Savorin fysiikan matematiikka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Einstein kehitti kaiken teoriaa ja sanoi jossakin vaiheessa munineensa suuren munan, jonka matematiikkaa voitaisiin ehkä käyttää kaukaisessa tulevaisuudessa.

Lainattu Albert Einsteinin elämäkerta kirjasta jonka kirjoitti Albrecht Fölsing.

Sivu 531

Einstein vuonna 1929

"kenttäyhtälöiden syvällisemmän tarkastelun on osoitettava, antaako kaukoparallelismiin kytketty Riemannin metriikka todella kattavan tulkinnan avaruuden fysikaalisista ominaisuuksista."

Syksyllä 1929

"Viimeiset tulokset ovat niin kauniita, että minulla on täysi syy uskoa löytäneeni moninaisuuden luonnolliset kenttäyhtälöt."

Olisi melko jännää, jos kyseessä olevia matemaattisia kaavoja voisi yhdistää uuteen Kuopiolaiseen fysiikkaan.

Savor

;):)

Kommentit (11)

Vierailija

Kannatan varauksetta savolaisen fysiikan yhdistämistä yleisen suhteellisuusteorian kanssa.

Matematiikka voi hyvinkin olla se elementti, joka lisää hypoteesiesi uskottavuutta tiedesaivartajien keskuudessa.

Vierailija
risat
Miksi et vaihda kuopiolaista nimeäsi Albert Ainstainiksi

Jos Einstein olisi kuullut ajatuksestani etukäteen, hän olisi ehkä vaihdattanut nimensä Savoriksi? ;):)

Savor

Vierailija

Luen kyseistä elämäkerta kirjaa ja muistaakseni eräässä lainauksessa Einstein moittii kvanttifysiikkaa ja toteaa jotakuinkin muistaakseni näin, "jos kvanttifysiikka kuvaa oikeaa maailmankaikkeutta, niin olen mieluummin työkseni pelipankin pitäjä kuin fyysikko.

Jos pelipankin pitäjä viittaa groupieriin eli ruletin pyörittäjään, niin sikäli jännää, että itse olen ruletin pyörittäjä.

Savor

Vierailija
Savor
risat
Miksi et vaihda kuopiolaista nimeäsi Albert Ainstainiksi

Jos Einstein olisi kuullut ajatuksestani etukäteen, hän olisi ehkä vaihdattanut nimensä Savoriksi? ;):)

Siihen aikaan kun ainstaini roikkui täällä, sinä olit hiki pisarana isäsi silmä kulmassa. Siihen aikaan olit vielä siemenperuna-JUKTERI

Vierailija

Jos pelipankin pitäjä viittaa groupieriin eli ruletin pyörittäjään, niin sikäli jännää, että itse olen ruletin pyörittäjä.

Sun kannattais kokeilla venäläistä rulettia 9 millisellä. Ohje: aseta panokset lippaaseen, vedä liikkuvat taakse ja laukaise ohimolla

Vierailija
risat

Sun kannattais kokeilla venäläistä rulettia 9 millisellä. Ohje: aseta panokset lippaaseen, vedä liikkuvat taakse ja laukaise ohimolla

Tarkoitit kai, laukaise sormella.

Savor

Vierailija

Kaikille jotka yrittävät kehittää ajatukseeni matematiikkaa.

Vinkki.

Kultainen luku = 1,618

Ja sitten se luku joka kuvaa millä kiihtyvyydellä työnnymme poispäin maapallon keskustasta = 9,80665 m/s²

Ja sitten vielä valonnopeus = 299 792 458 metriä sekunnissa

Näillä luvuilla syntyy oikea matematiikka oikeaan fysiikkaan, joka tulee siis Savosta.

Jos joku ei oivalla, niin painovoimahan heikkenee kaksi kertaa kauempana neljä kertaa heikommaksi, mutta esim. maapallosta avautuvat energia-aallot liikkuvat tietyllä nopeudella ja kun maan pinta itse työntyy myös poispäin maapallon keskustasta tietyllä nopeudella, niin tämähän tietysti pitää ottaa huomioon laskuissa,

jolloin törmäämmekin luvun kaksi sijasta lukuun 1,618

Savor

Vierailija

Savor! Me olemme tavanneet. Olin käymässä Rypysuon kaupassa; annoit siellä minulle tämän "Savolainen ajatus maailmankaikkeudesta"-kortin.

Uusimmat

Suosituimmat