Auttakaa, poikani on tehnyt liiton saatanan kanssa!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Suureksi järkytyksekseni huomasin 14-vuotiaan poikani tietokoneella olevan videon jossa kaksi miestä teki toisilleen hyvin epäsiveellisiä asioita. Olen varma, että poikani on tehnyt liiton paholaisen kanssa kun on ladannut tällaista materiaalia internetistä, tätä vahvistaa vielä se, että roskiksessa oli tyhjä tupakka-aski. Hän on viime aikoina myös värjännyt hiuksensa mustiksi!!!

Miten saisin pojan perumaan liittonsa paholaisen kanssa. Nyt olen ottanut häneltä tietokoneen, kännykän ja stereot pois ja estänyt häntä tapaamasta kavereitaan. Katson myös, että hän pysyy huoneessansa koko ajan ja lukee raamattua. Enkä anna hänen puhua muille perheenjäsenille, sillä pelkään kuollakseni, että hän raiskaisi 8 vuotiaan pikkuveljensä. Tätä on jatkunut nyt melkein kaksi viikkoa, mutta se ei ole auttaut.

Auttakaa kaikki tämä on ollut todella stressaavaa! Miten oikein kestän tämän riivatun kanssa ja saan pojan sovittamaan syntinsä?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei kannata tehdä liittoa paholaisen kanssa, jos ei ole omaa lakimiestä mukana. Se on tunnetusti niin kiero liikekumppani, että hyvinki poikasi on tehnyt itselleen epäedullisen sopimuksen.
Ihan vakavasti kehoittaisin ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja hänen kauttaa lähteä purkamaan asiaa ja mahdollista huonoa sopimusta.
Oletko tarkistanut sopimustekstiä ja varmistunut allekirjoitusten laillisuudsta? Niissä pitää olla allekirjoitusten oikeaksitodistajat myös. Jollei asiakirjaa sopimuksesta ole, teillä on hyvät mahdollisuudet purkaa sopimus. Tosin suullinen sopimuskin on nykytulkinnan mukaan juridisesti pitävä, varsinkin jos siitä on äänitallenne.

Vierailija

Tämä on tietenkin mukavaa sanailua. Todellisuudessa ei ole mitään jumalia, ei paholaisia, ei sielua. Kaikki saisivat luopua tästä paskasta, silloin maailma olisi parempi paikka, jossa ihmiseliö voisi saada rauhan aikaiseksi. No tuosta hauskasta sopimuksesta: minä olen sentään myynyt sieluni 2 eurolla eräälle idiootille. Ostin limsaa ja se maistui hyvältä.

Vierailija

Ei paholaisen kanssa tehtyä sopimusta voi perua. Paska homma, jos et tykkää - mutta mikäli annat yhteystietosi, voin toki auttaa poikaasi ilmiantamalla hänen vapaudenriistäjäjulmuri-isänsä, jotta nyt pahasti alistettu nuorukais-parka pääsee asumaan paikkaan, jonka patriarkka ei ole tehnyt sopimusta kirkon, tuon pimeän imperiumin kanssa.

Vierailija
katalakala
Tämä on tietenkin mukavaa sanailua. Todellisuudessa ei ole mitään jumalia, ei paholaisia, ei sielua. Kaikki saisivat luopua tästä paskasta, silloin maailma olisi parempi paikka, jossa ihmiseliö voisi saada rauhan aikaiseksi. No tuosta hauskasta sopimuksesta: minä olen sentään myynyt sieluni 2 eurolla eräälle idiootille. Ostin limsaa ja se maistui hyvältä.

Myitkö sielusi minulle? Onhan noita tullut ostettua, toisaalta en myönnä itseäni idiootiksi, hulluksi vain. Jos myit sielusi minulle, elä elämäsi rauhassa, kuoleman jälkeen olet minun ja sitten päästään viettämään laatuaikaa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23135
Liittynyt23.7.2006
katalakala

Minäkin aikoinaan yritin baarissa myydä sieluani kaljatuopin hinnalla, mutta kukaan ei huolinut.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat