Ylösnousseista mestareista.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Suuri valkoinen veljeskunta on sama kuin Ylösnousseet mestarit. Tunnetuimmat mestareista ovat Jeesus Kristus, Äiti Maria, Buddha, Lord Maytreya, Krisnamurti, Äiti Teresa, Saint Germain, Lord Lanto, Hilarion, White Eagle... Jokaisella mestarilla on omanlaisensa tehtävä keskuudessamme, välittää erilaisia energialaatuja käyttöömme chakrojemme kautta. Ylösnousseet mestarit toimivat myös hyvin läheisessä yhteistyössä arkkienkeleiden ja muunkin enkelikunnan kanssa.

Ensimmäisen kerran sain tietoa omista pääenergioistani parikymmentä vuotta sitten Kalevi Riikosen kanavoimana. Silloin minussa vaikuttivat erityisesti 7., 6. ja 3. säde. Kaikki säteet toimivat kauttamme myös synergisesti, yhteisvaikutuksena. Säteitä on niin paljon, kuin on erilaisia värejäkin, punaisesta kultaan, kristallinkirkkaaseen ja timanttiinkin kaikkine vivahteineen. Energialaadut muuttuvat tarpeemme ja kehityksemme mukaisesti.

Jokainen energialaatu värähtelee tietyllä taajuudella, esim. vaaleanpunainen energia ilmentyessään ihmisessä kertoo, että hänestä on silloin tullut kristustietoinen toimimalla pyytettömästi ihmisten palvelijana, rakkaudella. Kristusenergiaa niinkuin ei muitakaan energioita kukaan omista, vaan saamme näitä käyttöömme kehityksemme mukaisesti.

Tietoa Suuresta valkoisesta veljeskunnasta sain alkuun myös kirjasta tutkimus valkoisesta magiasta, jonka on meille kanavoinut Helena Blawatsky, teosofisen liikkeen perustaja. Toinen merkittävä kanavoija on ollut Annie Besant. Suomalainen Pekka Ervast on myös kuuluisa teosofi, jonka oppi perustuu tähän samaan ideologiaan.

Ylösnousseet mestarit vuodattavat tällä hetkellä keskuuteemme myös uusia energioita, nopeuttaakseen planeettamme henkistä ylösnousemista. Tästä puhutaan, kun nyt kerrotaan ylösnousemusprosessista vuoteen 2012 saakka. Mestarit toimivat tällä hetkellä 5. ulottuvuudessa. Enkelikunnan ulottuvuudet ovat luonnollisesti korkeammalla, eli vähintään 6. ulottuvuudessa. Värähtelytasomme nousun myötä meillä kaikilla on mahdollisuus olla konkreettisessa yhteydessä näihin mestareihin ja arkkienkeleihinkin. Tiedän, että tällä hetkellä täälläkin on yksi heistä.

Henkisiä asuinsijoja mestareilla on maa piirissäkin; Himalajan yläpuolella, Saharan yläpuolella jne.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

ennakkoluuloton skriivasi:

Silloin minussa vaikuttivat erityisesti 7., 6. ja 3. säde.

Mussa vaikuttaa täll hetkell 2., 8., 15 - 27., 63. sekä 126. säde ja jonku verran eilinen rommi. Kajalsäteen oon saanu syntymälahjana.

Mestarit toimivat tällä hetkellä 5. ulottuvuudessa.

Itse oon käyny kolme kertaa 6. ulottuvuudess; niist kaks kertaa mun Jehovamimmin kans. Sanoisin, ett siell kyll taivas räjähti. Sitt vetäsin röökit päälle.

Käyttäjä2393
Seuraa 
Viestejä4
Liittynyt11.6.2016

Minä olen mietiskellyt, meditoinut jo niin paljon että aurani näkyy jo valokuvissa. Kuulun 144 000 joukkoon.

Oikeastaan  tuolla numerolla on toinen merkitys . Kaikki on vertauskuvainnollista.  Pitää miettiä tarpeeksi jos haluaa ymmärtää elämän tarkoituksen. Kaikilla numeroilla on oma merkityksensä. Kaikella on merkitys. Kaikki tapahtuu syystä. kaikki on ennalta suunniteltu. 14.4 on pitkäperjantai. Oletko valmis ? Rukoile ja pyydä armoa jos haluat pelastua.

Ei kaikki ole vain pelkkää tiedettä. Energioista puheenollen , rakkaus on kaikkein tärkein energiamuoto.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä32709
Liittynyt6.12.2009

Vierailija kirjoitti:

Mussa vaikuttaa täll hetkell 2., 8., 15 - 27., 63. sekä 126. säde ja jonku verran eilinen rommi. Kajalsäteen oon saanu syntymälahjana.

Itse oon käyny kolme kertaa 6. ulottuvuudess; niist kaks kertaa mun Jehovamimmin kans. Sanoisin, ett siell kyll taivas räjähti. Sitt vetäsin röökit päälle.

Röökin vetäminen linkittyy vahvasti muiden muassa skitsofreniaan.

Tämä saattaa osaltaan indikoida miksi.

"A steady stream of nicotine normalizes genetically-induced impairments in brain activity associated with schizophrenia, according to new research involving the University of Colorado Boulder. The finding sheds light on what causes the disease and why those who have it tend to smoke heavily."

Read more at: https://medicalxpress.com/news/2017-01-nicotine-brain-deficits-key-schiz...

"Related to this issue of very high smoking rates, recent research out of Harvard University has even suggested that approximately 44%% of all cigarettes sold in the United States, are consumed by the mentally ill (who represent perhaps 4% to 8% of the population). The physical and financial costs of smoking are, therefore, heavily weighted towards the groups that can least afford them. (source: CNN News, 2000, original study: JAMA, 2000)"

http://www.schizophrenia.com/smokereport.htm .

