Biologinen kello tikittää..

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Naisilla alkaa päässä heittämään ja hormoonit hyrrää, niin että näköä haittaa. Sisäinen kello huutaa yhdyntää, jotta masussa alkaisi vauva kasvamaan.

Millainen on miehen biologinen kello? Piirakalle kerran viikossa, kaljalle joka päivä?

Kommentit (6)

Vierailija
risat
Naisilla alkaa päässä heittämään ja hormoonit hyrrää, niin että näköä haittaa. Sisäinen kello huutaa yhdyntää, jotta masussa alkaisi vauva kasvamaan.

Millainen on miehen biologinen kello? Piirakalle kerran viikossa, kaljalle joka päivä?

Mies voi lisääntyä myös hyvin vanhana, naisella normaalisti asia on selvä vaihdevuosien myötä.
Jostakin syystä nainen tiedostaa tämän hyvin vahvasti ...

Vierailija
CE-hyväksytty
Kyllä aina vähän panettaa, mutta ei lapsia. Kellosta en osaa muuta sanoa, kuin että suunnilleen on tiedossa olenko itse vielä lapsi vai aikuinen.

Miehellä se biologinen kello on se vanha Aatamin kaksikivinen, jos sitä ei illalla vedä niin se aamulla seisoo ...

Vierailija
Lapin Mies
CE-hyväksytty
Kyllä aina vähän panettaa, mutta ei lapsia. Kellosta en osaa muuta sanoa, kuin että suunnilleen on tiedossa olenko itse vielä lapsi vai aikuinen.

Miehellä se biologinen kello on se vanha Aatamin kaksikivinen, jos sitä ei illalla vedä niin se aamulla seisoo ...

Hahhhaaaa, en voi muuta kuin nauraa....

Vierailija
Ayla
Lapin Mies
CE-hyväksytty

Hahhhaaaa, en voi muuta kuin nauraa....

Pidetään homma yksinkertaisena, niin se toimii aina ...

Uusimmat

Suosituimmat