Piispatkin mukaan ilmastohömppään ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tämän päivän Helsingin Sanomien uutisen ( A6 Kotimaa ) mukaan arkkipiispa Jukka Paarma on piispainkokouksessa Helsingissä tiistaina
ottanut kantaa ilmastomuutoksen esittäjien puolesta.

Tämähän tästä hömpästä vielä puuttuikin ja todistaa osaltaan kysymyksessä olevan "uskon asian". Mielenkiintoinen kuvio muuten,
kirkko sosialistien leirissä, on aikoihin eletty !

Kommentit (4)

Vierailija
Johnny Walker
Jukka Paarma on piispainkokouksessa Helsingissä tiistaina ottanut kantaa ilmastomuutoksen esittäjien puolesta.

Aika siisti juttu. Mehän kerran esitettiin ilmaston muutosta. Bob oli otsonikerros ja mä (Bono) olin aerosolideodorantti tai joku mikä lie sprei. Sit mä suihkin ja Bob voi pahoin.

Asiaan. Paarma on ottanut kantaa ilmaston muutoksen esittäjien (=meidän) puolesta. Tosi Kivi ja Vieriä. Meidän mielestä Paarma vois käyttää taivaskanavaansa sen verran, et ilmaston muutos vois edetä niin pitkälle, et paarmat kuolisivat, ne kun on niin dodgamn eikun goddamn ikäviä. Mut me ymmärretään kyllä Paarmaa, koska jos kaikki paarmat kuolis nii se vois sit itekin vahingossa kuolla. Jos vaikka Jumalalla on sellainen ohjelma, joka ei tunnista isoja ja pieniä kirjaimia ja sit se kirjoittais et del paarma.* nii kaikki paarmat ja Paarmat kuolis. Ja sehän olis noloa.

Vierailija

Ilmastonmuutos on muuttunut tieteestä uskonnoksi. Siten on aivan johdonmukaista, että kirkonmiehet ovat ottaneet sen työlistalleen.

Vierailija

Se on muuten jännää, että ydinvoiman kannattajat pitävät yleensä ristiriitaisesti ilmastonmuutosta hömppänä, mutta toivovat silti tänne lisäydinvoimaa, koska se jarruttaa ilmastonmuutosta.

Uusimmat

Suosituimmat