Sivut

Kommentit (1817)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1471

Luolamiehet olivat saaneet saalista ja mässäilivät luolassaan. Porukan yksinkertaisin ei ollut ollut mukana pyyntireissulla eikä häntä siksi myöskään huolittu mukaan pitohin. Siksi hän kuola valuen katseli luolansuulta muiden kekkeröintiä.

Pois lähtiessään luolaväki ei kehdannut sivuuttaa vakavailmeistä, käsi pitkällä kuolaavaa lajitoveriaan noin vain, joten he tämmäsit hänelle saalista jääneen puhtaaksi kalutun luun kouraan.

Nykyiset portsarit ovat näiden kuolaajien suoria jälkeläisiä.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti, Iina Viinatossu).

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Blondi souteli veneellä viljapellossa. Paikalle tuli toinen blondi joka alkoi huutaa soutajalle:
- Tule pois sieltä, ilmankos meitä pidetään tyhminä kun sä teet noin!
Toinen kieltäytyi keskeyttämästä souturetkeään ja siitä vihaisena toinen:
- Kuule, jos mulla olis uimapuku, niin tulisin ja hakisin sut pois!

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
JPI
Seuraa 
Viestejä28914
o_turunen

Blondi souteli veneellä viljapellossa. Paikalle tuli toinen blondi joka alkoi huutaa soutajalle:
- Tule pois sieltä, ilmankos meitä pidetään tyhminä kun sä teet noin!
Toinen kieltäytyi keskeyttämästä souturetkeään ja siitä vihaisena toinen:
- Kuule, jos mulla olis uimapuku, niin tulisin ja hakisin sut pois!

Siihen soutava Blondi: Oletkos höpsö?, eihän viljapellossa uimapukua tarvita.

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Miksi virkamiehet eivät juo aamulla kahvia?
- Ettei heiltä menisi hyvät työunet hukkaan.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

JPI
Seuraa 
Viestejä28914
o_turunen

Miksi virkamiehet eivät juo aamulla kahvia?
- Ettei heiltä menisi hyvät työunet hukkaan.

Tuo ei liity ketjun aiheeseen millään tavalla, sille se oli thyvä!. Yritä nyt kertoo meille tosi huono vitsi, mutta ei niin huono että se tekeekin siitä hyvän.

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Englantilainen herrasmies oli matkalla tyttärensä kanssa junalla kotiin, kun junaan
tuli rosvoja. Kaikkien piti antaa heille rahansa ja arvoesineensä.
- Isä, anna minulle rahasi ja timanttisormuksesi, niin minä piilotan ne, tytär sanoi.
Näin tehtiin, eivätkä rosvot löytäneet heiltä mitään arvoesineitä. Kun rosvot olivat
häipyneet saaliineen ja juna saapui asemalle, isä kysyi mihin tytär oli piilottanut
arvoesineet. Tytär ei ensin halunnut kertoa, mutta tunnusti lopulta panneensa ne
pimpsaansa.
- Ai niinkö. Olisipa äitisikin ollut mukana, niin matkalaukkukin olisi säilynyt,
isä huokaisi.

JPI
Seuraa 
Viestejä28914
o_turunen

Englantilainen herrasmies oli matkalla tyttärensä kanssa junalla kotiin, kun junaan
tuli rosvoja. Kaikkien piti antaa heille rahansa ja arvoesineensä.
- Isä, anna minulle rahasi ja timanttisormuksesi, niin minä piilotan ne, tytär sanoi.
Näin tehtiin, eivätkä rosvot löytäneet heiltä mitään arvoesineitä. Kun rosvot olivat
häipyneet saaliineen ja juna saapui asemalle, isä kysyi mihin tytär oli piilottanut
arvoesineet. Tytär ei ensin halunnut kertoa, mutta tunnusti lopulta panneensa ne
pimpsaansa.
- Ai niinkö. Olisipa äitisikin ollut mukana, niin matkalaukkukin olisi säilynyt,
isä huokaisi.

Se äiti olisi kylläkin todennut: "Me tehdään niin kuin rosvot määräilee".

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Mikä ylioppilaskirjoitusten merkitys?
- Tulosten selvittyä nähdään, kenellä on eniten älliä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

-Muistatko sen viimesyksyisen metsästysretkesi?
-Kyllä. Miten niin, mies vastasi vaimolleen.
-Eräs niistä hirvistä soitti ja kertoi että sinulle on syntynyt vasa.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Bill Gates meni psykiatrille:
-Mulla on sellainen tunne, että kaikki ihmiset vihaavat minua.
-Eivät ihan kaikki. Kaikki eivät ole vielä ostaneet Windowsia.

JPI
Seuraa 
Viestejä28914
o_turunen

Bill Gates meni psykiatrille:
-Mulla on sellainen tunne, että kaikki ihmiset vihaavat minua.
-Eivät ihan kaikki. Kaikki eivät ole vielä ostaneet Windowsia.

Siihen Bill: Mutta eikös niillä lopuilla sitten muka ole piraattikopiota wintoosasta?

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

MAINOS: If

Kumpi on parempi kuski: mies vai nainen? Tämä ja paljon muuta selviää Ifin Vahinkovisasta

JPI
Seuraa 
Viestejä28914
-:)lauri

Kaksi kannibaalia syövät klovnia. Toinen kysyy toiselta: "eikö tää maistu vähän hassulta?"

Siihen toinen: No ei tää ollutkaan niitä hassuimpia klovneja.

3³+4³+5³=6³

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Kaksi pikkupoikaa kiisteli kummalla on tyhmempi äiti. Toinen pojista sanoi: 

-Kyllä meidän äiti on tosi tyhmä: se osti meille mökille astianpesukoneen, mikron ja pyykinpesukoneen, eikä meillä edes ole sähköä mökillä! 

Toinen pojista tokaisi tähän: Ei tuo vielä mitään... Meidän äiti on vieläkin tyhmempi. Se lähti risteilylle ja otti mukaan 3 pakettia kondomeja eikä sillä ole edes pippeliä! 

JPI
Seuraa 
Viestejä28914
o_turunen

Kaksi pikkupoikaa kiisteli kummalla on tyhmempi äiti. Toinen pojista sanoi: 

-Kyllä meidän äiti on tosi tyhmä: se osti meille mökille astianpesukoneen, mikron ja pyykinpesukoneen, eikä meillä edes ole sähköä mökillä! 

Toinen pojista tokaisi tähän: Ei tuo vielä mitään... Meidän äiti on vieläkin tyhmempi. Se lähti risteilylle ja otti mukaan 3 pakettia kondomeja eikä sillä ole edes pippeliä! 

Tuo ei ollut maailman huonoimpia vitsejä.

P.S. En keksinyt tuohon millään jatkoa: Johon ensimmäinen pojista:......

3³+4³+5³=6³

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat