Sivut

Kommentit (1817)

JPI
Seuraa 
Viestejä28864
Mouho
JPI
o_turunen

Turkulaismies käveli kaupungilla, kun sitä vastaan tuli kenguru. Turkulainen otti kengurun mukaansa, etsi lähimmän poliisin ja kysyi:
- Mitä minä teen kengurulle? Poliisi vastasi, että vie se eläintarhaan.
Seuraavana päivänä mies tuli kengurun kanssa samaa poliisia vastaan ja poliisi kysyi:
- Etkö vienytkään sitä eläintarhaan?
Mihin turkulaismies vastasi:
- Veinhän minä ja nyt vien sen elokuviin.

Onko Turussa eläintarha, ...?

On.

Aha, mutta kuuluuko "Turussa on eläintarha" maailman huonoimpiin vitseihin?

3³+4³+5³=6³

Mouho_2
Seuraa 
Viestejä471
JPI
Mouho
JPI
o_turunen

Turkulaismies käveli kaupungilla, kun sitä vastaan tuli kenguru. Turkulainen otti kengurun mukaansa, etsi lähimmän poliisin ja kysyi:
- Mitä minä teen kengurulle? Poliisi vastasi, että vie se eläintarhaan.
Seuraavana päivänä mies tuli kengurun kanssa samaa poliisia vastaan ja poliisi kysyi:
- Etkö vienytkään sitä eläintarhaan?
Mihin turkulaismies vastasi:
- Veinhän minä ja nyt vien sen elokuviin.

Onko Turussa eläintarha, ...?

On.

Ehdottomasti. Ja vielä ihan sinne kärkipäähän.

”The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JPI
Seuraa 
Viestejä28864
Mouho
JPI

Ehdottomasti. Ja vielä ihan sinne kärkipäähän.

3³+4³+5³=6³

Kanga
Seuraa 
Viestejä1327

Miksi Stubbin hallitukselle ei voi antaa arvosanaksi nelosta?

Sehän merkitsisi ehtoja sekä niiden suorittamista, emmekä totisesti halua enää Stubbin hallituksen uusintaa.

Joten armovitonen.

Riso abundat in ore stultorum

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Tunnetko tuon herran tuolla?
Hän on toimittaja Virtanen.
Entä tuo hyvännäköinen blondi hänen vieressään?
Luullakseni hänen yöliitteensä.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

vihersuvakki
Seuraa 
Viestejä358

Tämä on aika vakavahenkinen vitsi.

Miksi musliminaisten uimahallivuorot vertaantuvat apartheidiin muutoin paitsi vain miljoona kertaisena?

Vastaus, koska tällä vuorolla ei pääse uimaan kuin musliminaiset ja kärsimyksen määrä apartheidiin tai holokaustiin verrattuna on myös miljoonakertainen.

Ennenmmin voisi polttaa juutalaisia uunissa, koska se on miljoona kertaa pienempi paha kuin musliminaisten uimahallivuorot.

Tähän on käytetty erilaisia lasermittausvälineitä, joten tämä on luonnontiedettä. Uskoisin, että jokainen itseään kunnioittava luonnontieteilijä olisi kanssani samaa mieltä. Olen kaukaasialainen.

Olen feministi ja tuomitsen sekä radikaalifeministien vihateot ja feministeihin kohdistuvat vihateot. Onneksi kaikki feminismikritiikki ei ole vihaa eikä kaikki feministit vihaa, ääripäiden touhua.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Nainen: Sepaluksesi on auki.
Mies: Näkyykö sieltä uljas siemenkauppias?
Nainen: Ei, vaan veltto varastomies nojailee kahteen jauhosäkkiin.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

vihersuvakki
Seuraa 
Viestejä358

Mistä tietää, että porukka on luonnontieteilijöitä maahanmuuttokriittisen logiikan mukaan?

Sisäsiittoisuudesta. Sisäsiittoisuus on eksaktia luonnontiedettä ja sukurunkkarit on luonnontieteilijöitä ja vetoaa heihin, koska  se vähentää monimuotoisuutta ja lopulta koko genomi voidaan esittää artimeettisena laskutoimituksena, eli matemaattisessa muodossa, 1+1=0. Myös koko fenotyyppi voidaan kätevästi esittää matemaattisesti formalisoituna, z+q=ä.

Loppuun haluan sanoa algebra sekä konjektuuri, koska ovat niin hienoja sanoja. 

Olen feministi ja tuomitsen sekä radikaalifeministien vihateot ja feministeihin kohdistuvat vihateot. Onneksi kaikki feminismikritiikki ei ole vihaa eikä kaikki feministit vihaa, ääripäiden touhua.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Mitä yhteistä on naisilla ja kortsuilla?
- Molemmat viettävät aikaa enemmän kukkarollasi kuin kikkelilläsi.

Simplex
Seuraa 
Viestejä3119

Mikä on vaelluskengät japaniksi? Takehikemonosi. japaninkieltä hyvin tuntevat pystyvät johtamaan tämän luonnollisesti sanasta suutari mikä on hajosikomonosi. Vaellus japaniksi on luonnollisesti takehike.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Miksi McDonalds on vampyyrien lempiravintola?
Siellä saa halvimmalla ranskalaiset ja puoli litraa kokista.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

- Isä, kysyi Liisa. - Saammeko lainata Kallen kanssa autoasi?
- Kyllä, mutta siinä ei ole bensaa.
- Ei sen väliä, emme me aio ajelulle lähteä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat