Eroottiset tanssit, jäällä ja parketilla

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Vain toteamus: Jo vuosikymmeniä ko. asioiden penkkiharrastajana olleenani ja elämänkokemukseni TV-ruudulta hankkineenani, en muista seuranneeni yhdenkään miestanssijan urheilusuorituksia paritansseissa. Jollei nyt jäällä perseelleen lennä. Vaikka sanoisin, että heidän asusteensakin ovat minun silmääni vaatimattomammat, silti valehtelisin silmieni kohdetta. Tanssiparketti onkin sitten täyttä naisten juhlaa heepenineen.

Mitenkäs naisilla? Seuraatteko parkettienpartaveitsiä?

Lierikki Riikonen

Kommentit (5)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Jonkin verran taitoluistelua ja lattareita telkkarista seuranneena sanoisin, että katson parin kokonaissuoritusta.

Tanssilattialla katse kiinnittyy hyvään tanssijaan sukupuolesta riippumatta. Naisia tulee katseltua sillä silmällä, että miten ne tanssii (tekninen puoli siis). Hyvin tanssivaa miestä on mukavampi katsella kuin sellasta "tönkkösuolattua muikkua". Eikä siinä pärstä/kroppakertoimella ole väliä, vaikka monasti kauniit ihmiset onkin varmempia tekemisissään.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Jäätanssia katsoessa on usein tullut mieleen millaisen ulottuvuuden laji saisikaan, jos naistanssija unohtaisi pikkupöksyt sen lyhyen hameensa alta.
Niin.. tiedän, tiedän

Vierailija

Tanssi on hienoa, oli sitten mikä tanssi kysymyksessä. Noo minä seurailen tansseja tv'stä ja muuallakin. Tanssin itsekkin huvikseni, en jäällä mutta tanssin itämaista tanssia, siis napa/vatsatanssia. Olen amatööri siinä, mutta se tanssi tekee hyvää sekä psyykelle että ruumiille, terveys säilyy.

Ja katselen miehiäkin. Meillä on tv'ssä juuri meneillään let's dance ohjelma, jossa meidän kuuluisuuksia kilpailee tanssissa. Heillä on professionella tanssija parinaan. Siellä siis kilpailee miehiäkin ja niitä professionella tanssijoita on miehiä myös siellä. Oi näkisitte miten taitavia he on.

Uusimmat

Suosituimmat