ja lapset intoutu leikkimään. Kaikenlaisista eri toimista sai sitten asiaan kuuluvia kehuja: tuo oli kyllä ainakin kasin arvoinen lyönti jne.. Yleensä kävi niin, että hetken päästä meitä oli kylällinen eri ikäisiä kakaroita tekemässä yhdessä jotain kivaa - ja kaikki piti faijaa tosi äijänä.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

DetMoroz

Sulla on ollut hyvä ( toiv on vieläkin ) todella hyvä Faija.
Tosi kympin arvoinen, aika harvassa tuollaisia.
Hattua nostan ja korkeelle, ja vielä kumarran, sen verran kunnioitan

Vierailija

Suomalaisen räsypokan versio, joka sopii myös ujommille:

Häviäjä voi valita, juoko viinatömpsyn vai riisuuko. Ennen pitkää ujouskin katoaa - yleensä jo ennen viinan loppumista.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Ayla
Kai täällä jo joku pullon mainitsikin.
Minun kavereitten kanssa joskus pikku humalassa leikimme niin että istumme pöydän ympärillä. Yksi kiepauttaa pulloa, se kehen pullonsuu kohdistuu, joutuu tekemään sellaista mitä se joka laittoi pullon liikkumaan, on päättänyt ja sanonut sen ääneen jotta kaikki sen tietää. Se mitä joutuu tekemään voi olla ihan mitä vain. Voi kyllä olemme monet makeat naurut saanut leikkimme yhteydessä.

Vaatii likaa mielikuvitusta. Siksi raskasta eli ei kivaa...

Vierailija
tiäremiäs
Venäläistä rulettia pelataan monesti, kun ei meillä oo muutakaan seurapeliä kimble myytiin kerran kirpputorilla pois.

korttia ei osata pelata.

Kumma että on pelaajia jäljellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat