Keskittyminen alkoholin jälkeen

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Meillä tietynlaisilla ihmisillä, on sellainen kyky ihmisestä riippuen että pystymme keskittymään asioihin paremmin kuin juomme alkoholia, itse olen juonut 1,5 litraa olutta ja keskittyminen on paljon parempaa kuin selvinpäin.

Autokoulussakinkin on parempi keskittyä ajoopetukeen kun juon 1,5 litraa olutta.

promilet nousee alle 1.0 promilleen. Eli tarkasti joku 0.8 tai 0,7 promilea

Kommentit (14)

Vierailija

Johtunee dopamiini-nimisen välittäjäaineen pitoisuuden lisääntymisestä aivoissa. Amfetamiini ja sen eri johdannaiset nostavat myös dopamiinin määrää. ADD/ADHD-potilailla keskittyminen parantuu kun käytetään stimulantteja lääkityksenä. Olen kuullut myös alkoholin parantavan ADD-potilaan keskittymistä ja tasapainottavan yleistä vireystilaa. Liika on toki liikaa.

Vierailija
tiäremiäs
Autokoulussakinkin [...] ajoopetukeen [...]
promilet nousee alle 1.0 promilleen.

Juhani, vielä kun pudotat tuohon litran absinttia päälle niin eiköhän jo yhdyssanatkin loksahda kohdalleen ja samalla selvität teoriaosuudenkin ensimmäisellä yrittämällä.

Juhani alias Tiäremiäs Pirkanmaalta - erinlainen persoonallisuus

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Ananda
tiäremiäs
Autokoulussakinkin [...] ajoopetukeen [...]
promilet nousee alle 1.0 promilleen.

Juhani, vielä kun pudotat tuohon litran absinttia päälle niin eiköhän jo yhdyssanatkin loksahda kohdalleen ja samalla selvität teoriaosuudenkin ensimmäisellä yrittämällä.

Juhani alias Tiäremiäs Pirkanmaalta - erinlainen persoonallisuus

En ole Juhani.

Vierailija

tiäremiähen avatar on sympaattinen. Onkos se sika?

Itse pärjäsin intissä paremmin seitsemän pullon simassa kuin selvinpäin ääh... mikä helevetti se ny oli..iltavahvuuslaskennassa.

Vierailija
meikämie
tiäremiähen avatar on sympaattinen. Onkos se sika?

Tiäremiehen avatar on yhtä söpö kuin Tiäremies itse. Melkoinen namu. Veikkaan että hän on itse piirtänyt sen, nyt kun on saanut uudet lasitkin.

Vierailija

Onhan tuo takuuvarmasti tiäremiähen oma piirros. Taiteellinen tyylilaji on ihan sama kuin joskus aiemmin, kun hän esitteli piirtämänsä omakuvan.
Luulin tuotakin ensin omakuvaksi, mutta kun tarkemmin katson, selvä possuhan se on.

Vierailija

Peleistä huomaa alkoholin vaikutuksen. Joskus pelatessa FlatOuttia ja tai BF2 on tullut juotua olutta melkoisiakin määriä. Tulokset kyllä paranevat alkoholin määrän kasvaessa, mutta syy on varmasti vain rentoutuminen ja täten liipasinsormi herkistyy

En kyllä lähtisi ajamaan 3 tuopin jälkeen. Kaksi on maksimi

Edit:typo

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
MD
Onhan tuo takuuvarmasti tiäremiähen oma piirros. Taiteellinen tyylilaji on ihan sama kuin joskus aiemmin, kun hän esitteli piirtämänsä omakuvan.
Luulin tuotakin ensin omakuvaksi, mutta kun tarkemmin katson, selvä possuhan se on.

Sika on joka itse olen piirtänyt.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
DominusEtDeus
Peleistä huomaa alkoholin vaikutuksen. Joskus pelatessa FlatOuttia ja tai BF2 on tullut juotua olutta melkoisiakin määriä. Tulokset kyllä paranevat alkoholin määrän kasvaessa, mutta syy on varmasti vain rentoutuminen ja täten liipasinsormi herkistyy

En kyllä lähtisi ajamaan 3 tuopin jälkeen. Kaksi on maksimi

Edit:typo

juu, nousee yli 0.5 mikä on rattijuopomuksen raja. Ajaminen varmasti onnistuisi muuten erittäin hyvin.

Uusimmat

Suosituimmat