Keijona
Seuraa 
Viestejä6346
Liittynyt13.3.2015

Ihan mukavan tuntuisia mutuja, olisiko esittää asialle mekanismia, logiikkaa,  johdonmukaisuuttaa tai syyseuraussuhdetta. Työn yhtäaikaisen ylösnousemuksen välittömät seuraukset kun, useimman palstalaisen mielestä, ovat sellaisia että  hautuumaat alkavat muistuttamaan sota-tantereita ja vanhoja miinakenttiä. 

Mutta em. henkilöillä on yhteisiä  vaikutuksia ja sitäkautta motiiveja tahi nimittäjiä, ainakin heistä olemassaolevan käsityksen mukaan.  

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Keijona
Seuraa 
Viestejä6346
Liittynyt13.3.2015

Toki on hyvä  purkaa tuntojaan, mutta jos palstalla haluaa jotain muiden ymmärrykseen sovittaa, on sen oltava väkevöitettynä ja kiteytettynä tekstiviestin tai twiitin mittaan,sillä  informatioähkyiselle on pelkästään  lusikalla annettava.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26883
Liittynyt16.3.2005

admin kirjoitti:
Ylösnousseet mestarit vuodattavat tällä hetkellä keskuuteemme myös uusia energioita, nopeuttaakseen planeettamme henkistä ylösnousemista. Tästä puhutaan, kun nyt kerrotaan ylösnousemusprosessista vuoteen 2012 saakka.

Pieleen meni tämäkin ylösnousemus. Ei kun takaisin kirjoituspöydän ääreen "tulkitsemaan" muinaishihhulien tekstejä uuden "oikean" vuosiluvun löytämiseksi.

John Carter
Seuraa 
Viestejä7517
Liittynyt17.2.2006

admin kirjoitti:
Tiedän, että tällä hetkellä täälläkin on yksi heistä.

Henkisiä asuinsijoja mestareilla on maa piirissäkin; Himalajan yläpuolella, Saharan yläpuolella jne.

Ei kannata vähätellä, täältä löytyy mestareita enemmänkin. Näin nopeasti mietittynä tulee mieleen ainakin kaksi mestaria, Työntymisen suurvisiiri, Savor ja , Komposiitin kalifi, Windspeed.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Keijona
Seuraa 
Viestejä6346
Liittynyt13.3.2015

Buddhismin mukaanhan Buddhia, valaistuneita, hereillä olevia on tuhansia, mutta ainostaan hyvin harvat heistä kokevat tarpeelliseksi muita valaista, myötätunnon motivoimana.

Toki  on olemassa  itsekkyyden  ja huomionkipeyden motivoimaa voittamisenhaluista alfapanomies paasamista 

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

Vierailija kirjoitti:

Fyysikko Neil Turok puhui esitelmässään pokerina 7nnestä ulottuvuudessa. Olisko teidänkin aika ottaa fyysikot kiinni ?

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Windspeed
Seuraa 
Viestejä8411
Liittynyt14.4.2016

John Carter kirjoitti:
admin kirjoitti:
Tiedän, että tällä hetkellä täälläkin on yksi heistä.

Ei kannata vähätellä, täältä löytyy mestareita enemmänkin. Näin nopeasti mietittynä tulee mieleen ainakin kaksi mestaria, Työntymisen suurvisiiri, Savor ja , Komposiitin kalifi, Windspeed.

Kiitos kohteliaisuudesta.

If it looks good it will fly good ! -Marcel Dassault

Keijona
Seuraa 
Viestejä6346
Liittynyt13.3.2015

Jos tarkastele historiaa ja valaistuneita tai ymmärtämisen mestareita, heillä on aika usein yhteinen tekijä: He ovat luopuneet keräämisestä ja yksityisestä omistamisesta. Sattunnainen havaitisija ja kulttuuriantropologi voikin todeta  himoitun ja halutun  kultaisen vankilan  useinmiten estävän ihmisiä näkemästä ja ymmärtämästä.  Ts. Tavara tyhmentää.

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307
Liittynyt30.1.2015

Käyttäjä2393 kirjoitti:
Minä olen mietiskellyt, meditoinut jo niin paljon että aurani näkyy jo valokuvissa. Kuulun 144 000 joukkoon.

Oikeastaan  tuolla numerolla on toinen merkitys . Kaikki on vertauskuvainnollista.  Pitää miettiä tarpeeksi jos haluaa ymmärtää elämän tarkoituksen. Kaikilla numeroilla on oma merkityksensä. Kaikella on merkitys. Kaikki tapahtuu syystä. kaikki on ennalta suunniteltu. 14.4 on pitkäperjantai. Oletko valmis ? Rukoile ja pyydä armoa jos haluat pelastua.

Ei kaikki ole vain pelkkää tiedettä. Energioista puheenollen , rakkaus on kaikkein tärkein energiamuoto.

Ei kuullosta houkuttelevilta sellaiset enkelit, mestarit tai jumalat joilta pitää ruinata armoa. Ei kiitos.

Darwinismi on kuollut

kretiini
Seuraa 
Viestejä1307
Liittynyt30.1.2015

Joku meni oikein. Tarina on kyllä kirjoitettu. Esim. eukon kanssa oltiin ostettu vuosia erästä tuotetta kaupasta. Eräänä päivänä töissä sitten valmistaja esitteli uutuustuotteensa. Juuri tämän samaisen tuotteen.

Hellstenin sanoin: aikaa ei ole

Darwinismi on kuollut

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat