Sivut

Kommentit (1817)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ryöstäjä tuli pankin tiskille: "Paas nääs pistäen rahat tiskiin!" Pankkineiti kysymään, että herra on varmaan tampereelta. "Mistäs sääny se arvasit?" Neiti tokaisee, että meillä päin nuo haulikot katkaistaan toisesta päästä.

NNNo, olipa kerran mies. Hänen nimensä oli Matti. Matti nousi aamulla sängystään ylös, kävi suihkussa ja pukeutui. Sitten hän keitti kahvia. Matti joi kahvia ja lähti käymään kaupassa ostamassa silakkaa. Matkalla häntä vastaan tiellä kauempana käveli mies joka oli ulkoiluttamassa koiraa. Mies ja koira tulivat lähemmäksi ja lähemmäksi. Lopulta, kun koira ja mies olivat miltei Matin kohdalla, mies hidasti koirineen vauhtiaan ja katsoi Mattia. He kävelivät toistensa ohi.

That's it.

Tsagatai
I did not had a sexual relationship with miss Lewinsky.

Kieltämättä paras, siis huonoin huuli..

Mun patukkaa o S-marketin lyyli imenyt jo 8 vuotta, eikä meillä mitään suhdetta ole. Meillä on pelkkä suullinen kontakti.

"risat" kirjoitti:
"Tsagatai" kirjoitti:
I did not had a sexual relationship with miss Lewinsky.

Kieltämättä paras, siis huonoin huuli..

Ei voi kiistää, mutta parhaimmat huulet löytyvät Angelica Jolielta, tosin en koskaan ole päässyt maistamaan...

- Enkä pääsekään. Tosin ohuempia huulia olen maistellut... Joskus.. Harvoin.. Silloin tällöin. Ehkä.

markent kirjoitti:
Demokradia

samael nauroi:
Häh häh hää!

Nauraa toisen mokalle.
Hyi sinua samael

Mutta, jos se olikin syvämietteiseksii tarkoitettu kirjoitusvirhe. Silloinhan se on hyvä maailman huonoin vitsi!

Hannibal the kannibal
Maailman ohuin kirja: Sata vuotta saksalaista huumoria.

Maailman toiseksi ohuin kirja: "Armitagen" älynväläykset.

Eikös se ole Anssi Kukkosen Minun possessiifisuffiksit?

Scylla
Hannibal the kannibal
Maailman ohuin kirja: Sata vuotta saksalaista huumoria.

Maailman toiseksi ohuin kirja: "Armitagen" älynväläykset.

Eikös se ole Anssi Kukkosen Minun possessiifisuffiksit?

Virallisen tulkinnan mukaan se kuitenkin on: "Italialaisten uroteot
toisessa maailmansodassa".

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat