Vaalit 2007: Ehdokkaani

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuolla on ketju jossa voi kertoa ketä EI äänestä mutta kun negatiivisia ääniä ei (harmi kyllä) voi antaa niin laitetaanpa ketju siitä, ketä aiot äänestää. Voi sanoa puolueenkin tai muuta vastaavaa jos ei ole vielä päättänyt. Vaalit ovat siis 18. 3.

Itse äänestän varmaankin Christina Gestriniä. Hän on RKP:n ehdokas numerolla 74. Hän on toimiva kansanedustaja paraikaa, asuu Espoossa ja on aika nuori ihminen, -67 syntynyt. http://sfp.fi/gestrin

YLE:n äänikoneen mukaan hän vastustaa ydinvoimaa, mutta sehän on yleistä kaikille naisille puoluerajoista riippumatta. http://www.yle.fi/vaalit/2007/

Äänestämällä vaikuttaa koska nukkuvien puolueella ei ole valtaa.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija
Imagine
Oletko ruotsalainen?

En, suomalainen, enkä edes suomenruotsalainen vaikka sukulaisissa sellaisia on.

Olisitteko iloisempia jos kouluissa olisi pakkovenäjää pakkoruotsin sijaan? Voisi olla. Pitäisi olla.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
Asimov

Olisitteko iloisempia jos kouluissa olisi pakkovenäjää pakkoruotsin sijaan? Voisi olla. Pitäisi olla.

Pakkovenäjästä olisi edes jotain hyötyä, ruotsista ei ole.

Demokratia ei toteudu, sillä äänestäisin Veltto Virtasta mutta asuinpaikkakuntani estää tämän. Taidan antaa ääneni aku ankalle tai kirjoittaa erään tuttuni tapaan "jumala kostaa väyryselle". Täällä ei ainakaan ole ehdokkaana yhtään kansanedustajaehdokasta, kansanelättiehdokkaita kylläkin piisaa.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Vaalikone antoi mulle Paavo Arhinmäen ykkövaihtoehdoksi, jota äänestin jo viime vaaaleissa. Ollut useissa mielenosoituksissa, joissa itsekin olen ollut. Ehkä ok, ellei ole pyrkyri. Nuori eikä kertaakan ollut. Siinä mielessä sopiva ehdokas.

Vierailija

Minun ehdokkaani on tyhjä lappu. En sotke lipuketta mitenkään esim. kirkkoveneen kuvalla tms, jätän vain tyhjän kauniin lapun. Ei tässä maassa kuitenkaan mikään muutu, poliitikot lupailevat ennen vaaleja maat ja taivaat ja kansa on niin tyhmää, että uskoo ja äänestää valehtelevia paskaloisia.

Vierailija

Perussuomalaisille on ennustettu melkoista nousua kannatuksessa. Ajattelin itsekin keskittää ääneni tuohon leiriin, vaikka vaalipiirini onkin melko epäsuotuisa pienelle puolueelle.

Toivottavasti PS:lle ei käy kuten SMP:lle 80-luvulla (hallituspaikka, kateettomat lupaukset, toimimaton työllistämisohjelma ja lopuksi vararikko). Mielestäni PS ei kuitenkaan ole käyttänyt samanlaista populismia tavoitteissaan, eli se on siis huomattavasti vakaammalla pohjalla.

Näkikö joku muuten perussuomalaisten puheenjohtajatentin? Toimittajat meinasivat pilata älyllisellä epärehellisyydellään koko keskustelun, mutta muuten hyvää asiaa. http://www.youtube.com/watch?v=NwIaeFJRglc

Vierailija

Perussuomalaisille menee ääni, vaikka läpimenomahdollisuudet (Varsinais-Suomen vaalipiiri) ovat aika huonot. Mielipiteet ratkaisee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat