krapulan viive

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Tässä torstaina tuli veljen kanssa käytyä vähän baarissa join 2 litraa nelosta ja yhden hyvän viskin.

Vasta tänään perjantaina, kello 12 iski krapula ja elimistö lähti työstämään myrkkyjä pois.

aamulla ennen 12 olo oli kohtuu normaali.

Sivut

Kommentit (42)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Volitans
Se pahin olo tuleekin silloin, kun promilleja on jo 0.

Eli olin vielä kännissä kaupunkilla aamulla.

Voipi olla. Itse muistan eräiden firman juhlien jälkeen, kun olo oli aivan kauhea. Pomo halusi kuitenkin käydä poliisi-asemalla puhalluttamassa, jotta tietäisi, koska uskaltaa lähteä ajelemaan takaisin päin. Pomo puhalsi 1.2 ‰. Itse ajattelin, että aivan turha puhaltaa, kun olo oli aivan kauhea, mutta puhalsin kuitenkin ja tulos 0.0 ‰!

Vierailija
Volitans
Lepakko
Tiedepalstapa oikein...
Ihan tieteellinen kysymys. Nyt vain kaivataan enää joku, joka osaa asian tieteellisesti selittää.
Totta tosiaan! Krapula tuppaa tulemaan hönöttelyä seuraavana päivänä. Enpä olisi ikinä arvannut.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Lepakko
Volitans
Lepakko
Tiedepalstapa oikein...
Ihan tieteellinen kysymys. Nyt vain kaivataan enää joku, joka osaa asian tieteellisesti selittää.
Totta tosiaan! Krapula tuppaa tulemaan hönöttelyä seuraavana päivänä. Enpä olisi ikinä arvannut.

Kysymys on siitä miksi aamulla olin ihan kunnossa ja kävin hoitamaan asioita kaupunkilla. Mutta puolen päivän aikaan iski kaikki myrkytys oireet vasta.

Ei ollut mitään oireita, ennen kello 12.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Lepakko

Miksi krapula ei sitten tule silloin, kun alkoholia on elimistössä eniten?

Vierailija
tiäremiäs
Kysymys on siitä miksi aamulla olin ihan kunnossa ja kävin hoitamaan asioita kaupunkilla. Mutta puolen päivän aikaan iski kaikki myrkytys oireet vasta.

Ei ollut mitään oireita, ennen kello 12.

En tuhlaa aikaani sen pohtimiseen, koska krapula minuutilleen iskee. Tiedän, että alkoholin nauttimismäärä ja -ajankohta määrittävät myös krapulan ja sen ilmenemisajankohdan.

Vierailija

Söitkö ja joitko hyvin aamulla?

Suolat ja sokerit pitää saada balanssiin ja jos saa ennen nukkumaan menoa, niin sitä parempi. Aamulla vaan vihellyttää ja kylmä olut maistuu aina vaan paremmalta.

Savor

;):)

Vierailija

Juu, no toi krapula nyt on henkilökohtainen, ainakin mitä olen itse huomannut. Ei sille varmaan mitään ihmeempiä paineen vaihteluja tarvitse selvitellä. Ja kaikki nyt baarin sieltä, damn , vai onko teillä muuta elämää kun tiede.fi palsta =) !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat